🎶Got7- Not By The Moon
16.Bölüm
Chang Wook: Şu fotoğraflara bak, Iseul. Bilgisayarda buldum. Hatırlıyor musun? (onlarmış gibi düşünelim fotoğraflar temsili. )
Iseul neyle karşılaşacağını bilmeden açmıştı mesajı. Büyük bir hata yaptığını geç fark etmişti. Çünkü Jackson tam o an telefonu elinden almıştı. "Bu da ne," diyerek önce mesajı atanın ismine sonra da fotoğraflara bakmıştı.
"Bu cidden sensin değil mi? Ben yanlış görüyorumdur umarım, Iseul."
"Jackson... sinirlenme hemen. İki yıl öncenin fotoğrafları onlar."
"İki yıl olması umurumda değil! Bu adam sana bu fotoğrafları atma cesaretini gösteriyor! Ayrıca bu fotoğrafları atması sadece bir mesaj! Bu günleri özlediğini açık açık gösteriyor. Konuşmaya çalışıyor! Buna izin veren sensin! Sen buna yüz verdin. O da seninle olma hayalleri kuruyor işte. "
"Benim kimseye yüz verdiğim yok Jackson!"
"Bir Chang Wook'la buluşuyorsun bir Yong Hwa ile. Ne yapacağımı neye sinirleneceğimi şaşırdım artık!"
"Ne demeye çalışıyorsun?" dedi Iseul dayanamayıp. Çünkü Jackson sinirinden artık ne dediğini bilmiyordu. Ya da içindeki gerçek düşüncelerini dışa vuruyordu. Yine de her türlü fazlasıyla kırıcı olmuştu Iseul için.
"Onların böyle davranmasına izin veren sensin, diyorum."
"En iyisi git, Jackson. Git ve kendine gel. Daha fazla konuşmak istemiyorum."
"Evet kendimde değilim çünkü bıktım. Daha ne kadar uğraşacağım ben bunlarla? İkisiyle de öylece konuşmana izin vermeyeceğim. Kusura bakma."
"Senden izin istemedim, Jackson. Adamlarla flörtleşiyorum sanki! Lütfen git artık. Konuştukça daha çok kırıcı oluyorsun."
İkisi de birbirine hayal kırıklığıyla bakıyordu. Iseul daha fazla burada durmak istemedi ve odasına geçip kapısını kapadı. Jackson ise mecburen evden çıkıp gitti. Hala siniri dinmemişti ve nasıl dineceğini de bilmiyordu. Arabasına binip yurda döndü. Iseul ise yatağına oturmuş Jackson'ın söylediklerini düşünüyordu. Fazlasıyla kırılmıştı. Bu kadar çıkışmaya hakkı olmadığını düşünüyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLITUDE || Jackson Wang
FanfictionPsikolog Iseul, Kore'deki idollere artan intihar olaylarından dolayı terapi, tedavi imkanı sağlamaya başlıyor. JYP 'nin isteği üzerine ilk görüşmelerine GOT7 ile başlıyor. Bu tedavi süreçlerine ve Iseul'ın bulmaya çalıştığı, hayatını değiştiren çizg...