× × × † × × ×Kapitola 1.× × × † × × ×
Jako téměř každé ráno se mladý Remington rozhodne trochu poškádlit svého mladšího bratra. Na dnešek si připravil však něco jiného než násilné probouzení, to pro něj již bylo ohrané. Napadlo ho to, když se na svém notebooku díval na film, jehož jméno si nepamatuje. Přece jen se kouká na různé filmy, aby zabil dlouhý čas, kdy jezdí z města do města, aby se předvedli na pódiu a setkali se s fanoušky.
Potichu vstane ze své buňky aby neprobudil zbytek skupiny a obratně se prodere přes nepořádek na zemi do koupelky. Radši ani nechtěl vědět, co vše se na podlaze nacházelo.
Z kosmetické taštičky vezme tekuté linky na oči, poslední odličovač, který byl tak na jedno použití a s úsměvem se vydá k lůžku Emersona. Opatrně odtáhne závěs a šibalsky se ušklíbne při vidění, že bratr spí tváří k němu. Otevře oční linky a tenkým koncem lehce jezdí po obličeji své oběti, při tom se culí jak malé dítě, co má dostat sladkosti.
„Voila" zašeptá, když má své dílo dokonáno, které si vyfotí. Linky odloží na stolek a zaleze na své lůžko. Dá si sluchátka do uší, pustí si hudbu a jak natěšené štěně se zachumle do duchny. Zavře oči a pokusí se na chvíli ještě zabrat. Nemůže se však dočkat, až za několik pár minut zazvoní první budík a po několika následujících, mladší bratr vstane a půjde do koupelky.
. . .
Z poklidného podřimování Remingtona probudí, ne zrovna mírumilovný jekot, smích a řev ostatních, ale hlavně rozrušený hlas právě Emersona, který si neodpouší velmi pikantní slova. Remingtonovi koutky úst se roztáhnou do širokého úsměvu, když vše poslouchá. Opatrně se otočí a nenápadně hlavou vykoukne ze své spací buňky.
Nejmladší bratr s naběhlou žilkou na čele se snaží s hordou nadávek a zoufalým hekáním smýt ze své tváře hotové umělecké dílo. Sebastian se ho pokouší uklidnit, ale sám má co dělat, aby mu koutky tolik necukaly. Na rozdíl od něj se Daniel svíjí na sedačce, jak se chudák smíchy dusí vodou, kterou předtím pil. O zbytku ani nemluvit, ti radši opouštějí obytný bus dřív, než by po nich letěla nějaká láhev.
,,Mě to ale nezajímá!" vykřikne Emerson na Sebastiana a dál prohledává kosmetické taštičky a skříňky ve snaze najít jakýkoliv prostředek, umožňující zbavit ho líčidla na tváři. To už ale Remington má mobil v pohotovosti a vše důkladně natáčí.
,,Co hledá pirátka?" uculí se na Sebastiana a sleduje reakci nejmladšího, která má zřejmě působit jakkoliv jen ne vtipně. Ovšem vraždící pohled, černý čumáček, vousky, kozí bradka a rohy na čele hrozivě nepůsobí. Ba naopak Remingtona rozesmějí mnohem víc.
,,Tos byl ty- Ty hade!" ukáže svým propnutým prstem Emerson na svého staršího bratra a více se zamračí.
,,Né, pff. Já bych ti udělal ještě srostlý obočí." zamrká nevinně a rukou si podepře bradu. Má radost, že se jeho vtípek takto vydařil. Člověk si řekne hloupé čmárání po obličeji, kvůli takové blbině je zbytečné vyšilovat. Ale tady se jedná o Emersona a jeho tvářičku pokreslenou vodě odolnými líčidly. Ke všemu jedinou možnou věc, kterou by to ze sebe smyl, drží Remingtom ve svém vlastnictví.,,Ale měl bych pro tebe řešení." nadhodí Remington na očko nezaujatě, čímž si vysloužil od Emersona nedůvěřující pohled. Na to starší reaguje lehce dotčeně. On přeci nikdy nelže.
,,Lhal jsem ti snad někdy?" zašeptá starší a kouká na svého malého brášku, který si odfrkne a přejde blíže k němu.
,,Naval ten odličovač." nastaví ruku, druhou si skříží přes prda a založí pod paži. V očích vraždí pohledem osobu před sebou.
,,To bych mohl, ale nechce se mi. Možná za nějakou zajímavou nabídku, bych o tom mohl popřemýšlet." Mikne rameny Remington a pohledem uhne do strany na důkaz "nezájmu".Emersonovi se hlavou začnou honit myšlenky o tom, co za nabídku jeho bratr má na mysli. Nastanou i obavy, zda po něm nechce nějaké úchylnosti, ale tyto myšlenky rychle zavrhne. Bylo to absurdní. Zná bratra a jako vždy půjde o nějakou pitomost, která by nenapadla nikoho jiného, než právě jeho. Emerson si poraženě povzdechne.
,,Jakou nabídku, by sis představoval?"
†
ČTEŠ
𝐌𝐚 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐢𝐞 ||𝐜𝐳 ✔ (Korekce)
МистикаVšichni máme příběh, který nikdy neukážeme světu. A to co se zdá být na venek dokonalým, za oponou to kolem dokonalosti ani neprochází. Mladý Emerson si toto však neuvědomuje a díky nesprávné chvíli na nesprávném místě dostane ránu, na kterou nikd...