Τι χάσατε στο :Ο φίλος από τα παλιά
-Της κακομήρας έγινε οπότε αν δεν θυμάσαι καλύτερα να διαβάσεις το προηγούμενο 😉 >3------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΛΕΝΗΣ POV
Τι εννοεί χώρισανε;
"Τι εννοείς 'χωρίσατε;'"
"Εννοώ πως τέλος, μας έχει εκθέσει στον κίνδυνο αρκετές φορές,δεν θεωρείς πως φτάνει;"
"Μαμά τι λες;"
"Λέω πως ο πατέρας σου φταίει για όλα"Ένα δάκρυ κυλάει από τα μάτια της.
"Μπορείς να μου το εξηγήσεις;"Λέω με συμπονετικό τρόπο
"Ο πατέρας του Δημήτρη"Στο άκουσμα του ονόματος, κάνω έναν μορφασμό που δεν ξέρω τι είναι, πόνος; θυμός, λύπη.
"Συγγνώμη για την αναφορά του ονόματος, ο πατέρας του, και ο πατέρας σου είναι μπλεγμένοι στον τζόγο , βασικά ο πατέρας του έχει μαγαζί, που γίνονται...τέτοιες δουλείες..."
"ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!" Σηκώνομαι και φωνάζω, και μια νοσοκόμα βγαίνει και μου φωνάζει να κάνω ησυχία
"Συγγνώμη"Λέω και κάθομαι ξανά
"δεν υπάρχει περίπτωση να συνέβη αυτό!
"Και όμως συνέβη,και δεν μπορώ να του επιτρέψω να μας βλάψει, ξανά"
"Και που θα πάμε;"
"Σου είπα, νοικιάζεται το διαμέρισμα απέναντι από τον Άλεξ σκέψου το άλλο, 5 μέτρα μακριά από τον παιδικό κολλητό σου"
Και τρις ορόφους μακριά από τον Γιάννη, φαίνεται καλό παιδί, και και ποτέ δεν ξέρεις.
"Μαμά δεν το ξέρεις όλα για τον Άλεξ"
"Τότε, πες μου, σε παρακαλώ"
"Δεν θα χρειαστεί , θα της τα πω εγώ"Εμφανίζεται ο Άλεξ, και τρέχω και τον αγκαλιάζω, προφανώς ο Γιάννης είναι ακόμα μέσα αφού χτύπησε περισσότερο, για χάρη μου,δεν μου χρώσταγε και κάτι στο κάτω κάτω,δεν ξέρω αν θα με συγχωρέσω ποτέ για αυτό...
"Είσαι σίγουρος πως θέλεις να της πεις, ακόμα και εγω δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα"
"Πρέπει να το μάθει ελ."
"Πες μου Άλεξ"
"Ελένη μπορείς να πας στον Γιάννη;"
YOU ARE READING
Ο φιλος απο τα παλια
Teen FictionΨέματα, αγάπη, έρωτας και ένας θάνατος που έχει επηρεάσει τους πάντες, λίγο παραπάνω από όσο νομίζαμε, μια κοπέλα πληγωμένη από την απώλεια δυο ατόμων, νεκρών και ζωντανών, θα ρθει η αλήθεια στο φως, είναι όλοι όπως δείχνουν; Υπάρχει άραγε ευτυχισμέ...