Bucky:
Amikor megláttam az apró kis foltot a monitoron, elakadt a lélegzetem. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar ismét sikerülhet. Vigyáznom kell rájuk. Nem történhet meg mégegyszer az, ami a multkor. Egyszerűen nem.
- Örülsz neki? - kérdezte kérdezte Charlie pár perc múlva.
- Igen - öleltem át óvatosan. - Nagyon - mosolyogtam.
- Szerinted a többiek már tudják? - kérdezte.
- Biztos. Bruce elmondta ennyi idő alatt mindenkinek.
Mosolyogva léptünk ki a szobából, és igen, a folyosón ott volt mindenki. A nyakunkba borulva gratuláltak nekünk.
- Te tudtad. Ugye? - kérdezte Charlie Tonytól.
- Igen. Tegnap, mikor elmondtad a tuneteidet, Bruce elmondta, hogy biztosan terhes vagy. Mikor az eladó mondta, hogy híztál, megsúgtam neki, hogy ez lehet az oka.
- Nekem miért nem mondtad? - durcizott.
- Mert nem voltunk biztosak benne. Most már tuti - mutatott a felvételre.
- Most már csak azt kell kitalálni, hogy hogyan mondjuk el Hopenak - húztam magamhoz Charliet, miután kettesben maradtunk.
- Hogy csináljuk?
- Te vagy az dilidoki - mosolyogtam rá.
- Én is szeretlek - nevette el magát.
Míg haza felé tartottunk, megpróbáltunk valamilyen forgatókönyvet kitalálni, hogyan is mondjuk el neki a hírt. Nagyjából kitaláltunk minden, aztán elmentem érte az oviba. Haza felé be sem állt a szája, mert ma jött egy új kislány az oviba, és azonnal jóban lettek, egésznap együtt játszottak. A kislány meghívta hozzájuk vasárnapra játszani, délutánra.
Ahogy haza értünk, Charlie várt minket az ajtóban. Mosolygott és láttam rajta, hogy szinte ragyog. Varázslatosan festett a tornácon, ahol éppen egy napsugár megvilágitotta, úgy nézett ki, mint egy angyal.
- Ragyogsz anya! -rohant hozzá Hope.
- Igen, anya -húztam magamhoz egy csókra. - Ragyogsz - mosolyogtam rá.
- Köszönöm - mosolygott rám kissé idegesen.
Megfogtam remegő kezét, és beléptünk a nappaéiba. Leültünk a kanapéra, és elővettük az ultrahang képet.
- Hope! Szivem, ide jönnél kicsit? - szóltam a szőnyegen játszó kislánynak.
- Baj van? - kérdezte szomorúan.
- Nem. Anyával szeretnénk mondani neked valamit - vettem az ölembe.
- Mit?
- Tudod - kezdett bele Charlie óvatosan. - Lesz egy kistestvéred.
- Tényleg?! - csillant fel Hope szeme. - Mikor? Lány lesz, vagy fiú?
- Még nem tudjuk - mosolyogtam rá.
- Hogyhogy?
- Mert most még nagyon pici. Lázod? - mutattam meg neki az ultrahang képet. - Most még ilyen pici.
- Hol van most?
- Itt bent - mutatott Charlie a hasára.
- Tényleg? Meddig lesz ott?
- Még egy jó darabig, kilenc hónapig.
- Az nagyon hosszú idő - szomorodott el.
- Igen. Így kimondva valóban. De hidd el, nagyon gyorsan elrepűl majd. - vigasztaltam mosolyogva.
- Biztos? - nézett rám csillogó szemekkel.
- Igen. Biztos - öleltem magamhoz szorosan. - Tudod, mi lesz most a feladatunk?
- Mi?
- Vigyázni kell anyára, hogy nehogy baja esen egyiküknek sem. Segítesz nekem?
- Igen - modta boldogan. - Szabad? - nézett Charliera esdeklően.
- Persze. Gyere.
Hope kiugrott az ölemből és Charlie hasát kezdte nagyon óvatosan simogatni. Egyik pillanatról a másikra viszont közelhajolt hozzá, és el kezdett beszélni hozzá.
- Szia baba! Megígérem, hogy nagyon fogok rád és anyára vigyázni. Jó?
- Köszönöm Kicsim - puszilta meg meghatottan a feját Charlie.
- Holnap elmesélhetem az oviban?
- Persze - pólintottam, aztán rohant is játszani.
- Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fogadja. - öleltem át Charliet.
- Én sem. Remélem később sem lesz gond.
- Én is remélem. Bár, még hol lehet?
- Ha megszületik a pici, és nem lesz rá időnk a kicsi mellett.
- Majd valahogy áthidaljuk - pusziltam meg a halántékát, mire megremegett.
Másnap Hope mindenkinek elmesélte, hogy neki testvérkéje lesz, és hogy ő milyen jó testvér lesz, és segít nekem vigyázni az anyukájára és a babára. Már reggel, mikor bevittem az oviba, ezzel támadta le az óvónénijét, aki mosolyogva gratulált nekem. A gyerekek is lázba jöttek, úgyhogy a hét hátra lévő részében ez volt a téma. Szerencsére senki nem rontotta el a kedvét, úgyhogy hétvégéig kitette a mindennapos témát.
Pénteken Charlie és Tony elvitték Hope-ot is a ruhapróbára, hátha megnőtt a kisasszony, de szerencsére a ruha még jó volt rá, csak a cipőből kellett egy mérettel nagyobb. Charlie ruháit is elkészítették, tökéletesen illet rá. A bázis udvarán is előkészítettek mindent, már csak az kell, hogy ne essen az eső, ne legyen szélvihar, és akkor minden tökéletes lesz holnap.
KAMU SEDANG MEMBACA
Elfogadott segítség (Befejezett)
RomansaA történet alapjául SheilaBarnesStark egyik története szolgált. Remélem tetszeni fog. Bucky beköltözött a Bosszúállók tornyába, miután Starkkal sikerült rendezni nézeteltérésüket. Steve úgy látta, lassan minden helyre zökken barátja életében, ám B...