Karanlık Lord "Evet Lucius, seni dinliyorum." diyerek hizmetkarına söz verdiğinde ölümyiyen vakit kaybetmeden konuya girdi.
"Lordum, sabah Nymphadora malikaneye gelerek size sadakatini bildirdi. Dediğine göre, teyzesini sıkça ziyarete geldiği için Dumbledore bunu bir fırsat olarak görmüş ve ona malikaneden kendisine bilgi taşınması konusunda bir teklif sunacakmış." Açıklamasını keserken hızlıca ekledi. "Elbette biz hiçbir zaman onun yanında bu amaçla kullanabileceği konuları konuşmadık, ancak Yoldaşlık öyle olduğunu düşünüyor olmalı."
Lucius'un duraklamasıyla Bellatrix sabırsız bir tavırla atıldı. "Bunu bir fırsata çevirebiliriz, lordum. Dumbledore aramızda kendi ajanı olduğunu düşünürken, biz kız sayesinde Yoldaşlığı tuzağa çekebiliriz."
Lord, ölümyiyenlerin düşüncelerinden haberdar olarak bakışlarını Grindelwald'a çevirdi. "Anlaşılan bir planınız var."
"Evet, lordum. Bellatrix'in dediği gibi, bu durumu kullanabiliriz. Sizin de izninizle, Tonks'a Dumbledore'un teklifini kabul etmesini söyleyelim. Güvenlerini kazandığı bir süreden sonra Yoldaşlığı tuzağa çekebilecek bilgiyi sızdıralım. Dumbledore baskınlara katılmaz ama benimle ilgili bir bilgi sızdırılırsa mutlaka orada olur."
"Dumbledore Tonks'a güvenmemesi gerektiğinin farkında. Hestia'yı sızdırmak nispeten daha kolaydı ancak Nymphadora için aynı şey geçerli olmayacak. İhtiyarın çok iyi bir zihinfendar olduğu açık bir gerçek. Hestia'nın göz temasını kesmesi veya anılarının gizlenmesi işe yarıyor olabilir çünkü o zaten yoldaşlıktaydı ve şimdi sadece bir asker olarak görev yapıyor. Kızsa bir casus olacak, üstelik karanlık tarafa da çok yakın. Şu durumdayken Dumbledore'dan bir şey saklayamayız."
Lord, varisin söylediklerine katılarak yavaşça başını salladı. Gellert tekrar söze girdi, bir zihinfend ve zihinbend ustası olarak bunların o da farkındaydı. "Tüm bu söylediklerinizi ben de düşündüm, prens. Haklısınız. Alternatif bir yol da düşündük." Bakışlarını varisten çekip kızıl gözlere çevirdi. "Eğer kızın kabul etmesi üzerinden plan yaparsak, sadakatine kanıt olarak göstermelik bir saldırı haberi verebilir. Ya da teklifi reddederek tarafsız kalmakta diretebilir. Bir süre sonra annesiyle konuşurken bazı şeyleri yanlışlıkla ağzından kaçırmasını isteriz. Andromeda Tonks bunu mutlaka Dumbledore'a bildirir."
Harry tatmin olmamış bakışlarını lorduna çevirdiğinde iki Slytherin arasında uzunca bir fikir alışverişi yaşandı. Odada bulunan diğer büyücüle aralarındaki zihin bağını bilen elit gruptan olduğu için bu sessiz bakışmayı yadırgamayıp beklemeye koyulmuştu.
Harry sonunda göz temasını kesip ölümyiyenlere döndüğünde yüzünde memnun bir sırıtış vardı. "Bu sorunu ortadan kaldıracak daha iyi bir fikrimiz var."
*****
Malfoy malikanesinden cisimlendikten sonra ayakları tekrar yere bastığında sihrini bedenine hapsederek kapıya doğru adımladı.
İçeri girdiğinde ilk işi evde Andromeda'dan başka biri var mı diye dikkat kesilmek olmuştu. Üçüncü bir sihir kaynağı hissetmediğinde duvarda asılı aynada kendisini inceleyip yüzüne normal olduğunu düşündüğü bir gülümseme kondurdu.
"Ben geldim!" diye seslendiğinde Andromeda'nın mutfaktan gelen sesi duyuldu
"Geç kaldın, Dora! Neredeyse gelirler. Masayı kurmama yardımcı ol."
Adımlarını yolunu birkaç saat önce öğrendiği mutfağa çevirirken Nymphadora'nın bu durumda sihir tercih edip etmediğine karar vermeye çalışıyordu. Mutfağa girdiği gibi eline tutuşturulan tabaklar yüzünden karar vermesine gerek kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Varisi (Harry Potter AU)
Fanfiction"...Onunla savaşmayacağım, onunla birlikte savaşacağım."