30

333 16 2
                                    

/Tessa/ 22.03.2018r. 13:00

Nie są dosłownie moi, tylko mojej byłej kochanki, nie miała z kim ich zostawić..- tę słowa wciąż są odtwarzane w mojej głowie, jakbym nie mogła zapomnieć o tym co zrobił, a bardzo był chciała zapomnieć, ale nie potrafię. Za jedną rzecz jestem mu wdzięczna, dzięki jemu poznałam moją prawdziwą miłość czyli Chase'a. A Josh? On to przeszłość, jest z tą swoją Nessą, śmieszy mnie to jaką on ma fazę na dziewczyny, których imiona kończą się na "essa", ponieważ nie potrafi o mnie zapomnieć, za chwilę uwierzę, gdyby potrafił zapomnieć to by mnie dwa razy nie zdradził. Mówił mi, że mnie kocha, a większość czasu spędzał z tą kapitanką cheelederek Barrett! A to świnia. Avani wybaczyłam, ponieważ poznałam jej wersję zdarzeń, okazało się, że Josh po pijaku ją pocałował, a ona tego nie chciała, wolała się ze mną przyjaźnić niż być uważaną za tą, która podbija do zajętych, uwierzyłam jej, bo była i jest moją przyjaciółką. A z Charli uznałyśmy, że po jej nie udanym związku z Chasem, zostaniemy "przyjaciółkami do filmików na tiktoka", a później się zobaczy. A z Chasem zamieszkaliśmy w Hype House, a za dwa i pół roku się pobierzemy.
Tak, oświadczył mi się! Planujemy dzieci, ale jakoś wtedy, gdy skończymy po 20 lat lub wyżej. Chcę mieć: Syna starszego o 2 lata od córki i jedną młodszą od ich obojga. A będą się nazywać Syn- Sasha, pierwsza córka- Liv, druga- Elizabeth, po mojej mamie. Sasha urodzi się w 2022, Liv- 2024, Elizabeth-2025, ale nie wiadomo czy się nam uda.
- Tess, wszystko w porządku?- pyta Chase.
- Wszystko w porządku.- odpowiadam, czując jego dłonie na mojej talii.
Byłam świadoma co robię wybierając Chase'a na męża i ojca moich dzieci. Pewna byłam już 3 lata temu, że go kocham. Tylko ten zakład mojego ojca z panem Richardsem, zabrał mi szansę na bycie z chłopakiem, którego naprawdę kocham. Ja nigdy nie kochałam Josha, a on nie kochał mnie. Udawanie wychodziło nam znakomicie. Tylko raniłam nie potrzebie innych ludzi stojących mi na drodze. Muszę wybrać: Zawieść ojca czy żyć jak chcę? Jestem ciekawa czy mój ojciec przyjdzie na mój ślub.

𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz