20 ▶ Podivné chování

891 43 0
                                    

Alby natočil hlavu směrem k hlasu. Jeho další slova všechny zmátla.

"Všechno se změní... ta dívka... Thomas... Viděl jsem je." Zašeptal chraplavým hlasem.

Jeho pohled směřoval na Thomase, díval se mu přímo do očí a ani na sekundu neuhnul.

Nakrčila jsi obočí a snažila se rozluštit, co tím mohl myslet. "Co myslíš tím, že jsi je viděl?"

Alby přerušil oční kontakt s Thomasem a obrátil svůj pohled na tebe. Byla jsi v šoku, nikdy dřív se na tebe takhle nedíval.

"Ptal jsem se na Thomase! Nechtěl jsem vás dva!" Vyštěkl na tebe a Newta. Oba jste se lekli jeho výbuchu a energie, která z něj náhle sršela. Thomas se podíval na vaše zmatené obličeje a lehce pokrčil ramena v odpověď na nevyslovenou otázku.

Newt zakročil. "Dobře, je přímo tady. Můžeš s ním mluvit."

Ale Alby jen rozzlobeně zavrtěl hlavou. "Odejděte, oba dva."

Otevřela jsi pusu a chtěla protestovat, ale Alby tě přerušil ještě než jsi vůbec mohla začít.

"Odejděte, hned!" Přikázal. I když měl hlas chraplavý, pořád měl autoritativní tón, kterým vás celé roky vedl v Placu.

"Ale..." Zkusil to Newt znovu, ale Alby jen důrazněji zopakoval jeho příkaz.

Koukla jsi se na Newta a pokynula ke dveřím. Považovala jsi za moudré udělat to, co řekl. Newt si podrážděně povzdechl a vydal se za tebou pryč z malé místnosti. Při odchodu za sebou zabouchl dveře.

Klopýtla jsi, skoro spadla, když tě nohy na chvilku přestali poslouchat, naštěstí tě Newt chytil kolem pasu a podepřel tě. Při jeho dotyku by jsi se normálně začervenala, ale na bolest jsi se teď soustředila víc.

S jeho pomocí jsi se dopotácela zpět do pokoje a zhroutila se na postel. Cítila jsi náhlou nevolnost, místnost se začala točit. Lehla jsi si a zaryla hlavu do polštáře, dokud ten nepříjemný pocit nezmizel.

"Co se k čertu stalo? Jsi v pořádku?" Zeptal se Newt a usadil se na své obvyklé místo na okraji postele.

Mávla jsi nad jeho starostí a přikývla. "Jsem v pohodě, jsem v pohodě."

Newt nevypadal zrovna přesvědčený, ale nechal to být a za to jsi mu byla vděčná.

"Co se stalo na té schůzce? Co se stane s Thomasem?" Zeptala jsi se a doufala v to nejlepší.

"Gally samozřejmě začal chvástat nesmysly, něco o tom, že je Thomas špionem pro Tvůrce. Věděla jsi o Minhově plánu ho nominovat na kápa běžců, všechny tím šokoval. Gallyho to vážně naštvalo. Museli jsme ho a Minha držet stranou, jinak by se do sebe nejspíš pustili. Tommy se nakonec stal běžcem, ale dostal jeden den ve vězení."

Byla jsi překvapená. Gally blázní a obviňuje Thomase za to, co se děje. A ty s tím nemůžeš nic dělat. Věděla jsi, že občas mívá špatný nálady, ale tohle je moc. Za poslední dobu se hodně změnil.

Z vedlejšího pokoje se ozval hlasitý křik. "Newte! Newte pojď sem!"

Než stihl Thomas dokončit větu, Newt už odcházel z tvého pokoje a otevíral dveře do toho Albyho.

Naděje (Newt x Reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat