× × × † × × ×Kapitola 6.× × × † × × ×
„Ano zlati? Copak potřebuješ, že tak vyvoláváš?" Odpoví rozlámaným hlasem, čímž se Emersonovi potvrdí její propitá noc.
„Nic...Omlouvám se, že jsem tě probudil, jen jsem tě chtěl slyšet. Chybíš mi." koutky úst se mu povytáhnou do mírného úsměvu. Opravdu mu chyběla. Remington se na něj vážně podívá, aby bratrovi připomněl důvod, kvůli kterému v této situaci jsou.
„Oh. To je od tebe hezké zlato, ale teď na to zrovna nejsem fit."
„Všiml jsem si, že zníš přejetě. Stalo se něco?" zeptá se opatrně, nechtěl na ni s problémem vyjet přímo.
„Ne, jen jsem s Monicou a se známým šla trochu trsnout a možná jsem pila trošičku víc než jsem zvyklá, tak mě bolí hlavinka." Řekne přeslazeně až to bylo i Emersonovi trochu nepříjemný. To takto mluvila vždycky? Ptal se sám sebe. Dal by však ruku do ohně za to, že se uculila a protočila očima. Dělala to vždy když něco tajila a snažila se to zakecat.
„Psala mi Monica." řekne bez emocí, jako by oznamoval své sousedce, že ji zemřela kočka. To Remingtona trošku překvapilo. Nečekal, že to řekne takhle, i jeho samotného to překvapilo. Nechtěl to říct jak bezcitná bestie.
„A? Co já s tím? No tak ti psala. Hele puso, pokecala bych, moc, moc ráda, ale bolí mě hlava." Shy chce již hovor ukončit, ale Emerson ji nenechá.
„Ten známej co tam s vámi byl... byl to ten tvůj fotograf, že?" zní krapet přidušeně. Krk se mu hrubě svírá a žaludek pluje na vodě. Má strach ze samotného stresu, který s ním dokáže cloumat neskutečným způsobem.
„Co? Proč? Co ti ta pipka napsala?" rychle ze sebe vyhrkne, čímž se svým způsobem prořekne.
„Shy. Spala si s ním?" Zeptá se na rovinu, pomalu už ztrácel nervy a psychicky na tom taky nebyl nejlíp. Remington k němu přikročí a chce mu položit ruku na rameno aby bratra podpořil, Emerson se odtáhne a zamračí se na něj.
„Co je to za otázku? To jako žárlíš, že s ním trávím čas?"
„Neodpovídej mi na otázku otázkou." zuby nehty si udržuje chladnou hlavu, Shy mlčí.
„Spala si s ním?" zeptá se znovu stále s klidem, ale Amaryllis opět mlčí. To Emersonovi už dojde trpělivost, nechtěl vyvolávat konflikt, ale jiná možnost už nebyla, proto na ni zvýší hlas
„Kurva Shy! Tak spala nebo ne?!" Do očí se mu nahrnou slzy. Už to nedává. Chce slyšet pravdu, i když bude bolet.
„Proč tě to zajímá?" řekne namyšleným tónem hlasu, což byla poslední kapka, pohár přetéhá.
„Protože šukáš s jiným!" nyní zcela křičí a po tváři mu tečou slzy vzteku, zrady a bolesti. Remington sklopí hlavu a založí si ruce na hrudi, aby umírnil pichlavý pocit, který způsobuje stav jeho mladšího bratra. Ví, že Shy pro něj byla vším a mnohdy ji dával přednost před vlastní zálibou v hudbě a umění, jen aby ji udělal radost, když byla šťastná ona, byl šťastný i on.Shy se zarazí. Nečekala, že vždy klidný Emerson takhle vyjede. O to víc si to nenechá líbit a ihned na něj nastupuje se stejnou ráží.
„Aspoň je to chlap,který mě skutečně uspokojí!"
„Děláš si prdel, že jo..?" zašeptá. V krku má knedlík který se pomalu zvětšuje. Slzy se mu jako proud vody hrnou z očí a smáčí košili.
„Ne, nedělám! Už mě to nebaví, děláš jako bych byla tvůj majetek. Taky mám vlastní svobodu!" pokračuje.
„Je konec..." Starší bratr zvedne hlavu a podívá se na Emersona, který s hořkostí tyto, pro něj krutá, slova vyslovil.
„Cože..?" Zašeptá Shy, jako by k ní mluvil cizím jazykem. Emerson ji už ale neposlouchá a zavěsí.(doporučuji pustit si hudbu přiloženou v mediích)
„Eme, je mi to líto..." Začne opatrně Remington, ale Emerson zavrtí hlavou. „Ne, ne. Nech mě!" Vyjekne a vyběhne ven z budovy. V tuto chvíli nechce nikoho vidět ani slyšet. Srdce ho bolí a pocit zrady s kudlou v zádech mu jen přidává na fyzické i psychické bolesti. Chce být sám, daleko od kohokoliv, kdo by mu mohl nějak ublížit. Nevnímá kam jde, tam kam ho nohy donesou tam bude a je mu jedno kde. Kdyby to šlo nejradši by se vypařil jako dým, zapomněl na všechno a na všechny.
ČTEŠ
𝐌𝐚 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐢𝐞 ||𝐜𝐳 ✔ (Korekce)
МистикаVšichni máme příběh, který nikdy neukážeme světu. A to co se zdá být na venek dokonalým, za oponou to kolem dokonalosti ani neprochází. Mladý Emerson si toto však neuvědomuje a díky nesprávné chvíli na nesprávném místě dostane ránu, na kterou nikd...