20. Bölüm FİNAL

622 54 103
                                    

🎶Day6 - Zombie

Yavrularım bana soru sormak isteyen ve benimle iletişime geçmek isteyenleri ask.fm hesabıma bekliyorum! Bioma linki koydum. Sizi seviyorum<3

https://ask.fm/tugbagur7

20. Bölüm

"Jackson! Dur!"

Üyelerin bağırışlarını umursamıyordu. Artık ne olursa olsun Yong Hwa'ya o yumruğu yapıştıracaktı. Dayanamıyordu. Son noktaya getirmişti Yong Hwa olayı. Üyeler onu tutsa da o üyeleri de ittirip Yong Hwa'nın odasına girdi. Bir sorun olduğu gören çalışanlardan biri pd-nime haber vermeye gitmişti bile.

Yong Hwa odasına dalan ve öfkeden kıpkırmızı olmuş Jackson'ı görünce direk ayaklandı. "Odama nasıl böyle girersin! Kendine -" Cümlesini tamamlayamadan Jackson yumruğunu Yong Hwa'nın yüzüne geçirmişti. Ani darbeyle sarsılan Yong Hwa yere düşmüştü. Jackson üstüne eğilip yumruk atmaya devam ediyordu. Üyeler Jackson'ı tutacaklardı ama Jaebum onları durdu. Olan olmuştu zaten ve Yong Hwa bunu çoktan hak etmişti. Bu yüzden Jaebum da buraya kadar sabredebilmişti. Artık dövülme zamanı gelmişti. Jackson'a engel olmayacaktı.

O sırada içeri hızla Jin Young Pd-nim girdi. "Ne oluyor burada," diyerek bağırdı. Jackson sesi duyunca mecbur Yong Hwa'yı bıraktı. Jinyoung onu kolundan tutup kaldırdı. Yong Hwa da zar zor ayağa kalktı. Jinyoung PD-nim Yong Hwa'nın halini görünce şaşkına döndü.

"Jackson, bu ne?"

"Bir sebebim vardı hyung! Hatta birden fazla sebebim vardı."

"Neymiş o sebeplerin? Şirkette böyle yaygara çıkarıp kendi menajerini dövmeni gerektirecek ne olmuş olabilir?!"

"Iseul ile resimlerimizi o çekip paylaşmış hyung!"

Jackson, nefes nefese ve sinirli bir şekilde Jin Young Pd-nim'e bakıyordu. Yong Hwa yaptığının cezasını ödemeden de rahatlamayacaktı.

Pd-nim arkasını döndü ve odadan Got7 ve Yong Hwa hariç herkesi çıkarttı. Kapıyı kapatıp karşısındaki sekiz adama baktı. (7 adam + 1 geri zekalı) 

"Neler olduğunu açıklayın. Doğru mu bu Yong Hwa?"

"Doğru."

"Iseul benimle sevgili olduğu için saçma sapan davranışlar sergilemeye başladı hyung! Şimdi de fotoğraflarımızı yaymış işte."

"Bu yaptığın şirkete zarar verebilecek bir şey farkında mısın Yong Hwa? İşten atılabilirsin. Bunu göze almış olman gerek?"

"Ayrıca gizlice fotoğrafımızı çektiği için onu dava edeceğim," diye bağırdı Jackson. Siniri asla geçmiyordu. Elinden geleni yapacak ve Yong Hwa'yı her türlü süründürecekti. Sinirlenmişti artık.

"Yong Hwa doğru odama. Jackson sen de git sakinleş önce. Seninle sonra konuşacağız. Sen de bu olaydan cezasız kurtulamayacaksın haberin olsun."

Park Jin Young Pd-nim ikisine de kızgın bakışlarla bakıp odadan çıktı. Yong Hwa da onun peşinden çıkıp gitti mecburen. Koridorda toplananlar Yong Hwa'nın halini görünce bir hayli şaşırmışlardı ve fazlasıyla merak ediyor ve aralarında bunu konuşuyorlardı. "Hadi gidelim," dedi Mark ve hepsi  odadan çıktılar. Meraklı bakışlar eşliğinde çalışma odalarına geçtiler. Jackson kendini koltuğa atıp sakinleşmek adına gözlerini kapadı. Üyeler de bir süre sessiz dursalar da dayanamadılar.

"Jin Young hyung senin haklı olduğunu biliyor. Bence sana basit bir ceza verecektir." dedi Jaebum ve "Bence de.," diye onayladı diğer üyeler. 

SOLITUDE || Jackson WangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin