Bucky:
Mikor Tony felajánlotta, hogy a következő bevetésre mehetek én is, nagyon megörültem. Végre nem leszek haszontalan. Végre csinálhatok valamit. Én is mehetek valahova, nem csak a négy fal között leszek bezárva. Remélem, Charlienak is tetszeni fog az ötlet. Bár, ha ő kérné, biztos, hogy nem vállalnám.
Mikor haza ért, szegény annyira fáradt volt. Csak bújt hozzám, akár egy kismacska. Mikor felvetette, hogy ismételjük meg a randinkat, annak nagyon örültem.
Valami vacsit én is beterveztem, de így jobban hangzik. Szerencsére délelőtt befűszereztem Wanda segítségével a húst, így csak a köretet kellett összeütni, a hús megsült magától. Miután minden elintéztem, gondoltam kicsit renbe teszem magamat is. Az elmúlt időszakban elhagytam magam, úgyhogy egy jó kis borotválkozás nem fog ártani.
Charlie többszőr mondogatta, hogy nem kellene ekkora szakállat növesztenem, mert jó pár évvel többnek tűnök a tényleges koromnál. Remélem tetszeni fog neki a látvány.
Miután mindent elintéztem, szóltam Charlienak, hogy jöhet vacsorázni. Direkt háttal álltam az ajtónak. Kicsit ideges voltam, valyon mit fog szólni hozzá. Mikor meghallottam lépteit mögöttem, mosolyt eröltettem az arcomra és megfordultam. Csodálkozva nézett rám. Még a szája is tátva maradt.
- Nem tetszik? - kérdeztem szomorúan reakciója láttán.
- A kedvemért borotválkoztál meg? - kérdezte.
- Igen. Azt hittem tetszeni fog.
- Tetszik is. Végre tátom a szép mosolyod.
- Köszönöm szépen. Akkor vacsizunk?
- Mi a vacsi?
- Sült hús, zöldség kötettel.
- Jól hangzik - mosolygott rám.
A vacsora nagyon jó hangulatban telt. Charlie egyre jobban felengedett. A hete nagyon zsúfolt volt, most kezd tényleg ellazulni. Gondoltam, megbeszélem vele Stark ajánlatát.
- Charlie, beszélnünk kell valamiről. - kezdtem bele kissé félve.
- Baj van?
- Tony felajánlotta, hogy a következő bevetésre én is velük mehetnék.
- Szeretnél menni? - láttam, hogy meglepődött, kicsit talán meg is íjedt.
- Igen. Szeretnék. Most úgy érzem, hogy semmi hasznom. Ha én is járnék a bevetésekre, akkor nem érezném magam ennyire haszontalannak.
- Megértem. Támogatlak, de egy dolgot ígérj meg nekem.
- Micsodát?
- Vigyázz magadra. Jó?
- Megígérem - mosolyogtam rá.
Ő visszamosolygott, majd felállt és az ölembe ült. A nyakamba fúrta az arcát, és olyan szorosan öleltük egymást, mintha nem is akarnánk elengedni egymást soha többé. Örültem, hogy támogat, de éreztem, nagyon féltett.
A karjaimban vittem fel a szobámba, majd elültetem az ágyra. Mellé ültem és szenvedélyesen megcsókoltam. Miközben csókoltam, ő elkezdtett kihámozni a felsőmből. A pólóm alá nyúlt, és meztelen hátamat kezdte simogatni. Mikor végig simított gerincemen, jóleső sóhajt hagyta el ajkaim.Az én kezeim is elkalandoztak, ami belőle is sóhajokat váltott ki. A levegő hiány miatt ajkaink elváltak egymástól, de az enyéim nem voltak tétlenek. Apró csókokkal kezdtem behinteni az arcát, az állát, a vállát, majd haladtam visszafelé.
- Várj egy pillanatra! - tolt el magától. Elronthattam valamit?
- Mi a baj?
- Tudod....... Szóval......... Én még.............
- Ez lesz az első?- elmosolyodtam. Annyira édes, mikor zavarban van.
- Igen.- válaszolta pipacs piros arccal. Még a fejét is lehajtotta.
- Biztos, hogy akarod?- kérdeztem, miközben álla lá vezettem ujjaim, és úgy kényszerítettem, hogy ismét rám nézzen.
- Igen. Szeretném.- suttogta szégyenlősen.
- Vigyázok rád. Ígérem.
Bólintott, majd ismét szenvedélyes megcsókoltam. Gyorsan megszabadítottam minden ruhájától, ebben Cahrlie sem tétlenkedett. Nem sokkal később mind a ketten alsó neműben feküdtünk az ágyban, egymás ajkát csókolva. Elkezdtem apró puszikkal belepni a nyakát, a vállát, majd egyre lejjebb haladtam.
Mikor a melltartójával kezdtem játszani, fordított a helyzetünkön, most ő kezdett el kényeztetni. Ahogy haladt egyre lejjebb, úgy sokasodtak sóhajaim is. Elképeztő mennyire jól csinálja. El se hiszem, hogy ez az első neki. Mikor a hasamhoz ért, óvatosan kezdett puszikat lehelni a kockáimra, majd óvatosan végig puszilta a V vonalamat is, mire gyakran megremegtem. Fogalmam nem volt róla, hogy van egy ilyen pont a testemet, amit ha ilyen módon érintenek, ezt vátja ki belőlem. Ezt még soha senki nem találta meg.
- Megvan a gyengepontod, Babám? - nézett rám mosolyogva.
- Gyere, keressük meg a tiédet is.
Azzal fordítottam helyzetünkön, és én is elindultam kutatni. Nem kellett sokáig. Pár perc alatt megtaláltam. Épp a kulcscsontját pusziltam végig, mikor megtaláltam egy pontot, amire megremegett. Én mosolyogva nyugtáztam, megtaláltam.
Percekig kényeztettem, kezeimmel pedig a melltartóját próbáltam lehámozni róla. Mikor sikerült, kezeit maga elé kapta. Gyengéden elvettem kezeit maga elől, majd nyelvemmel kezdtem kényeztetni az egyik mellét, a másikat pedig a kezemmel, egy idő után pedig cseréltem.
ESTÁS LEYENDO
Elfogadott segítség (Befejezett)
RomanceA történet alapjául SheilaBarnesStark egyik története szolgált. Remélem tetszeni fog. Bucky beköltözött a Bosszúállók tornyába, miután Starkkal sikerült rendezni nézeteltérésüket. Steve úgy látta, lassan minden helyre zökken barátja életében, ám B...