Kendim İle İletişim Kurma (UYANIŞ) 1.Bölüm

10.4K 293 2
                                    

Duygusal sinyallerini öğrenme... Tüm sözleri O söyler. Tüm işleri O yapar. Tüm yolları O gider. Tüm yollar ona çıkar Sen kendin yaptım zannedersin. Düşündüğün her şeyi senden sana yaratan Allah 'tır!
Her an hepimizin yaşam, içinde rolü değişebilir, şayet eski rolüne kendini fazlası ile kaptırır isen yeni rolün senin için dayanılmaz ve eziyet haline gelir. Dünya deneyim alanı bu deneyim alanında bahanelere yer yok Uzun süreli yaş ve kedere yer yok unutma burada sonsuza dek kalmayacaksın güncel rolünü üstlen öğrenmeye açık ol ki kolaylaşsın.Günlerden bir gün kafamda sürekli beynimi kemiren soruyu fark ettim! Neden bir grup insanın neredeyse hiç ilgisini çekmezken, bir başka grup insanlar mistik konuları araştırır? Neden bazı insanlar için sadece taş toprak, bazı insanlar antik Mısır için varını yoğunu ortaya döker '' Neden bazı insanlar her konuda kanıt isterken bazıları basitçe inanır. Önce merak sonra arkası geliyor, Mısır ve Sümer medeniyetlerini araştırmaya çocukken başladım desem yalan olmaz. "Hakikatin sırrı" na erişme isteği..Çocukluğumdan beri meraklıyımdır mistik hikayelere..Körü körüne inanmıyorum hiçbirine, elbette sadece "acaba" diye sorgulamayı seviyorum.

Et Kemik Bedeninden ibaret değilsin Kabuğunu kırmadan kendi gerçekliğini göremezsin. Görebilmek için önce!Kalp gerek.
   

Kimim ben?Ben dediğim kimdir ki?İsmim Önder. İsim annem, komşumuzun kızı Aysel Abla. Abim, okuduğu çizgi roman kahramanından çok fazla etkilenmiş ki; "kardeşimin adı, Tarkan olsun" demiş. Kabul görmemiş olmalı, ismim Önder kalmış. Şimdi aynada, burnum ile dudaklarımın arasında kalan alandaki, gri renkte tüylerin, hangi ara çıktıklarını incelerken, dudaklarımdan döküldü. Gerçekten ben Önder miyim? Belki Tarkan'dım. Belki de Aziz, Ahmet, Mehmet, vs... Komşu kızı Aysel ablanın belirlediği Önder miyim? Nereden bilmişti ki Önder olduğumu. Ya kendisi Aysel mi? Yoksa orada, bir başka komşu oğlu -kızının belirlediği bir isimden ibaret miydi? Bizler, falanca komşuların isim belirlediği karakterler miydik? Eğer gerçeklik gözlemci tarafından yaratılırsa, bu durumda gözlemci nerede?Yaşam aslında Gözlemcinin gözlemleyerek beden haline gelmesidir: gözlemlenen ve gözlemci aynı şeydir. "Göz kendini görmez, sana bir ayna lazım" Sonuçta, fiziksel dünyayı yaratan gözlemcidir: bu kural gözlemcinin kendi bedenini de içerir.

Kendi özüne inanmalı güvenmelisin ilk önce.
 Kendi varoluşuna...
İlk önce Kendine sahip çıkmalısın.
En ufak rüzgarda alabora olmamalısın.
Tüm bunları İsminin başına veya sonuna eklenecek unvan için makam için yahut para için değil illaki.
Evvela kendin için..
Sen Kimsin Kendini kendi içinde bul ve onu şefkatle sev!
Şifa ver İyileştir.
Sonrada.
Kalkıp ayağa.
 Yeniden başla..
Yap..
Unutma Başarabilirsin.

Yolu  Kendine OlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin