33

126 6 2
                                    

/Tessa/ 21.09.2020r. 18:45

Zastanawiam się wciąż nad tym czy siedzenie z nachlanymi przyjaciółkami ma sens. Tylko picie i picie, żadnej zabawy. Karaoke na przykład?

Josh❤ Tess?

Tessa💞 Tak?

Josh Tęsknię za Tobą, misia..

Tessa💞  Jeśli kochasz to zerwij z Nessą..

Josh❤ Już to zrobiłem, skarbie. Zerwałem z nią przed chwilą, przyszła nad basen. Proszę porozmawiajmy jak ludzie. Czyli w cztery oczy, proszę Tess..

Tessa💞  Nie wierzę, ty zerwałeś z Nessą? A może ją też zdradziłeś i to ona zerwała z Tobą? 😂 Nie będę z Tobą rozmawiać pierdolony kłamco i pieprzony kobieciarzu 😤

Josh Kobieciarzu?! A przestań. Mam się zmienić? W jakim znaczeniu, zachowaniem czy jak? Kocham Cię, wiesz to przecież..

Tessa💞  Haha, jesteś kobieciarzem. Jeśli tak bardzo chcesz mnie odzyskać to zrób wszystko co należy to wtedy pogadamy.

Użytkownik Josh Richards zrobił/a screenshota rozmowy
Użytkownik Josh Richards zapisał wiadomości na 24 godziny.
Użytkownik Josh Richards chce zapytać o twoją lokalizację.
Czy go już pojebało do reszty?!
- Ej, wszystko w porządku?- Pyta Dixie, widząc mój wyraz twarzy.
- Josh do mnie napisał, że zerwał z Nessą, chce się zmienić i mnie kocha.-Odpowiadam.
- Co kurwa, przecież ty i Chase jutro bierzecie ślub!! Teraz Joshowi zachciało się odzyskać Ciebie? Po prostu kurwa nie wierzę..- Mówi Sarah.
- Też się zastanawiam. Kochasz go?- Pyta Charli.
- Josh był moim pierwszym więc tak kocham go. A wy myślicie, że dałam mu się na te jego teksty a dałam mu drugą szansę specjalnie, aby go udupić.- Odpowiadam, głośno wypuszczając powietrze.
- Nie myślisz, że tym pisaniem, rozmową w cztery oczy, daniem mu drugiej szansy nie zraniłaś Chase'a?- Pyta Addison Rae.
- Muszę się czegoś napić- Odpowiadam, starając się nie popłakać.
- Dawaj. Będzie Ci się lepiej myśleć, możesz też dużo błędów popełnić..- Mówi Avani.
- Avani!!!- Krzyczy Addi.
- No co? Mówię prawdę, a nie mam?- Pyta
- Boże! Ile ty wypiłaś?- Pyta Charli.
- Za dużo. Anthony będzie wkurzony.
Obiecałam, że nie będę..- Odpowiada, powstrzymując płacz. Biedna Avani.
- Dobra to gdzie ten striptiz?- Pyta Lia.
- Nie będzie ich, Chase się nie zgodził.- Śmieje się Dixie.
- Zazdrosny narzeczony! Dobre na nazwanie filmu.- Śmieję się
- Lepiej to wezmę- Mówi Allison, zabierając ze stołu moją butelkę z piwem.
- No ejj! Oddaj mi to!- Mówię tak głośno, żeby przekrzyczeć tłum fanów Charli, którzy właśnie wbiegli do klubu.
- Nie oddam, Chase nas zabije jak nie pojawisz się jutro przy ołtarzu, Tess.- Odpowiada Alls.
- Przecież się nie spóźnię na własny ślub, szybciej to Chase'a przetrzymają!- Wołam, wstając i kierując się na parkiet.
- Jesteś na skraju wywrotki!!- Krzyczy Addison- moja siostra, bliźniaczka Madison.
- Wyglądam, jakbym miała wrotki?-Odkrzykuję.
- Na początku imprezy się schlała.- Mówi Dixie.
- Wiesz jak działają na nią wybryki Josha, prawda?- Pyta Avani.
- Powinnyśmy zadzwonić po mamę i zabrać stąd Tess za nim zrobi coś głupiego.- Mówi Natalie.
- Dobry pomysł!- Odpowiada Sophie.

~~~

/Chase/ 21.09.2020r. 18:45

- Stary chyba nie myślisz o tym co powiedział Josh?- Pyta Jaden, który właśnie usiadł obok mnie.  Ma rację, myślę o tym. Byłem głupi pozwalając Tess, aby była zgodna ze zdaniem swojej matki. Tessa też go nie chciała zapraszać.
- Tak, myślę o tym!! Pozwoliłem mu do niej pójść zamiast go wywalić z domu!- Podnoszę głos, aż Payton z kuchni mnie usłyszał, miał telefon z włączonym fleszem, nagrywał live'a.
- Payton w tej chwili zakończ ten live!!- Krzyczy Jaden, biegnąc w jego stronę. Nie wyjeb się J.
- Dziewczyny dołączyły do niego, więc Tess wie o tym co powiedziałeś, lepiej aby dowiedziała się tak a nie gdy powiesz jej to w twarz!- Pijany Payton to żałosny Payton.
- Zawieź go do domu!- Krzyczę do Nick'a.
A on szybko robi to co mu kazałem.
To jest przyjaciel.
- Tak jest, Kawalerze!- Odkrzykuje i ciągnie za sobą Paytona w stronę auta.
- Wiesz, jadę do Tess, muszę pogadać.- Słyszę jak Josh gada do Bryce'a przez telefon.

𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz