3

762 25 6
                                    

8.11.2017r. 6:30

Właśnie leżę w łóżku i zastanawiam się nad tym co wydarzyło się wczoraj, czy na pewno powinnam uwierzyć w słowa Josha? Sophie jeszcze chyba śpi, musimy się przygotować na przyjazd tego faceta, który jest nowym szefem naszej mamy, o której on miał w ogóle przyjechać? O 19? Kurde nie pamiętam, ale mam nadzieję, że to nie będzie później facet mamy i kurde może jeszcze z nim zamieszkamy? A może  będziemy miały może starszego brata, który jest tiktokerem? Dobra muszę wstać i się ogarnąć do szkoły.

7:00

-Tessa, wstałaś w końcu! Weź śniadanie i jedziemy!- woła mama.
- Dzięki za miłe przywitanie, mamo..- mówię sobie pod nosem.

w szkole o 7:50

- Sophie!!- krzyczy Payton.
- No idź. - mówię.
- Dasz sobie radę? Bo Josh tu idzie!- mówi i odchodzi, czy ona zawsze musi mnie zostawiać w takim momencie?
- Hej, ładnie wyglądasz. Czy to moja bluza, którą dałem ci na walentynki?- pyta.
- Cześć, Josh. Miło mi, a tak to twoja bluza. Oddam ci ją jeśli chcesz.- mówię.
- Nie. Wolę żebyś ją zatrzymała. Pasuje do ciebie jak ty do mnie skarbie-  odpowiada Richards, odchodząc i patrząc mi w oczy.

8:00. lekcja 1: historia:

Wchodzę do klasy, jedynie puste miejsce jest obok Josha na samym tyle, a ja nie lubię siedzieć z przodu, co mi szkodzi usiąść ze swoim byłym? Nie mam wyboru, idę.
- Panno Gonzalez, proszę usiądź!- mówi Pani Morales.
- Dobrze, przepraszam, już idę.- odpowiadam, lekko zawstydzona.
- Aż tak bardzo za mną tęsknisz, że aż zapomniałaś jak się chodzi?- pyta głupio Josh.
- Zamknij się Josh!- odpowiada mu Sophie, powiem tyle po raz pierwszy stanęła po mojej stronie, bo lubi się ze mną droczyć, ale to było wtedy jak chodziłyśmy na podwójne randki, brakuję mi tego, ale to Josh wszystko zjebał..

Nowe powiadomienie: Chase Hudson zamieścił film. Chase Hudson próbuje się z tobą skontaktować. Przywitaj się!

lilhuddy: Cześć!
lilhuddy: pamiętasz mnie jeszcze? 😁❤

𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz