Yaşamlarımız da olabilecek her bir olay için, olasılık âleminde sayısız ihtimal uyur. Bizler ağzımızdan çıkardığımız her sözle o ihtimalleri uyandırırız.
Büyüklerimiz şöyle söyler yağ var un var şeker var ne duruyorsun helva yapsana. Sonsuz olasılıklar deryasında her zaman... Böyle bir mutfak ve çeşit çeşit malzeme var. Bu mutfak nerede diye sorarsanız kafamızın içinde derim. Birçoğumuz bilerek veya bilmeyerek bu mutfakta bulunur helvalar yemekler salataları gün boyu pişirir pişirir durur sonrada bunları kim pişirdi şu lezzetli şu tatsız tuzsuz olmuş deriz, kabahatli aşçıbaşını arar dururuz. Bu aşçıbaşını bulamayınca daha çok hırçınlaşır önümüze ilk çıkan kişiye öfkeleniriz. Bu bölümde bahsettiğimiz mutfak aşçıbaşı malzemeler salatalar yemekler elbette mecazi bu mutfakta pişen pişmeyen her obje aslında gün içinde bilerek ve bilmeyerek ürettiğimiz olasılıklardır. Mecaz manada ki bu mutfak ve malzemeler hatta aşçıbaşılar hep kendimiziz...
Gördüğün her suret her karşılaşış sana ayna olmak için girmiş suretten surete. Seyreder durur. Bazen kızar bazen kırılır bazen öfkelenir. Bazen de... Mutlu olur, güler keyif alırsın. Aslında tüm bunlar senin bilinçaltı mutfağında var ettiğin şeyler. Nasıl yani falanca kişi geldi bana küfür etti.Şimdi bunu ben mi istedim ben mi var ettim!!! ? Evet sen var ettin!!! Nasıl mı? Dürüst olalım kendimize gün içinde farkında olarak veya olmayarak kaç defa küfür ediyorsunuz? Her ettiğin küfür sana bir başka surette geri yansır. Yani o küfür gelip sana eden şahısı sen bir başka surette birisine etmişsindir. Küfür ilk çıktığı kaynağa geri dönmüştür. Tıpkı her maddenin her enerjinin kendi çıktığı kaynağa geri dönmesi gibi. Bir Su birikintisine bir cisim atın, cismin su içerisinde, oluşturduğu etki ile hemen su yüzeyinde halkacıklar büyüyerek genişler, genişler daha sonra tekrar o ilk çıktığı noktaya doğru geri dönüşe başlar.
İnsanlar bütün ile yani tek olan yüce yaratıcı ile iş birliği yapar. Bunu bazen bilinçli bazen bilinç dışı ve farkında olmadan yapar. Düşünceleri yoluyla kendi mutfağında (zihninde ona şekil verir) Pişirir sunuma hazırlar. Bu düşünceler yoluyla uygun Rezonans (titreşim) etkisi oluşturduğunda düşünülen unsur her ne ise izlenebilecek başka hiçbir yola sahip olamadıklarından dolayı hemen arzu tarafından oluşturulmuş kalıbı doldurur. Bu mutlak yasadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolu Kendine Olan
Spiritualharika bir hilal var ve parlak bir yıldız tam göğün ortasında. İnsana hayaller kurduran,derin derin nefes aldıran ...iki boyutlu düzlemde 3 boyutlu olarak algılanan dünyanızı dönüştürebilmek için kendi yayınınızı yaratın; muhteşem yazılım da b...