Τι χάσατε στο :ο φίλος από τα παλιά
-Η Ελένη είναι φαγάνας
- Ο Άλεξ αντί να πει την αλήθεια για την Τες, είπε πως την αγαπάΕΛΕΝΗΣ POV
Ο Άλεξ τρώει το σουβλάκι του τόσο άκομψα που μου κόβεται η όρεξη, και στην παρέα μπενει η μάνα μου, ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΝΑ, το εννοούσε άραγε; το εννοούσε πως με αγαπάει;Αν το εννοούσε , δεν ξέρω, δεν ξέρω πως νιώθω.
"Θα πάτε κάπου μετά;"
"Ναι θα την πάω μέχρι το πάρκο στην γειτονιά μου για μια γρανίτα"
"Αχα... μόνο γρανίτα Άλεξ μου;" λέει η μήτέρα μου και μπορώ να πω πως διασκεδάζω να βλέπω τον Άλεξ με γουρλωμένα μάτια, η μαμά μου αρχίζει να χασκογελά.
"Ναι, πρέπει να μηλίσουμε..." Λέει πιο σοβαρός από 'οτι φανταζόμουν να γίνει, μα καλά τι θέλει να μου πει;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΜΑΜΑΑΑΑΑ" της φωνάζω, αυτή βγαίνει με σκόνες αναμαλλιασμένη από την κρεβατοκάμαρα της, σε 2 μέρες γυρνάω πίσω στο σπιτάκι μου, που πλέον δεν θα μου θυμίζει μόνο Τεσσα αλλά και Άλεξ, μου έσωσε την ζωή αλλά μου χρωστάει εξηγίσεις, με είπε Τες και ας κάνω πως το ξέχασα δεν μπορω να το ξεχάσω...
"Ο, Γειααααα καλα να περάσετε. Αλλά όχι και τόσο καλά" Λέει και μου κλείνει το μάτι της, έγινα ρεζίλι, αν είχε έστω μια ιδέα το τι έγινε τότε με τον Δημήτρη...Θα ήταν νεκρός, κάποιες φορές η μητέρα μου μου με τρωμάζει πολύ, το μέτωπο της είναι μουσκεμένο με ιδρώτα, καθώς φτιάχνει κούτες.
"ΕΝΤΑΞΥ ΜΑΜΑ, τώρα γεια!" λέω και κλείνω γρήγορα την πόρτα , περπατάω γρήγορα προς το πάρκινγκ καθώς ξέρω πως κάποια κακία θα πει.
"Ξέρει για τον Δημήτρη;"
"Σςςςς πάς καλά;, αν το ήξερε θα τον είχε σφάξει" λέω γρήγορα καθώς προχωράω ακόμα πιο γρήγορα στην πλέον αγαπημένη μου μπλε μηχανή...
"Πάρε" λέει και μου προσφέρει ένα ροζ κράνος, παω στοίχιμα ότι το αγόρασε μόνο και μόνο για εμένα
"Ευχαριστώ" είναι σοβαρός
"Όντως για γρανίτα θα με πας;" ρωτάω, όχι ότι δεν μου αρέσει η γρανίτα αλλά, είμαι τύπος του καφέ, του μοσχομυρωδάτου καφέ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο φιλος απο τα παλια
Fiksi RemajaΨέματα, αγάπη, έρωτας και ένας θάνατος που έχει επηρεάσει τους πάντες, λίγο παραπάνω από όσο νομίζαμε, μια κοπέλα πληγωμένη από την απώλεια δυο ατόμων, νεκρών και ζωντανών, θα ρθει η αλήθεια στο φως, είναι όλοι όπως δείχνουν; Υπάρχει άραγε ευτυχισμέ...