/Chase/ 7.11.2017r. 18:30
Od momentu, gdy wyprowadziła się ponownie do Kanady zrozumiałem, że popełniłem błąd pozwalając jej wyjechać, a tak bardzo tego nie chciałem. Kiedy się dowiedziałem o jej związku z Joshem, coś mnie trawiło. Nie potrafiłem przestać o niej myśleć, ale wróciła Charli D'Amelio, więc zrewanżowałem się Tess tym tiktokiem gdzie kleję się do Charli. Z jednej strony żałuję tego, ale już się stało, z drugiej strony można powiedzieć, że podoba mi się D'Amelio, ale wciąż kocham Tessę.
- Chase, mógłbyś się skupić na naszym zadaniu?- pyta wkurzona Charli.
- Wybacz, ale nie potrafię się dziś skupić. Ten tiktok był zajebisty, skarbie.- odpowiadam.
- Chcesz odzyskać Tessę?- pyta.
- Co? Skąd ty. A no tak, znasz całą historię z nią związaną, więc tak, chcę ją odzyskać.- mówię, lekko zdenerwowany jej tonem, gdy wypowiedziała jej imię.
- Przecież wiesz, że ja i Tess już się nie przyjaźnimy, więc ty pomożesz mi się z nią pogodzić, jasne? Coś za coś, Chase.- dodaje Charli.
- Myślałem, że jej nie lubisz, kiedy zmieniłaś zdanie?- pytam.
- Wtedy, gdy zrozumiałam, że jednak dzięki niej szło mi we wszystkim co kiedyś robiłyśmy razem, brakuje mi jej, Chase..- odpowiada.
- Każdemu jej brakuje, nie tylko nam.- mówię.
- Wiem, ale ciężko jest się skupić, gdy ona jest w Kanadzie, a mu tu. Jej się coś stanie, a nas nie będzie przy niej, gdy nas będzie najbardziej potrzebować, Chase, ja serio żałuje tego wszystkiego. Nie wiem, czy Ci mówiła, ale ją zmuszono do związku z Joshem, ona w ogóle go nie kocha, zmusili ją dlatego, że jej ojciec miał szansę współpracować z ojcem Josha.
- Charli, dlaczego mi tego wcześniej nie powiedziałaś?!- wkurzyłem się, aż wstałem.
- Spokojnie, po prostu myślałam, że Ci powiedziała, chyba jednak nie.- odpowiada.Centrum powiadomień
Tessa Gonzalez opublikowała zdjęcie, na którym Cie oznaczono.
Bryce Hall skomentował/a post Tessa Gonzalez
Josh Richards skomentował/a post Tessa Gonzalez
Charli D'Amelio skomentował/a post Tessa Gonzalez
tess_gonzalez umieścił/a nowy film
tess_gonzalez oznaczyła Cię w opisie swojego filmuTessa Gonzalez: With older sister Lia ❤❤
Liked by: 2 mln
comments: 1 tys
Bryce Hall: Moja @Lia_Gl 😍💕
Josh Richards: Tessa, lepiej się pośpiesz, późno już! 😂
Charli D'Amelio: Tęsknię za siostrami Gonzalez 😥
lilhuddy: Dobrze w końcu Cię zobaczyć, mała 😅/Tessa/ 7.11.2017r. 19:00
Można powiedzieć, że jednak to nie ja jestem ta spóźnialska, ten szef mamy chyba się zapomniał i nie przyjdzie, ale co tam więcej dla nas! Dzwonek do drzwi serio? Dopiero co się rozgrzewałam! Panie mógłby Pan jednak nie przychodzić!
- Tessa! Chodź przywitasz się z gośćmi a ja pójdę się szybko przebrać- woła mama, wbiegając na piętro w szybkości nie wiem jak ją określić.
- Dobrze!- odkrzukuję, podchodząc do drzwi i je otwieram i kogo zobaczyłam? Josha, Bryce'a, Jadena, Anthony'ego i Noena. A gdzie szef mamy?
CZYTASZ
𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 [zakończone]
FanfictionTheresa Mathilda Anne Gonzalez wiedzie normalne życie, do momentu przeprowadzki do Ameryki, a mianowicie do Kalifornii, gdzie nie będzie tak milutko jak jej się wydawało, poznani ludzie zmienią jej życie i zachowanie? Na pewno poznany chłopak jest t...