Moi drodzy! Wiem, że kilka osób to na pewno zobaczy i wiem też, że widzieliście już maraton filmów u Friza. Też jesteście smutni? Tęsknicie? Płakaliście? Kochacie ich tak samo jak ja? Chcecie pomóc?AKCJA-NIESPODZIANKA DLA EKIPY to jeden krótki filmik, że zdjęć widzów! Nie rozumiecie? Otóż śpieszę z wyjaśnieniami...
Każda osoba zainteresowana, niech napisze na kartce "EKIPA <3" i weźmie tę kartkę w dłonie. Niech przyłoży ją do swojej klatki piersiowej i zrobi sobie zdjęcie, trzymając ją. Zdjęcie niech będzie robione w POZIOMIE. (coś podobnego jak na zdjęciu). Jeżeli ktoś ceni swoją prywatność, a chce wziąć udział, niech się nie martwi! Niech wykona to samo, lecz trzyma kartkę w powietrzu i zrobi jej zdjęcie na tle lasu, domu, polany, morza, gór, kwiatów, szkoły, czegokolwiek! Chodzi tylko o sam napis "EKIPA <3". Chcę żeby udział w tym wzięło jak najwięcej osób, żeby....
... Te zdjęcia połączyć, i zrobić z tego filmik! Zdjęcia będą się zmieniały, a w tle będzie słychać piosenkę Mini Majka i Krzycha - 365 dni... Dlatego błagam Was o pomoc. Chętnych zapraszam na instagrama - poczciwy.krzychulec.
https://instagram.com/poczciwy.krzychulec?igshid=114cvlnqoy4sw
Osoby te zostaną dodane na grupkę, gdzie mogą wysyłać to zdjęcie. Jak film już zostanie zrobiony, wyślemy go w paczce do Domu Ekipy, i będziemy wyczekiwali pokazania go na filmie. Zostanie on również opublikowany na platformie YouTube, żeby ktoś mógł sobie obejrzeć. Błagam Was o pomoc, wierzę że się uda. Zdjęcia możecie również wysyłać w wiadomości prywatnej na wattpadzie. Wiem, że damy radę!
*zdjęcie, niech wygląda w ten sposób (pamiętajcie żeby było poziomo) *
Miłego dnia, nocy, wieczoru. Kocham Was!*rozdział pojawi się w najbliższym tygodniu, wyczekujcie go*
Instagram - poczciwy.krzychulec
https://instagram.com/poczciwy.krzychulec?igshid=114cvlnqoy4sw
CZYTASZ
To nie moja wina, że Cię KOCHAM - Tromba
FanfictionLara to 20 letnia dziewczyna mieszkająca w Krakowie. Jej marzeniem jest zostanie z zawodu weterynarką. Uczy się na studiach, do którego również uczęszcza jej najlepsza przyjaciółka Weronika. Jest ona Youtuberką wraz ze swoim chłopakiem Karolem. Dzię...