Bucky:
Hope egész délelőtt azért rágta a fülünket, hogy maradjunk Tonynál még egy kicsit, mert annyira klasz a fa meg minden. Végül bele mentünk. Charlie is tud egy kicsit pihenni, nem neki tálalni, Tony egész személyzetet rendelt be erre a célra.
Hope egész nap a tv előtt ült, karácsonyi meséket nézett, de a fa alól nem lehetett kiszedni. Arra legalább rávettük, hogy ne a földön hasaljon, hanem terítsen oda egy plédet. Vacak el sem mozdult mellőle, érdeklődve figyelte ő is a mesét. Aranyosak voltak ők így ketten.
Wandát is elcsábították az aranyos mesék, így csatlakozott a gyerekekhez.
- Mit szólnál hozzá, ha mi kicsit elvonulnánk? - súgta a fülembe Charlie.
- Mik a terveid?- mosolyogtam rá.
- Gyere - megfogta a kezem és az emelet fele kezdett húzni.
Nagyon lassan haladt felfelé, mert minden lépcsőfoknál kaptam egy csókot. A folyosó elején meguntam a dolgot, felkaptam, ő a derekem köré fonta a lábát, és szenvedélyes csók közben igyekeztem megtalálni a szobánkat. Szerencsére meglett, és ahogy becsuktam az ajtót, neki döntöttem, és a kezeimmel felfedeztem, hogy mi is rejlik a poló alatt.
- Ejnye - mosolyogtam. - Valaki nem vett melltartót?
- Nem csak azt - súgta az ajkaimra, miközben megszabadított a pólómtól, és az övemmel kezdett játszani.
Már meztelenül jutottunk el az ágyig, ahol hamarosan belefeletkeztünk egymásba. Próbáltuk visszatartani nyögéseinket, de nem mindig sikerült. Miután rendeztük légzésünket, magunkra húztuk a takarót, és pár perc múlva elaludtunk.
Arra ébredtem, hogy valaki simogat.
- Bucky! - suttogta Charlie. - Ideje felkelni, Egy óra van.
- Miért is? Még bőven ráérünk ráérünk - morogtam.
- És ha Hope keres minket?
- Ok. Jogos.
Lezuhanyoztunk, aztán átöltözve visszamentünk a nappaliba. A csapat pont ebédelt, ugyhogy mi is csatlakoztunk.
- Ti hol voltatok? - kérdezte Tony.
- Ahogy hallottam külön edzettek az ágyban - mosolygott kajánul Nat. Megrovóan néztem rá, de végül Charlie mentette meg a helyzetet.
- Csak felmentünk a szobába. Kicsit olvasgattunk, meg megbeszéltük, hogy hogyan is csináljuk a továbbiakat. - váaszolta Charlie.
- Milyen továbbiakat? - érdeklődött Stark.
- Meddig maradjunk, kell-e otthonra valami, esetleg elfogadjuk a sziveszteri bulira a meghívásod, vagy maradjunk otthon. Ilyenek.
- Miért maradnátok otthon?
- Mert Hope még kicsi. Biztos nem marad fent hajnalig. Itt hova teszem?
- Megoldjuk. Jöttök és kész. Sőt! Addig haza se menjetek. Maradjatok itt.
- De Tony....... - kezdtem tiltakozni.
- Tényleg. Olyan ritkán találkozunk most, hogy ti elköltöztetek. Igy legalább mi is tudunk kicsit beszélgetni. - lendült bele Steve is.
Mivel mindenki ránk szállt, kénytelenek voltunk igent mondani. Wanda és Hope elvolt együtt, így mi haza mentünk még pár ruháért. Szerencsére a házban minden rendben volt, összepakoltunk, és visszamentünk.
Hope nagyon boldog volt, hogy a bázison maradunk még. A többiek ennek annyira nem örültek a nap további részében. Tony kicsit bulizott volna, de Hope nem hagyta el a nappalit, de még a fa alá leterített plédről sem nagyon lehetett felszedni. Végül a béke érdekében Tony és, aki bulizni szeretett volna, a garázsba mentek.
- Biztos ne menjünk haza? - kérdezte Charlie, mikor Tony bejött a konyhába vacsorázni.
- Persze, hogy nem. A gyerek örül a karácsonynak. Had élvezze. Egész jó helyet alakítottunk ki a garázsban. Nyugi.
- Biztos? - kérdeztem én is.
- Persze. Nem zavartok.
- Tony bácsi - szaladt be Hope nevetve. - Úgy eltűntél. Gyere, nézzünk mesét. Mindenki a nappaliban van. - kezte húzni a milliárdost a nappali felé.
- Mit nézünk kismanó?
- Jégvarázst. - újságolta boldogan a kicsi.
- Már megint? - tátogta felénk. - Apa és Anya is jön? - kérdezte fenhangon.
Jobbnak láttuk, ha mi is csatlakozunk a béke megörzése érdekében. A mese közben Hope folyamatosan valamelyikünk ölébe fészkelte be magát. Nem tudom, hogy és mikor, de úgy a mese felénél, valamilyen csoda folytán este nyolckor elaludt az ölemben. Mindenki megkönnyebülésére felvittem a szobájába és becsuktam az ajtaját.
- Végre! Rendes filmet nézhetünk - sohajtott fel Tony, mikor visszaértem. - Imádom a kicsit, ne értsetek félre, de Elzából kezdett elegem lenni mára. Hányadszorra nézte meg ma?
- Olyan századszorra - felete Wanda.
- Én ezt most eldugom Jó? - kérdezte Tony, azzal kivette a dvd-t a lejátszóból, és valahova elvitte.
Mosolyogtunk rajta, de mi is onkább elvonultunk és egymás kényeztetésével töltöttük az estét. Rittka pillanat, mikor kettesben alszunk el mióta Hope velünk van.
أنت تقرأ
Elfogadott segítség (Befejezett)
عاطفيةA történet alapjául SheilaBarnesStark egyik története szolgált. Remélem tetszeni fog. Bucky beköltözött a Bosszúállók tornyába, miután Starkkal sikerült rendezni nézeteltérésüket. Steve úgy látta, lassan minden helyre zökken barátja életében, ám B...