† 5. † ✔

107 14 10
                                    

× × × † × × ×
Kapitola 5.
× × × † × × ×


Kvůli dřívějšímu ukončení show, stihnou všichni většinu věcí sbalit již večer toho dne. Za to se do postele dostanou nejpozději v brzkých hodinách ranních.

Je krátce před polednem a Remington již bez známek včerejší příhody leží v posteli a mlsně se láduje nutellou. Z koupelky vyjde upravený Emerson a zasedne s mobilem ke stolečku. Hned na něj vyskočí několik upozornění a zpráv. Nejvíc ho však překvapilo, že mu psala Monica, Remingtonova bývalá přítelkyně. Bylo mu divné, že psala v tak nevšední hodinu a ke všemu v noci. Když viděl nesrozumitelné zprávy, došlo mu, že pravděpodomně měla rušnou noc. Postupně projíždí všechny její zprávy, sem tm doplněné rozmazanými fotkami, dokud nenarazil na video. S menší obavou, co tam bude si ho pustí. Když Remington uslyší její hlas už se přitiskne za záda mladšího sourozence a kouká na video též.

Obraz se třásl a Monica mluvila celkem zmateně. Čemu ji šlo však rozumět, byla její omluva za to, že se snažila Shy vymluvit, ale neposlouchala ji, trochu víc pila a teď se sápe po borcovi, který ji bez problému svléká, osahává a určitě nezůstane jen u toho. Na konec dodala „Remi posílám ti to, protože tebe Emerson vyslechne. Ona není ta hodná, jak se tváří.."

Emerson zůstane hledět na displej mobilu. Nevěděl, co si o tom myslet. Doufal, že je to jen hloupí vtip, podpořený alkoholem. Navíc, proč by mu to Monica posílala, když se to nesmí dozvědět? To mu hlava nebere. Nevěří tomu, že by ho Shy podváděla – absolutní nesmysl. Je přesvědčen, že by toto nikdy neudělala. Remington mu vezme mobil z ruky a začne si číst předchozí zprávy. Narazí i na oznámení: Monica změnila vaši přezdívku na "My sweet Candy". Nad tím se musí pousmát, protože tuhle přezdívku měl s ní v chatu. Domyslí si tedy, že tyto zprávy měly být čistě pro něj a Emersonovi se neměly dostat do ruk. Jaká to ironie, že to dostal přímo pod nos na zlatém podnose.

Emerson si vezme mobil zpět a video si ještě několikrát pustí.
„Nevěřím tomu. Ne já tomu prostě nevěřím. Je slitá a beztak si dělaj jen prdel." Zasměje se a odloží mobil bokem. Remington se na něj podívá.
„Tomu sám nevěříš Eme. Vem si, toho borca neznáš a ona s ním tráví většinu času, když teda není s tebou."
„Chceš mi tady tvrdit, že se moje přítelkyně vyspala s borcem, jen proto, že měla trochu připito? Pěkný nesmysl, ne? A i kdyby, člověk pod vlivem si není vědom toho, co dělá." Řekne na její obranu a odvrátí od svého bratra zrak. Nikdo o jeho lásce nebude říkat tak ohavné věci.

„Ne, alkohol jen odhaluje charakter. Ne nadarmo se říká, že opilí člověk říká pravdu." Tahle slova Leith říkal ze své čisté zkušenosti, které už nelituje tolik, co dřív. Emerson se na něj zamračí. Nelíbilo se mu, kam tím jeho bratr míří.
„Dobře. Šla se bavit., trochu popila a čirou náhodou narazila na svého fotografa, po kterém se pak plazila jak nestyda z bordelu. A ty ji omlouváš tím, že pila a neví o sobě. A ještě ji to promineš.." shrne si všechna fakta a svraští obočí „Eme ta s tebou vyloženě vyjebává. Vlastně v noci spíš s tím borcem."
„Přestaň o Shy mluvit jak o děvce! Navíc děláš jak kdyby sis vždy ptáka udržel v kalhotech, když si byl na sračky!" Zvýší hlas a stoupne si. Nehodlá jen tak přehlížet tyto sprosté útoky.
„Tím chceš říct, jako co? Že jsem děvkař?" Podrážděně rozmáchne rukama., div mu sklenka s čokoládovým krémem nevylítne z ruky.

Emerson udělá přitákavé gesto a jednoduše odpoví. „Jo." Rem se nevěřícně uchechtne.
„Proč mám takovej pocit, že narážíš na ten úlet s fanynkou?"
„Možná protože narážím." Vezme si mobil, cigarety , nasadí si klobouk a chystá se vyjít ven.
„Sory Eme, ale kdybych byl děvkař, tak píchám typy, jak je ta tvá "nevinná" píča Shy!" Povolí nervy a řekne víc, než chtěl. Na druhou stranu mu to bylo jedno, protože věděl, že řekl pravdu.

Emerson třískne s dveřmi, řekne několik nadávek na účet svého sourozence, zapálí si cigaretu a vyjde směrem k zadnímu vchodu Music baru. Byl naštvaný, že si Remington dovolil nazvat jeho drahou polovičku levnou děvou. Shy by ho přece nikdy nepodvedla. Nemá k tomu důvod a Emerson ji ho taky nedal. Nikdy nedělal, nic, co by ji ten důvod dalo. Přesto měl takový divný pocit. Něco, jako by mu říkalo, teď vezmi ten mobil a zavolej ji. Nervozně přešlapuje na záchodech Music baru, sevřený žaludek, studený pot na čele. Dívá se na fotku kontaktu -brunetky, která mu sedí na klíně a své rty tiskne k jeho tváři. Nejistě přejíždí prstem nad displejem. 'Stačí jen vytočit..' Proběhne mu hlavou. „Co se může stát..?" povzdechne si a vytočí číslo.

Bzučení oznamující vytáčení znělo dlouho. Čekal dokud to nevezme. Třeba je v koupelně a nemá mobil u sebe, nebo ho neslyší, chlácholí se myšlenkama. Částečná úleva, ale několika násobný stres přijde, když se z mobilu ozve ženský hlas oznamující hlasovou schránku. Položí to, opře se zády o zeď, znovu vytočí její číslo a čeká.. „Dovolali jste se do hlasové schránky.." Povzdechne si, zavěsí a znovu číslo vytočí. Takhle to několikrát zopakuje, to už měl černých myšlenek plnou hlavu. Co když to je přeci jen pravda? Jestli udělal něco, čím ji dal důvod k tomuto činu. Co když ho Shy už nemiluje? Není pro ni dost dobrý, nebo ji něco trápí a nevšimnul si toho?
Do očí mu vběhnou slzy. Odtáhne mobil od ucha a zavěsí dřív. Vytočí číslo na Monicu a po chvilce mu to i zvedne.
„Prosím?" Ozve se rozespale Monica.
„Ahoj, tady Emerson.." Zašeptá.
„Eme? Co potřebuješ?" zachraptí zníčeně. Ona noc se na ni celkem podepsala.
„To video co si posílala v noci... Není to pravda, že ne?" Doufal, že odpoví "ne", ale tak nějak věděl, že se to nestane.
„Co? Rem ti to řekl? Ten jeden- agh.." začne vrčet a různě na něj nadávat.
„Rema z toho vynech, poslalas to rovnou mě. Ale to neřeš, jen- chci vědět, že to není pravda..."
„Eme zlato... Ráda bych řekla, že to není pravda, ale nebylo to poprvé, co to udělala. S tím borcem se tahá už delší dobu.." odpoví narovinu Monica. Přiíjde ji zbytečné cokoliv zapírat. Dřív nebo později by na to došlo tak či onak. Tyto slova Emerson slyšet skutečně nechtěl. Nepotěšilo ho to – přímo ranilo. V momentě se cítí zrazen a kudla v zádech v této chvíli, je slabý popis.
„Promiň já... Promiň neměla jsem ti to říct takhle hrr, ale zlato ona opravdu není taková jak se tváří." Snaží se to nějak zachránit a uklidnit.
„Monico..." Zachvěje se mu hlas.
„Ale no... shh. Ach Eme... Nebreč. Nestojí ti to za to. Ona za to nestojí. Kdybych mohla hned tě obejmu." Utěšuje ho, ale jí samotné stečou slzy po tváři.
„Jak dlouho to-" Nedořekne. Někdo ho zezadu obejme a zaboří tvář do krku. Nebyl to nikdo jiný než Remington. Vezme mu mobil z ruky a ukončí hovor.

„Co tu děláš?!" Odžduchne Remingtona od sebe a zamračí se na něj.
„Dva roky." Řekne chladným a zcela klidým hlase Remington. Emerson se na něj nechápavě podívá.
„Jsou to dva roky, co ji Monica poprvé nachytala s tím fotografem. Shy to zakecávala a Monica to tedy nechala. Před půl rokem ji sama, pod vlivem, vykecala, že s ním chrápe pokaždé, když s ním má focení. A když nejsi doma, tak aspoň přes facetime. Pak z ní vylezlo, že na sex je dobrej, ale z tebe má prachy a slávu , že je to jediný důvod proč s tebou je. Jinak by ti dala košem..." Dořekne, podívá se mu do očí ale pohled hned zapíchne do země. „Chtěl jsem ti to říct dřív, ale vždy když jsem o ní řekl jediné křivé slovo, si hned oponoval tím, že taková není - ona by to nikdy neudělala." Zašeptá Remington a zahltí ho strach. Strach podívat se vlastnímu bratrovi do očí.

Emerson na něj hleděl, z očí mu tečou slzy a záporně kroutí hlavou.
„Ne. Ne to-to je lež!" Nechce tomu věřit, přitom mu dva z blízkých potvrdili, že to tak je. Remington na jeho mobilu vytočí její číslo a dá to nahlas.
„Tak se ji zeptej." Podá mu mobil. Emerson zavrtí hlavou. „Ne. Stejně to nevezme!" Starší bratr se zamračí, dá mu do ruky mobil a s jasným „Zvedne." Se mu podívá do očí.

Miláčku?" ozve se její hlas. Emerson ztiší hovor a dá si telefon k uchu.

„Shy?" zašeptá.

𝐌𝐚 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐢𝐞 ||𝐜𝐳 ✔ (Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat