Všichni jste se posadili na kládu vedle ohně a začali si povídat. Gally se za vámi z legrace postrkoval s ostatními placery. Po tom, co z kruhu vystrčil dalšího placera, ukázal na zelenáče. "Hej bažo, ukážeš nám, jakou máš odvahu?"
Tvůj nový přítel se otočil a nevěřícně zíral na Gallyho. Ostatní placeři začali pokřikovat. "Baža! Baža!"
Takže se baža v odpověď postavil a vydal se ke kruhu chlapců, kteří na něj čekali. Nedočkavě se rozdělili, aby se baža dostal do kruhu. Gally se otáčel a pohyboval po okraji kruhu, jako tygr, který vyčkává na svou kořist.
"Tak pojď, bažo," vykřikl a zasmál se společně s davem placerů. "Pravidla jsou snadná. Musíš se držet v kruhu a zkus vydržet aspoň pět vteřin." Placeři začali znovu pokřikovat a smát se.
Chlapec vběhl dopředu, snažíc se strčit do Gallyho, ale ten v poslední vteřině uskočil a tak se baža rozplácl na zem. Pozorující placeři předstírali 'ooh', jak se snažil postavit, ale Gally do něj kopl, takže se znovu svalil na zem.
"To je všechno co umíš, bažo?" Zasmál se a poslouchal komplimenty, co na něj placeři pokřikovali.
"Přestaň mi říkat bažo," zasyčel zelenáč skrz zuby. Musíš přiznat, že má odvahu.
"Nemám ti tak říkat? A jak teda? Čón?" Placeři propukli v smích, když se Gally znovu rozběhl proti zelenáči a porazil ho ještě tvrději než předtím. Padl na tvář. "Víš co, budu ti říkat čón." Chlapci, co je pozorovali, se zase ještě o něco víc rozesmáli.
Zelenáč se přesvědčivě postavil, zaútočil proti Gallymu a stáhl ho na zem. Chlapci znovu zakřičeli 'ooh'. Gally se na něj rozzlobeně podíval a dal bažovi ránu do obličeje, ten se ale vyhnul a zatlačil Gallyho zase na zem.
Vzteklý Gally vstal a popadl chlapce za límec. Přitlačil ho k zemi, pak ho zase vytáhnul a zase protlačil na písek pod nimi. Dezorientovaný tam ležel několik desítek vteřin. "Thomas..." Zašeptal a pak hlasitěji vykřikl. "Thomas! Jmenuju se Thomas!" Placeři ho obklopili a tleskali mu.
Thomas přešel k místu, kde jste všichni seděli. Taky jsi ho poklepala po zádech. "Vítej zpátky, Thomasi." Ušklíbla jsi se. Jeho úsměv se vrátil, jakmile mu pogratuloval i Newt a Minho.
"Myslím, že si půjdu lehnout, když se zítra chystáme jít podívat na toho rmuta," rozhodla jsi se, přitom jsi se postavila a protáhla si své dřevěné nohy.
"Dobrou," slyšela jsi Newta, Minha a Thomase, když jsi šla po okraji kruhu. Jakmile jsi procházela kolem Gallyho, ušklíbla jsi se a plácla ho po zádech. Než jsi vešla k sobě do pokoje, ještě jsi jim zamávala.
Se zívnutím jsi se rychle převlékla do svého nočního oblečení a upadla do postele. Spánek dorazil za pár minut a ty jsi vděčně propadla temnotě.
ČTEŠ
Naděje (Newt x Reader)
Fiksi Penggemar"But now i know that wherever we are, or whatever we're doing, we'll always have each other" Před dvěma lety jsi se vzbudila v labyrintu, kromě svého jména si si nic nepamatovala. Se svými blízkými přáteli, Newtem, Minhem a Gallym, jsi hledala cestu...