-Czemu nie? - odpowiedziałem chłopakowi na jego zaproszenie.
-Czyli się zgadzasz ?- powiedział podekscytowany Todoroki.
-Tak - powiedziałem wystając z krzesła i usiadłem na łóżku - Ale to jest randka czy po prostu jakiś przyjacielski wypad?- dwukolorowłowy znów się zaczerwienił.
-Nie wiem - mruknął i usiadł obok mnie -A ty chcesz żebyśmy tam poszli jako przyjaciele cz jakbyśmy byli dla siebie kimś więcej?- zapytał mnie cicho Shoto , który był cały czerwony na twarzy .
Oboje siedzieliśmy w niezręcznej ciszy , żaden z nas nie chciał odpowiedzieć na to pytanie.
-Wiesz - zacząłem - nigdy nie byłem na randce , z chęcią bym na jakąś poszedł -powiedziałem wpatrując się w twarz chłopaka.
Todoroki rozpromienił się.
-To co powiesz na 15:40? - mruknął i posłał mi miły uśmiech.
-Jak dla mnie w porządku - powiedziałem i odwzajemniłem uśmiech.
Chłopak wstał z łóżka i otworzył drzwi.
-To co ? Do jutra tak?- kiwnąłem głową a Todoroki wyszedł z mojego pokoju.
Położyłem się na łóżku i przycisnąłem głowę do poduszki rozmyślając jaki będzie jutrzejszy dzień . Nie wiem czemu się tak cieszę , gdyby powiedział , że to tylko przyjacielskie spotkanie też byłbym tak szczęśliwy?
Wstałem z łóżka i poszedłem się umyć.
Gdy już byłem czysty i przebrałem się w piżamę poszedłem na dół zobaczyć Ame . Jak wszedłem do salonu na kanapie siedział tylko pan Aizawa wtulony w kotka , oboje wygodnie spali , nie wiedziałem co mam zrobić , bo Aizawa sensei tu nie mieszka , ale z drugiej strony nie przeszkadza mi jego obecność . Zdecydowałem sie , że zostawię ich w spokoju , ale gdy już miałem pójść do swojego pokoju wyciągnąłem telefon i zrobiłem sobie zdjęcie tej dwójki , tak na pamiątkę.
Następnego dnia
Skończyła się już szósta lekcja a ja nie mogłem się doczekać wyjścia z Todorokim.
Szedłem sobie korytarzem aby dotrzeć do jadalni.
Nagle ktoś we mnie uderzył , przed sobą zobaczyłem wysokiego , chudego blondyna . Od razu zauważyłem , że to All Might .
-Przeprasza nie zauważyłem cię - powiedział miło mężczyzna uśmiechając się do mnie , chciał poklepać mnie po ramieniu , ale uderzyłem jego rękę na co on się zdziwił.
- Nie dotykaj mnie swoimi brudnymi łapami i patrz jak łazisz - powiedziałem złośliwie po czym odszedłem zostawiając zdzwionego mężczyznę za sobą .
Już niedługo Cię zniszcze , będziesz błagał mnie o życie , nigdy ci nie wybacze , każda komórka mojego ciała pragnie twojej śmierci . Oczekuj mnie All mightcie.
15:40
Oboje wsiedliśmy do Metra , podróż była niedługa , ale wyjątkowo przyjemna. Gadaliśmy o różnych rzeczach na przykład o naszych zainteresowaniach , ulubiona manga , ulubione anime a nawet czy wolimy yaoi czy yuri.
Później udaliśmy się do Big Girl aby coś zamówić .
Naprawdę świetnie się bawiłem
CZYTASZ
ᴘᴏᴍᴏᴢ ᴍɪ//ᴠɪʟʟᴀɪɴ ᴅᴇᴋᴜ//♪ ᴛᴏᴅᴏᴅᴇᴋᴜ ♪
Short StoryChciałbym pewnego dnia wybudzić się z tego koszmaru. Wstać, odetchnąć z ulgą i powiedzieć ,, to był tylko sen" ale to się nie zdarzy Ten świat jest okrutny i bezlitosny. Nie ma tu miejsca na współczucie czy litość. Myślałem ,że jestem wolny ,ale ta...