Hello, guys!
Středa je tady, opět a zase! Už osmá v řadě, neuvěřitelné. No a osmička je takové krásné číslo, tak proč nedat do příběhu trošku drama? Tony se nám totiž rozhodl, že si docela slušně zavaří, i když to původně vůbec neplánoval!Užijte si to a dejde mi potom vědět, jak si zatím povídku užíváte.
Následující týden byl velmi úspěšný a Tony by byl za normálních okolností spokojený. Zvládl vyřešit výzdobu na vánoční večírek a ani při tom nikoho neurazil tak moc, že by dotyčný od zakázky odstoupil, jako se to stalo minulý rok; sehnal čokoládovou fontánu; konečně dodělal veškeré úpravy v Rogersově bytě - ubral na technologiích, snížil Jarvisovu hlasitost na minimum a nechal dovnitř nastěhovat malířský stojan a plátna; podepsal kontrakt, na kterém s Pepper pracovali téměř rok; a nakoupil pět set šedesát hrnečků s motivy Iron Mana. Prostě úspěšný týden, za který by si měl náležitě pogratulovat a odměnit se. Ale byl tu jeden malý problém.
Dobře, ten problém nebyl zase ta malý. Měřil skoro dva metry a zdál se ještě větší, když byl naštvaný. Což byl poslední dobou téměř pořád a Tony ho v tom rád udržoval. Aby pravdu řekl, štval ho kdykoliv mohl. Doslova ho sral!
Líbilo se mu vidět Steva naštvaného. Vždy mu na čele naběhla žíla a hrudník se mu vzdouval mocnými nádechy. Snažil se uklidnit, ale Tony věděl kde štípnout, aby ho rozžhavil doběla. A pokaždé se mu to podařilo. Poštěkali se jako dva psi, načež oba odešli k sobě a asi hodinu se nebavili. Neměl tušení, co během té doby dělal Rogers, ale on sám se rozvaloval povětšinou v posteli, mučil se žhavými představami zahrnujíc Rogersovy svalnaté paže a pevný zadek; a masturboval. Pokaždé. Ne, že by to k něčemu bylo. Brzy měl zase poloviční erekci, kdykoliv na Steva pomyslel, a začínal ztrácet trpělivost.
"A dost, sakra," zavrčel si pro sebe v pátek večer. Unavovalo ho to. On, Tony Stark, přece nemůže být takhle mimo z jednoho supervojáka. Z chlapa! Ani za nic. Je to jen nějaká zmatenost, která určitě ve středním věku občas nastoupí a dá se jí rychle zbavit. Za celý svůj život Tony nepomyslel na chlapa v erotickém slova smyslu. Není možné, aby se to ze dne na den změnilo.
Potřeboval se rozptýlit, vypadnout z věže a chvíli nebýt v přítomnosti kapitána Dokonalého. A přesně věděl jak jak na to. V objetí několika krásných dam to půjde nejlépe. Po pár drincích a možná nějakém hazardu si jednu, ne-li více, odvede domů a ráno bude zase tím starým Tonym Starkem. Milovníkem žen. To znělo jako dobrý plán.
"Jarve, jdu ven," oznámil ve výtahu. Už byl umytý, převlečený a upravený. Dokonalý Tony Stark, tak, jako to mělo být.
"Jistě, pane. Bavte se."
"Budu se bavit, příteli, tomu věř," ušklíbl se, nasedl do auta a vydal se vstříc nočnímu New Yorku, který nikdy nespí.
Následujících několik hodin strávil ve víru hudby, alkoholu a žen. Objímal jich nepočítaně, užíval si jejich pozornosti a na supervojáka nepomyslel ani jedinkrát. Což bylo výborné. Byl na sebe pyšný, jak pohotově se do řešení svého problému pustil. Mohl by si sám dělat doktora!
Pane Starku, předepíšu vám dvě láhve whisky, nespočet vnadných žen a na závěr divoký sex ve Stark Tower. Do rána jste z vaší gay zmatenosti vyléčený.
Nakonec skončil v kasinu, ani si nepamatoval jak se tam dostal. Po každém boku měl jednu ženu. Nalevo krásnou afroameričanku s dlouhými narovnanými vlasy a ohromným pozadím, na kterém mu ruka spočívala neustále a jí to nevadilo. Naopak, nakrucovala se a tiskla se mu do dlaně stále víc a víc. Napravo nízkou štíhlou blondýnku s modrýma očima, které se věnoval více. Byla záhadná, svůdná a někoho mu připomínala. Nemohl si vybavit koho a ani ho to netrápilo.
ČTEŠ
Ani dnes se svět nepřestal točit (Stony CZ FF)
FanfictionTony Stark, génius, miliardář, playboy, filantrop a samozřejmě Iron Man, by nikdy nahlas nepřiznal, že se po rozchodu s Pepper Pottsovou cítí ve Stark Tower osaměle. Chodby jsou tiché a i na tak velkém místě stěny působí klaustrofobicky. Když tedy z...