28

215 11 0
                                    

/Tessa/ 8.03.2018r. 15:10

Rozmowa z mamą, rodzeństwo się wbiło

Można uznać, że te kilka miesięcy spędzonych w LA w towarzystwie Chase'a i jego znajomych za udane, ale jeszcze rozmowa z mamą nie jest zaliczona.
- Chcieliście rozmawiać, proszę mówcie- mówi moja mama.
- Mamo, bo ja i Chase chcieliśmy zapytać czy moglibyśmy zamieszkać razem, proszę pozwól, Sarze pozwoliłaś jak była 3/4 lata ode mnie młodsza..
- Pozwoliłam jej, bo była już wtedy w ciąży, ale masz rację. Powinnam ci pozwolić jeśli pozwoliłam twojej starszej siostrze, więc gdzie byście chcieli mieszkać?- uśmiecha się moja mama w stronę Chase'a.
- Chcielibyśmy zamieszkać w LA, ale bez rodziców. Zgadza się Pani?- pyta Chase, uśmiechając się w jej stronę.
- Ile masz lat, Hudson?- pyta Sam.
- Prawie 18. Tak samo jak Tessa.- odpowiada.
- Zgadzam się, ale jak znajdzie jakieś mieszkanie w dobrej cenie i jakoś bliżej nas to przyjdźcie mi pokazać, dobrze. Zmykajcie!
- Jasne mamo.

~Szukanie trwa~

- Co myślisz o tym, blisko morza, ale dalej od twojej rodziny..- proponuje Chase.
- Fajny, ale mama się nie zgodzi, spróbujemy ją przekonać, idziemy?- pytam.
- Dobra, chodź- odpowiada, wstając i całując mnie w czubek głowy.

~W tym samym czasie~

- Mamo, dlaczego się zgodziłaś. Wiem, że Tessa za dwa lata kończy 18 lat, ale jeśli się jej coś stanie?- pyta  zdenerwowany Levi.
- Ma prawo do wyprowadzki, ale nie pomyślałam, że może jej się coś stać.- mówi, siadając na kanapie.
- Mamo, już znaleźliśmy mieszkanie.- mówię.

Tessa Gonzalez

Tagged: lilhuddy, charlidamelio, Sophie Gonzalez i inni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tagged: lilhuddy, charlidamelio, Sophie Gonzalez i inni

Tessa Gonzlez: Wyjazd na Bahamy z Wami to wygryw, nigdy tego nie zapomnę! Kocham Was.

Comments have been disabled

𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz