/Tessa/ 7.11.2017r. 19:03
Stoję przed tymi pieprzonymi drzwiami, dlaczego przyszli wszyscy, a nie tylko Noen? Czyżby mieszkali z Eubanksami? Z moich przemyśleń wyrwał mnie najpiękniejszy głos na świecie, głos mojego chłopaka.
- Skarbie..
- Wytłumaczysz czemu przyszliście?- pytam.
- Przyszliśmy bo Tata Noena ma jakieś spotkanie i się spóźni. Możemy wejść, Thereso?
- Jasne, wchodźcie.
- Cześć, chcecie się czegoś napić?- pyta Lia.
- Podziękujemy.- odpowiada Bryce, puszczając oczko do mojej siostry.
- Nie skomentuję tego.- śmieję się Sarah.
- Więc to wy jesteście dziećmi nowej dziewczyny mojego taty?- pyta Noen.
- Dziewczyny?!- pytamy wszyscy naraz.
- Gonzalez- śmieją się chłopcy.
- Może Ci ich przedstawić?- pyta Jaden Noena.
- Przydało by się..
- Ten w fartuchu to Nate jeden z starszych braci, ten obok niego to Levi, jak widać identyczni. A obok Ciebie Sarah i Lia, też siostry bliźniaczki. A Tessę i Sophie chyba już znasz. A i jeszcze Sal i Sam są drudzy najstarsi, też bliźniaki.- kończy Jaden.
- To wszyscy?
- Nie, ale inni zostali w Kanadzie z Panem Gonzalezem.- dodaje Levi.
- A kto?- dopytuje.
- Jack, Jake, Madison, Addison, Allison i Natalie.
- Czyli wszyscy w waszej rodzinie to bliźniaki?-pyta, lekko zdezorientowany Noen.
- Tak, jest nas z czternastu.
- Jezu, jak my się pomieścimy..
- Spokojnie, inni nie przyjadą raczej.- mówię.
- Możemy wiedzieć, dlaczego Noen nie przyszedł sam?- pyta Sophie.
Zapomniałam wspomnieć każdy z nas bliźniaków ma telepatię i rzadkość jest mieć też telekinezę i inne takie./Chase/ 7.11.2017r. 19:08
Za niedługo The Twins House będzie mieć 1 rocznicę utworzenia, czyli wszyscy Gonzalezowie i ich rodzina. Tęsknię za Tessą, ale co mogę innego zrobić? Powiedzieć jej, że ją kocham?! Oszalałem ona kocha Josha, nie mnie. Pierdolnę sobie za chwilę.. IDIOTA! A co jeśli już ją straciłem? W lutym 2020 mija 15 lat od kiedy się poznaliśmy.. A może ona mnie już nienawidzi? KOCHAM JĄ.. tak bardzo, ale musiałem zwalić szansę na bycie z nią, a także naszą wieloletnią przyjaźń..
charlidamelio
With my bae 😍❤Tagged: lilhuddy
liked by: 7 00 mln
comments: 3 mln
lilhuddy: Love you, bae 💘
Tessa Gonzalez: Miss you, sis 😥Wiem, co zrobiłem, ale próbuję pokazać, że nie rusza mnie to, że jest z Joshem. A tak naprawdę jest inaczej. Kocham ją, daję sobie 2 tygodnie i może mi się uda.
Gdyby ktoś chciał wiedzieć:
Jack, Jake- 10.05.1996r.
Sal, Sam-11.05.1997r.
Levi, Nate-12.05.1998r.
Sarah,Lia-13.05.1999r.
Addi,Maddie- 14.05.2000r.
Allison, Natalie-15.05.2001r.
Theresa, Sophie- 16.05.2002r.Drogie lilhuddziątka moje. Mam nadzieję, że się Wam kochani podoba i niczego nie zwaliłam, bo wasze zdanie na temat rozdziałów się dla mnie liczy. Jeszcze 6 rozdziałów i 2 część, kto się cieszy? 😅💕
CZYTASZ
𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 [zakończone]
FanfictionTheresa Mathilda Anne Gonzalez wiedzie normalne życie, do momentu przeprowadzki do Ameryki, a mianowicie do Kalifornii, gdzie nie będzie tak milutko jak jej się wydawało, poznani ludzie zmienią jej życie i zachowanie? Na pewno poznany chłopak jest t...