Evet arkidişler blossom ve brick sizin için oyunda! Haydin başlayalım.
Blossom'un Gözünden
Her zamanki gibi çok yorulmuştum. Sonuçta hem kahraman olmak hem de öğrenci olmak hiç kolay değil! Neyse ki dostlarım ve ben artık daha da güçlüyüz! Her gün yeni bir şey öğreniyoruz. Bu da bizi güçlü tutuyor.
Buttercup: Haydi ama Blossom günlüğünü bırak. Unutma bugün yemekler senden.
Neyse sevgili günlük gelince tekrar devam ederim.
Ben: Geldim! Eeee nerede yiyoruz?
Bubbles: Sen karar ver! Sonuçta para senden çıkacak!
Ben: O zaman şu sokağın ilerisindeki pizzacıya gidelim!
Buttercup: Bana uyar!
Bubbles: Bana da!
Evden çıktık ve pizzacının yolunu tuttuk. Yolun yarısına bile gelemeden Rrb önümüzü kesti.
Boomer: Nereye böyle?
Butch: Önce bizi geçmelisiniz!
Brick: Şu saçmalığı kesin!
Bubbles: Benim için sıkıntı değil!
Birden Bubbles ve Buttercup; Boomer ve Butch'un yanına gittiler ve yanaklarına bir öpücük kondurdular.
Brick: Her gün yaptığınız şu saçmalıktan bıktım!
Butch: Haydi ama Brick kıskanma hemen!
Boomer: Evet hanımlar nereye gidiyoruz?
Ben: Pizzacıya!
Butch: Bayılırım! Haydi hemen gidelim.... Yarış yaparız değil mi kas yumağım!
Brick: Buna daha fazla katlanamayacağım ben gidiyorum!
Boomer: Haydi ama Brick oyun bozanlık yapma!
Brick: Sizden nefret ediyorum!
Butch: Biz de seni seviyoruz Brick!... Eeee haydin gidelim!
Brick'in somurtması yine de gelmesine engel olamamış gibi hahaha! Offfffff bütün harçlığım yine gidecek ya! Pizzacıya çok az kalmıştı ki.
Butch: Haydi kas yumağım yarışa var mısın?
Buttercup: Kaybedecek olan ben değilim sonuçta! Neden olmasın?
Birden ikisi de koşmaya başladı. Buttercup daha hızlıydı ama birden Butch kıvrak bir hareketle onun önüne geçip kazanmıştı.
Butch: Ben kazandım!
Buttercup: Sadece bu seferlik avans verdim! Eeeee ne istiyorsun?
Hep aynı şeyler kaybeden kazananın bir isteğini yerine getiriyor. Artık konuşmalarına bile gerek kalmıyor! Neyse Butch bana baktı ve:
Butch: Hep hesabı Blossom'a kitliyoruz. Galiba bu sefer sen ödemelisin!
Buttercup: Bu olmaz bunu yapmam!
Butch: Ama zorundasın!
Buttercup bir of çekti ve:
Buttercup: Yine şanslısın Blas! Bugün hesaplar benden.
Bu harika bir şey. Hep benim sıramda yarış yapıyorlardı ve bütün paramı bitiriyorlardı çünkü! İçeri girdik ve menülerimizi verdik. Buttercup ve Butch yine yarış için bir menü aldılar, Boomer ve Bubbles beraber yiyecekleri pizza ve içecekten aldılar, son olarak ben ve Brick'de öylesine bir şeyler almıştık. Birkaç dakika sonra yeşil takım yemek yarışına tutuldular.
Bubbles: Bir kere de yarış yapmasanız olmuyor değil mi?
İkisi de ağızlarında yemek olduğu için konuşamadı. Fakat yemek yeme yarışması bittikten sonra aynı an da cevap verdiler!
Yeşil Takım: Asla!
Buttercup: Bu arada ben kazandın ve ne istediğimi biliyorsun!
Butch: Tabi ki biliyorum. Bir öpücük istiyorsun.
Buttercup: Uzak dur benden istediğim bu değil.
Butch yağlı dudaklarıyla Buttercup'ı koşturuyordu. Tabiki biz de buna çok gülüyorduk! Tek kişi hariç Brick! Buttercup ve Butch sonunda durmuştu! Sonra ise:
Buttercup: Sanırım bunları sen ödeyeceksin!
Butch: Hadi ama!
Butch ne kadar dirense de hesabı ödemişti ve biz de evin yolunu tutmuştuk! Sonra yeşil takım bizden ayrılıp futbol sahasına gittiler. Daha sonra mavi takım gölete gittiler. Sadece ben ve Brick kalmıştık! Sonra konuşmaya başladı.
Brick: Sen bir kızsın ve kızlardan anlarsın değil mi?
Ben: Evet neden?
Brick: Ben şey...
Ben: Yoksa biri mi var? Brick bu harika bir şey! İstersen sana yardım edebilirim.
Brick: Unut gitsin bu kötü bir fikirdi!
Ben: Hadi ama bana söyleyebilirsin!
Birden durdu ve kısa bir sessizlikten sonra konuşmaya başladı.
Brick: Ben şey...DEVAM
EDECEKEvvet arkidişler yeni serime merhaba deyin. Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.