4

4.4K 271 328
                                    

^
|
|
Strój Deku o którym będzie później mowa.





20 stycznia

#Deku

Wczoraj przyszedł mój list z odpowiedziom na moją aplikację do U.A z wszystkich testów pisemnych miałem 100% . Tego samego dnia gdy otrzymałem odpowiedź udałem się do U.A by oznajmić , że chciałbym aplikować od razu do trzeciej klasy. Wszyscy się zgodzili i powiedzieli abym dzisiaj przyszedł i pokazał na co mnie stać .

Trochę się stresowałem , nie z powodu tego , że mogę nie zdać lecz dlatego , że przypadkiem użyje telekinezy i mogą mnie powiązać z ,,Deku" tym bardziej , że na karcie z moimi danymi w darze wpisałem tylko ogień odziedziczony po ojcu .

Już nawet wymyśliłem jak będzie wyglądał mój strój i Tomura  mi go załatwił jest identyczny jak mój który używam do zabójstw lecz jest cały czerwony przez co trudno go skojarzyć z moim orginalnym.

Ostatnio nawet dowiedziałem się , że Dabi to brat Todorokiego. Jednak Dabi zagroził mi , że w całym U.A rozpowie kim naprawdę jestem jeśli powiem Shoto prawdę . Nie groził mi , że mnie zabije , no zdawał sobie sprawę z tego , że jest na przegranej pozycji.

20.01.2020

15:15

-Dabi wiesz może gdzie się podział Dymek?- zapytałem , bo bardzo go potrzebowałem.

-Nie wiem poszukaj go - odpowiedział mi zaspanym głosem , bo dopiero co wrócił z misji i położył się spać , bo jak sam stwierdził był wykończony.

-Dobra , ale ty się wyśpij , bo wyglądasz jakby cię pociąg przejechał.-powiedziałem do chłopaka , którego włosy były w nieładzie a po oczach było widać , że nie spał od co najmniej dwóch dni .

-Próbuje , ale się ciągle kszątasz . -Powiedział patrząc na mnie zza kanapy - A tak swoją drogą to dzisiaj masz te testy do 3 klasy co nie?- przytaknąłem - Nic sobie nie zrób.

-Czy ty się o mnie martwisz? -spytałem zszokowany postawą chłopaka.

-Traktuję cie jak brata i mimo , że jestem złoczyńcą też mam uczucia , więc odpowiadając na twoje pytanie to tak martwię się - czarnowłosy znowu położył się na kanapie i nie czekając na moją odpowiedź zasnął a ja go przykryłem kocem , bo była zima a on zasnął w samym podkoszulku.

Gdy już dostanę się do U.A zrobię wszystko by zabić All Mighta tego egoistycznego idiote . Nienawidzę go całym sercem. Chcę go zabić w najgorszy możliwy sposób. Chcę żeby cierpiał . Od dnia w którym go spotkałem myślę tylko o tym jak go wykończyć. Tak bardzo go nienawidzę

15:35

Ponieważ nie mogłem znaleźć dymka uznałem , że zamiast teleportacji wybiorę się w tradycyjny sposób na kolejne testy.

-Tomura ja wychodzę - powiedziałem otwierając drzwi aby wyjść.

-Poczekaj Izuku - podszedł do mnie czerowonooki chłopak-Nie masz nic przeciwko abym poszedł tam z tobą? - zaskoczyła mnie jego prośba lecz bez zbędnego myślenia  zgodziłem się , raczej nikt nie powinien rozpoznać Tomury , bo zazwyczaj również działa z maską .

- Dabi , Toga my wychodzimy -Zawołalem lecz tylko Toga mi odpowiedziała , ponieważ Dabi w dalszym ciągu odsypiał swoją misję.

O 15:40 wyszedłem wraz z Tomurą na zewnątrz aby dostać się na moje egzaminy.

-Izuku- zaczął Tomura -Czy ty traktujesz nas jak rodzinę?-zapytał mnie niebieskowłosy chłopak.

-Oczywiście , że tak zastąpiłeś mi rodzinę gdy wszytko straciłem jestem ci za to dozgonnie wdzięczny -odpowiedziałem natychmiastowo nie musząc się zastanawiać nad odpowiedzią.

ᴘᴏᴍᴏᴢ ᴍɪ//ᴠɪʟʟᴀɪɴ ᴅᴇᴋᴜ//♪ ᴛᴏᴅᴏᴅᴇᴋᴜ ♪Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz