Bab 50 - Gone

721 41 0
                                    

🌸🌸🌸🌸🌸

"𝘶 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘦 , 𝘴𝘢𝘺𝘢𝘯𝘨 "

"𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘤𝘢𝘺𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘪 ?"

"𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘤𝘢𝘺𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘪 𝘵𝘢𝘶 "

Aku menghembus nafas perlahan lahan . Berikan aku kekuatan ya allah .

Aku memasukkan code dan meletakkan kunci rumah di dalam post box itu . Terima kasih pada Mukhriz . Aku ada tempat untuk menetap .

"𝘈𝘳𝘪𝘯𝘢 𝘫𝘢𝘯𝘫𝘪 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘶 . 𝘬𝘢𝘶 𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘢 𝘈𝘮𝘳𝘪𝘯 𝘴𝘦𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘢𝘪𝘬 𝘣𝘢𝘪𝘬 . 𝘉𝘰𝘭𝘦𝘩 ? 𝘉𝘢𝘳𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘰𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘶 "

𝘈𝘬𝘶 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯𝘨𝘨𝘶𝘬

"𝘉𝘰𝘭𝘦𝘩 . 𝘈𝘬𝘶 𝘤𝘶𝘮𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘭𝘶𝘬𝘢𝘯 𝘮𝘢𝘴𝘢 "

"𝘖𝘬𝘢𝘺 , 𝘬𝘢𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘨𝘪 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵𝘮𝘦𝘯 𝘢𝘬𝘶 . 𝘕𝘢𝘯𝘵𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘤𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 . 𝘋𝘦𝘬𝘢𝘵 𝘎 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘥𝘢 𝘢𝘳𝘦𝘢 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘹 . 𝘚𝘦𝘵𝘪𝘢𝘱 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘹 𝘢𝘥𝘢 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘤𝘰𝘥𝘦 . 𝘗𝘰𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘹 𝘢𝘬𝘶 𝘛8-18𝘈 . 𝘗𝘢𝘴𝘴𝘤𝘰𝘥𝘦 0022 . 𝘋𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘵𝘶 𝘢𝘥𝘢 𝘬𝘦𝘺 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘢𝘬𝘶 . 𝘙𝘶𝘮𝘢𝘩 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘪𝘯𝘨𝘬𝘢𝘵 8 . 𝘯𝘰𝘮𝘣𝘰𝘳 18𝘈 "

"𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘶 𝘒𝘳𝘪𝘴 . 𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘶 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 . 𝘈𝘬𝘶 𝘵𝘦𝘳𝘩𝘶𝘵𝘢𝘯𝘨 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘴𝘢𝘯𝘨𝘢𝘵 𝘴𝘢𝘯𝘨𝘢𝘵 "

"𝘕𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘴 . 𝘈𝘬𝘶 𝘵𝘰𝘭𝘰𝘯𝘨 , 𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘩 𝘫𝘢𝘯𝘫𝘪 𝘯𝘢𝘬 𝘣𝘪𝘯𝘤𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘪𝘬 𝘣𝘢𝘪𝘬 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘈𝘮𝘳𝘪𝘯 . 𝘑𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘮𝘶𝘯𝘨𝘬𝘪𝘳𝘬𝘢𝘯 𝘫𝘢𝘯𝘫𝘪 𝘵𝘶 "

"𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘬𝘳𝘪𝘴 . 𝘛𝘢𝘱𝘪 , - "

"𝘛𝘢𝘱𝘪 ?"

"𝘛𝘢𝘬𝘥𝘦 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘥𝘢𝘵𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘦 ? 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘬𝘢𝘶 𝘬𝘦 ?"

"𝘚𝘦𝘯𝘨𝘢𝘭 𝘭𝘢 𝘬𝘢𝘶 . 𝘛𝘢𝘬𝘥𝘦 𝘴𝘪𝘢𝘱𝘢 . 𝘔𝘶𝘯𝘨𝘬𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘳𝘩𝘢𝘣𝘶𝘬 𝘴𝘪𝘬𝘪𝘵 . 𝘌𝘭𝘰𝘬 𝘦𝘭𝘰𝘬 , 𝘫𝘢𝘨𝘢 𝘬𝘦𝘴𝘪𝘩𝘢𝘵𝘢𝘯 "

"𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘶 𝘒𝘳𝘪𝘴 "

"Terima kasih mukhris " Aku menutup post box tersebut .

Aku menarik nafas . Sebentar saja lagi . Amrin akan beritahu semuanya . Yang satu ini aku sudah meroyan . Macam mana aku nak terima kebenaran lain ?

Have faith . Insyallah , kau boleh .

Half 💋
u , betul ke taknak i ambil ? √√
u hantar location , i boleh gerak ambil √√

Abang Where stories live. Discover now