Her zamanki gibi buraya kalp bırakınız. ❤️
Dikkat ⚠ : Lütfen hayalet okur olmayın. Emeğime saygı gösterip, bir kereliğine yıldız butonuna basın ve yorum yazın.
Teşekkürler!Serra Işıl
Haberin detayını okur okumaz, titreyen parmaklarımla videonun üstüne tıkladım ve uzaktan çekilen görüntümüzü izledim. Korku içinde odanın içinde volta atıyor, saçlarımı çekiştiriyordum.
Telefonda rehberimi açıp, Uraz'ın adına tıkladım ve volta atmaya devam ettim. Telefon birkaç kez çaldıktan sonra, Uraz gülümseyerek telefonu açtı."Vallahi ben de seni özledim..." demesi sinirimi biraz olsun almıştı.
Sinirden kısılan sesimle sadece "Uraz..." demem ile bir terslik olduğunu anladı ve ciddi bir şekilde, "Bir sorun mu var? Hasta mı oldun yoksa? Geleyim mi yanına?" diye sordu.
Derin bir iç çekip, "Sana bir şey diyeceğim ama sakin kalacağına lütfen söz ver," demem ile, Uraz endişelenmeye başlayıp, "Kesin çok sinirleneceğim bir şey oldu, anlat dinliyorum hadi," deyince bütün cesaretimi toplayıp ağzımı açtım ama kelimeler sanki boğazıma düğümlenmiş gibiydi.
"Sana bir link atacağım, çıkan videoyu izle lütfen..." dedim ve telefonu kulağımdan çekip, Ece'nin attığı bağlantıyı kopyaladım ve mesaj olarak Uraz'a yolladım.
Uraz videoyu açmadan muhtemelen bildiri bölümüne girmiş ve, "Neden bu kadar çok gönderiye etiketlenmişim lan ben?" diye sordu kendi kendine ve, "Yolladığın şeye bakacağım şimdi," diyerek haberi açtı.
"Ünlü moda tasarımcısı Uraz Egeli yeni sarışın sevgilisiyle teknede aşk yaşarken görüntülendi! Devamını görmek için videoya tıklayınız"
Uraz haber başlığını okumaya başladığı anda, yatağımın üzerine oturdum ve sağ elimi deli gibi çarpan kalbimin üzerine koydum.
"Şerefsiz orospu çocukları!" demesi ile birden irkildim ve Uraz'ı sakinleştirmeye çalıştım.
"Bunu kim çektiyse burnundan fitil fitil getireceğim Işıl, sen hiç merak etme lütfen."
"Uraz, ya annem görürse? Annemi geçtim okuldan görürlerse? Hocam görürse iyi olmaz Uraz!"
"Hey sakin ol güzelim, video o kadar uzaktan çekilmiş ki yüzün bile belli olmuyor! Hangi şerefsiz çektiyse karşı tekneden çekmiş. Videoyu sakın dert etme olur mu? Senin için sildiririm o videoyu, benim için ne yalan söyleyeyim birazcık iyi. Reklam olmuş oldu ve malum tekerlekli sandalye üzerinde değilim, sağlıklı görünüyorum... "
"Uraz, anlıyorsun beni değil mi? İnan okuldan kimsenin görmesini istemiyorum..."
"Güzelim rahatla artık, yüzün belki bile olmuyor diyorum sana. Ama ben yine de bunu haber yapanı bulacağım. Sen rahat ol, tamam mı?"
"Tamam, ben kapatıyorum. Yarın görüşürüz."
"Görüşelim... Hep görüşelim..."
"Görüşelim... Öpüyorum...."
" O zaman hemen yarın olsun..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ENGEL TANIMAZ
RomansaUraz Egeli, varlıklı bir iş adamın tek oğludur. Her türlü şımarıklığı ile genç kızların hayatını süsleyen genç adam, bir gece ansızın şiddetli bir trafik kazası geçirir ve renkli hayatının siyaha bürünmesine sebep olur.