18.Bölüm

501 65 16
                                    

🎶 Han Dong Geun - Usual

18.Bölüm

"Günaydın!!"

"Günaydın, sevgilim," diyerek öptü sevgilisini Jackson. Iseul ile beraber güzel bir sabaha uyanmıştı. Fazlasıyla huzurluydu ve hiç kalkası yoktu. Bu yüzden doğrulmakta olan Iseul'ı hemen yanına çekti ve sımsıkı sarılıp kapadı gözlerini.

"Saat kaç oldu haberin var mı? Yeter bu kadar uyuduğun Jackson. Açım ben."

"Kaç oldu?"

"Öğlenin on ikisi!" dedi kaşlarını çatarak. Jackson ise Iseul'ın başından öpüp o haline gülümsemekle yetindi.

"Neyse ki bugün ikimizin de işi yok. Tüm gün bizim."

"Ama önce bir şeyler yiyelim lütfen."

Iseul, şirin bakışlarıyla Jackson'ı yataktan kaldırmayı başarmıştı. Beraber mutfağa geçtiler ve kahvaltı hazırlamaya başladılar. Jackson her zaman içtiği sebzeli ve meyveli karışımlardan hazırlıyordu. Iseul ise bu durumdan pek memnun değildi ama sesini çıkarmıyordu. Jackson'ın aksine güzel bir kahvaltı hazırlıyordu.

İkisi de hazırlıklarını bitirip masaya oturdular. Jackson hazırladığı karışımdan bir bardak da Iseul'e verdi. "Bunu nasıl içeceğim ben," diyerek yakındı Iseul. Jackson ise bu tepkiyi beklediğinden dolayı sadece güldü ve "İç," dedi.

Iseul Jackson'ı kırmak istemediğinden istemeye istemeye bir yudum aldı. Anında su içti ve ağzını hazırladığı yiyeceklerle doldurdu. Ağzında oluşan bu kötü tadı yok etmesi gerekiyordu. Jackson ise kırılmış gibi bir bakış attı Iseul'e. Iseul ona mahcup bir şekilde baktı.

"Üzgünüm, sevgilim. Ama gerçekten çok kötü. Nasıl içiyorsun bunu?"

"Başta ben de sevmemiştim ama sonra alıştım. Sebzeliyi beğenmemeni anlıyorum ama sen bir de meyveliyi tat. O gerçekten çok güzel. Biraz doğal bal da koydum. Bize diğer geceler için de enerji verecek," diyerek sırıttı. Iseul, Jackson'ın bu hallerine alıştığından gülmekle yetindi ve meyveli karışımdan içti.

"Bu gerçekten çok iyi Jackie. Bayıldım. Sebzelinin üstüne çok iyi geldi..."

"Yine de sebze karışımıma hakaret etmene izin veremem," diyerek Iseul'ın yanağını sıkıştırdı. Ardından devam etti. "Bugün biraz dışarı çıkalım mı? Bildiğim boş, sakin yerler var. Oralara gideriz. Ama akşam ufak bir işim var şirkette. Seni evine bırakırım. Sen hazırlanırsın ben de işimi halleder gelir seni alırım. Beraber yemeğe gideriz. Olur mu?"

"Olur, güzel plan." dedi Iseul ve kendi yaptığı lapadan ve etten bir kaşık tıktı Jackson'ın ağzına. "Bunlara da ihtiyacın var," dedi. Jackson da onu kırmamak adına yedi. Tadı da gayet güzel olmuştu. Yine de diyetini çok bozmak istemediğinden ölçülü yemişti.

İkili uzun bir kahvaltının ardından yukarı çıkıp giyindiler ve hazır olunca evden çıkıp arabaya bindiler. Aslında gezmeye gitmelerinin önemli nedenleri vardı. Birincisi, bugün Iseul'ın doğum günüydü. Iseul da dün gecenin ve bugünün doğum günü şerefine olduğunu düşünüyordu. Çünkü Jackson onu bugün gezdirecekti ve akşam da yemeğe çıkaracaktı. Jackson'ın yaratmak istediği algı da buydu. Ama işler çok başkaydı. Üyeler, Seon Ah ve Iseul'ın teyzesi akşama doğru Young Jae'nin evine geleceklerdi ve hazırlıklara başlayacaklardı. Jackson da Iseul'ı hazırlanması için evine bırakacak ve Young Jae'nin evine gelip hazırlıklara yardım edecekti. Her şeyi planlamışlardı ve sorunsuz gitmesini umuyordu.

SOLITUDE || Jackson WangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin