7. Bölüm

799 115 64
                                    

🎶Sejeong - All of My Days

(Bol bol yorum yapınnn!)

7.bölüm

"Sence bir sorunum var mı Iseul?"

"Nasıl?"

"Bence ben gayet iyiyim. Şu kısıtlı süremizin kalanında ben seni dinlesem nasıl olur?

"Olmaz, Jackson. Bu senin randevun. Hem... beni dinledin zaten daha neyi dinleyeceksin?"

Jackson kalkıp Iseul'ın yanına geldi ve masaya yaslanıp ona bakmaya başladı.

"Sadece sana yardım etmek istiyorum. İyi hissetmen için."

"Jackson sen o gün beni yeterince iyi hissettirdin. Bunun için sana minnettarım."

"Gerçekten iyi hissettin mi?"

"Evet. Çok rahatladım çünkü yıllardır kimseye anlatmamıştım. İçimde tutmak beni zorluyordu. Bu yüzden iyi geldi... O yüzden seni konuşmaya devam edelim."

Jackson daha fazla üstelememiş ve yerine geçip oturmuştu. Iseul'de işine kaldığı yerden devam etmişti. Seans bitince ikili ayrılmıştı. Jackson direk evine geçmiş ve valizini hazırlamaya başlamıştı. Bugün grup olarak Amerika'ya uçacaklardı. Katılmaları gereken bir program vardı.

Iseul ise gelen danışanlarıyla ilgilendikten sonra işten çıkıp her zamanki kafesine uğramış ve kahvesini içe içe evinin yolunu tutmuştu. İçinde büyük bir heyecan vardı. Bir an önce eve yetişmek istiyordu. Tam olarak yirmi üç dakika sonra çizgi romanın ikinci bölümü çıkacaktı. Bu bölüm Iseul'ın hayatını etkileyebilirdi. Chang Wook işe iletişime geçmesini sağlayabilirdi. Ya da teorileri doğru çıkmayabilirdi. Bunun için son dakikalardı.

Eve yetişir yetişmez bilgisayarı açmıştı. Bilgisayar açılırken de pijamalarını hızlı bir şekilde giymiş ve kendini sandalyeye atmıştı. Son iki dakikaydı ve o sayfa başında heyecanla bekliyordu.

Üyeler ise havaalanında bekliyorlardı. Uçak daha yeni gelmişti. Binmeleri zaman alacak gibiydi. Hepsi telefon başında yeni bölümü bekliyordu. İkinci bölümü düzeltmiş ve karakterlerden birinin adının değişeceği bilgisini şirkete iletmişti. Yeni bölümü şirket yayımlayacaktı.

"Sakin ol. Bu bölümden sonra fikrinden vazgeçecektir."

"Umarım, hyung..."

Sonunda o vakit gelmişti ve ikinci bölüm yayımlanmıştı. Çocuklar heyecanla okumaya başlamışken Iseul'de onlar gibi okumak için hiç vakit kaybetmemişti. Fakat bölümü bitirdiğinde bir yanı hayal kırıklığına uğramıştı. Çünkü baş roldeki kadının yeni hastası gelmişti ve Chang Wook bu bölüm neredeyse hiç olmamıştı. Belki de sandığı gibi değildi. Bu Iseul'ı üzmüştü. Demek ki kendi kendine abartmıştı sadece. Hayal kırıklığıyla bilgisayar ekranını kapattı ve kendini yatağına atıp telefonunu eline aldı.

Iseul: Sanırım Chang Wook öylesine bir karakterdi. Sadece bir tesadüftü...

Jackson: Canını sıkma. Tesadüf olması mümkün sonuçta. Çok bir anlam çıkarmamaya çalış.

Iseul: Doğru... Öyle yapacağım..

Iseul: Sadece artık Solitude'ın kim olup olmadığını bulmak istiyorum. Çok merak ediyorum.

Jackson: Öğrenseydin ne yapardın?

Iseul: Ona bir sürü teşekkür ederdim. Fotoğraf çekilirdim. Oturup sohbet edebilmek isterdim. Kitaplarımı imzalatırdım.. Böyle şeyler işte.

SOLITUDE || Jackson WangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin