Arabamdan çıkan duman kokusunu alır almaz, gözlerimi zorlukla araladım ve hissettiğim şiddetli ağrı ile inledim.
Hava yastığı ve sürücü koltuğun arasında öylece sıkışıp kalmıştım.
Bulanık gören gözlerim ile etrafıma bakındım ve, "Yardım edin! " diye inledim ve şiddettli bir şekilde öksürmeye başladım. Gözlerimin tekrardan kapanmaması için büyük direnç gösterirken, yakından gelen siren sesi ile içimde bir rahatlama hissettim.
Gelen sağlık ekibi arabanın kapısını açmaya çalışırken, tekrardan aynı şeyi tekrarladım.
"Bana yardım edin," ve gözlerimi sonsuz karanlığa doğru yumdum.Ben Uraz Egeli;
Yirmi altı yıl boyunca ailem tarafından şımartılan, istediğim her şeyi anında elde edip, genç kızların hayallerini süsleyen genç bir iş adamıydım.
Ta ki hayatımı karartan o geceye kadar.
17 Nisan 2020...
Yaptığım büyük bir hata sonucu, renkli hayatım kara bir deliğin içine düştü ve ömrüm boyunca tekerlekli sandalyeye mahkum edileceğini öğrendim.
Artık veda zamanı gelmişti.
Sahte dostlara, tek günlük aşklara ve en önemlisi de gece hayatına...Merhaba sevgili okurlarım;
Yepyeni bir kurgu ile tekrardan karşınızdayım. Bir aksilik olmazsa, bu kitabı sadece Uraz'ın ağzından yazmayı düşünüyorum. İlk defa bir erkeğin ağzından bir şeyler yazmak pek kolay olmayacak ama bunun üstesinden fazlasıyla geleceğime eminim.Lütfen desteğinizi her zamanki gibi esirgemeyin. Birlikte daha bir sürü güzel bölümler okuyacağız.
Sizi seviyorum ve şimdiden keyifli okumalar diliyorum. ❤️Dilara Gürel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ENGEL TANIMAZ
RomanceUraz Egeli, varlıklı bir iş adamın tek oğludur. Her türlü şımarıklığı ile genç kızların hayatını süsleyen genç adam, bir gece ansızın şiddetli bir trafik kazası geçirir ve renkli hayatının siyaha bürünmesine sebep olur.