↷ 널 어쩌면 좋을까?
─── ・ 。゚☆: *.☆ .* :☆゚. ───
—No mówię wam chłopaki, musicie obejrzeć ze mną ten filmHyungwon dawno nie był tak podekscytowany filmem, jak dzisiejszego dnia.
Dużo o nim czytał zeszłego dnia, oglądając zwiastuny i przeglądając komentarze fanów.
Od rana próbował przekonać Kihyuna i Changkyuna do wspólnego oglądania, co nie szło mu tak dobrze, jak to sobie założył.
Ten pierwszy wykręcał się konkursem fotograficznym, do którego przygotowywał się od ponad trzech miesięcy i nie miał czasu na takie zbędne rzeczy, jak oglądanie filmów.
Z kolei Kyun zgodził się niemal natychmiast, odpowiadając, że on się dostosuje.
I dlatego Chae tak lubił swojego przyjaciela - bo w przeciwieństwie do Yoo, nie potrafił mu odmówić i starał się wspierać go tak, jak najlepiej tylko potrafił.
— Nie mam czasu, zdjęcia na konkurs same się nie zrobią — Burknął, poprawiając szelki od ogrodniczek, które co jakiś czas spadały z jego ramion.
Hyungwona śmieszyło to, że niższy nosił za duże ogrodniczki, które pomalował na wzór obrazów Picasso.
Zrobił to w przeciągu dwóch dni, podczas, gdy nad pomalowaniem tenisówek Wona w motyw z Kapitana Ameryki siedział już ponad miesiąc.
Ale jak to mówią - priorytety.
— Jeśli obejrzysz ze mną film, to pomogę ci przy obróbce tych zdjęć i zrobię specjalne nakładki na aparat, które dodadzą im klimatu — Zaproponował, wiedząc, że to zdoła go przekonać.
Nie pierwszy raz pomagał mu przy rzeczach związanych z fotografią, siedząc przy tym do późna.
Nastolatek miał informatykę w jednym palcu i to, co potrafił zrobić w zwykłym photoshopie było naprawdę imponujące i godne podziwu.
CZYTASZ
astroworld | l.jh + i.ck
Fanfic↳❝everything we've created is an art, but some of them weren't pretty❞↲ ▪ gdzie changkyun w oczach jooheona był tylko dziwnym chłopcem w okularach, który zbyt mocno kochał sztukę