Ruhun Sonsuz Huzur ve Sevgi Kaynağıdır. 7.Bölüm

7K 287 2
                                    

Kendinizi duyuyor musunuz? Sizlerle kendi sesinizle içten içe konuşan.O her zaman sizlerle olan seni sen de izleyen kendi esmalarının (İsimlerinin) Bileşim ve Tümlemesi ile bizleri var eden yüce varlık bizlere kendi seslerimiz ile seslenen.Sen benim (O) bana (O) rahmetimsin, bende (O) senin (O) sana rahmetin.

                         Şimdiye kadar sana anlatılan, korkutulan, elinde bir asa veya değnek ile hata yaptığında kızıp asasını yere vuran bunun sonucunda göklerde şimşekler çakan yapma dediğini yaptığınız için sizi zebanilerle dolu bilinmeyen bir...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                         Şimdiye kadar sana anlatılan, korkutulan, elinde bir asa veya değnek ile hata yaptığında kızıp asasını yere vuran bunun sonucunda göklerde şimşekler çakan yapma dediğini yaptığınız için sizi zebanilerle dolu bilinmeyen bir yerde yerin kaç kat altında kocaman kocaman fokurdayan kazanlarda etleriniz löp löp olup kemiklerinden ayrılana kadar haşlayıp pişiren daha sonra bu etleri tekrar yeniden yaratıp bu işlemi cezanız bitene kadar defalarca tekrar ettiren bir İlah'ın varlığından bahsedildi değil mi adına bazıları Allah baba dedi kimimize Tanrı olarak öğretildi... Ama öyle bir Tanrının Ya da Tanrıların olmadığını artık en derininde hissediyor. Tek gerçek varlığın Seni yaratan Allah'ın tabir edildiği gibi olmadığını yüzünü ne yana dönsen sana oradan bakıp gülümsediğini biliyor. Sizlere sizin kendi sesinizle hitap edip konuştuğunu sizinle devamlı iletişim halinde olduğunu kavrayabiliyor duyabiliyorsunuz. Sizlere her daim yüzünü gösterdiğini nasıl olur'da bunca zamandır bunu fark edemediğinize sakın kızmayın çünkü şimdi olduğunuz farkındalığa da tüm bu yaşadıklarınız getirdi. Sevgi ile kabul edin şükür edin tüm yaşadıklarınıza kimi zaman kızdınız kimi zaman güldünüz bu acıdır bu tatlıdır bu sıcak bu soğuk dediniz tüm bunların olmasının tek bir nedeni vardı... Bu güne kadar tapındıklarınız ilah edindiklerinizden dolayı perdelendiğiniz adına yaşıyorum dediğiniz sarmaldan çıkmak içindi.
        Hayatın akışı içinde edindiğiniz tecrübeler, yaşanan olaylar sizleri şimdiki sizlere getirdi. Şu an bu satırları okuyorsunuz kavrıyorsunuz. Şöyle bir geriye baktığınız da keşke şunları yapmasaydım dediğiniz her ne ise olmasaydı yapmasaydınız şu anki sizlere ulaşamazdınız. Varlığınızın var oluşunda bu edindiğiniz tecrübelerin hepsi çok kıymetli. Benlik bilinciniz ile (Ben dediğiniz algı). Oluşturmuş olduğunuz, sahiplenme, ben yaptım yanılgısı. 
          Ötekiler olarak niteleyerek ayrıştırdığınız tüm İnsan, hayvan, eşya profilleri aslında kendi iç dünyanızın beden bulmuş hali ve yansımalarıdır. Tüm bu karakterler kendi beyniniz ile kurduğunuz dünyanızda sizlere sizleri yansıtan ayna diye tabir edebileceğimiz vazifeleri var. Sizler olmalarını istediğiniz için sizin kurguladığınız dünyanızdalar. Artık tüm bu satırları kendi özünüzde zaten hissediyor anlayabiliyorsunuz. Kısaca, kendinizi ne kadar değiştirebilirseniz etrafınızdaki yani kurguladığınız dünyanızdaki beğenmediğiniz kızdığınız, her olgu değişir. Başkalarını eleştirip değiştirmeye kalkacağınıza kurgunuzdaki beğenmediğiniz şeyleri düzeltin. Geliştirin! Asla kendiniz ile kavga edip küsmeyin. Varmak istediğin yol her neresi ise oraya varabilecek tek yol sizlerdedir.
                Kendi içinize yolculuk için bir "Indiana" Jones olmak gerekmiyor. Veya tarihçi, asker ve arkeoloji profesör. Meraklı bir maceraperest olmak yeterlidir bunun için. Neden bu yolculuk dışarıda değil de içeriye? Sorunun yanıtı aslında çok basit. İçinde her ne varsa dışında da o var.

Yolu  Kendine OlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin