Yeni bölümle karşınızdayım.
Butch: Hayır bu fare!
Boomer: Kızları korkutmayı bırak Butch!Birden biri çıktı ve Blossom ile Bubbles'ı korkudan sarılırken iple bağladı. Sonradan gördüm ki bu kişi Brick idi!
Brick: Haydi gidelim!
Ben: Brick senin burada ne işin var?!
Brick: Bana mesaj attım ya! Ben de sizi kurtarmaya geldim!
Ben: Ama ben yardım istemedim ki sadece yerimizi bildirdim.
Butch: Bu iş kötü bir hal alacağa benziyor! O yüzden ben de kaçtım!Butch bir hışımla evden ayrıldı.
Brick: Sonuna ünlem işareti koymuşsun ama!
Blossom: Vay canına Brick! Noktalama işaretlerini bilip uyman taktir edilir!
Brick: Nedenmiş?
Blossom: Ne biliyim ilkokul çocuğundan daha akıllı olduğunu hiç düşünmemiştim!Ben ve Bubbles gülmeye başladık!
Brick: Hemen susun ve sen pembeli ben senden bile akıllıyım ama ben de stratejik zeka var! Senin gibi 2+2=5 değil benim zekam.
Blossom: 4 eder!Biz Bubbles ile yine gülmeye başladık.
Brick: Siz bi sussanıza ha 4 ha 5 umrumda değil!
Blossom: Neyse fare yokmuş. O yüzden devam edelim. Dediğim gibi..
Brick: Neye devam edelim?
Blossom: Sen değil biz!Planı Brick'e de anlattık.
Brick: Anladım.
Blossom: O zaman sus. Çünkü Boomer'a biraz nezaket öğretmeliyim. Senin yanında değil kibar olmak lütfeni bile bilmiyordur!
Ben: O nedir peki?
Blossom: Demiştim!
Brick: Biz kötü çocuklarız ve elbette kibar olmayız!Sonra birkaç saat Blossom bana bir şeyler göstermeye başladı. Kibar olmanın bu kadar zor olacağını düşünmezdim. Hem neden hesabı erkeğin ödediğine de anlam vermiş değilim. Neden bölüşmüyoruz ki? Bu çok garip! Bayanlara sandalye çekecekmişiz de şunu yapacakmışız da bunu yapacakmışız da! Kendi sandalyelerini çekemiyorlar mı?
Blossom: Anladın mı Boomer?
Ben: Galiba anladım.
Blossom: Tamam o zaman. Babs kıyafetler hazır mı?
Bubbles: Evet Blas!
Blossom: O da tamam! Şimdi deneme vakti!
Ben: Ne demek istiyorsun?
Blossom: Şimdi Bubbles ile öğrendiklerini pekiştireceksin! Sanki o kız Bubbles gibi! Anlaşıldı mı?
Ben: Tamam.
Blossom: Brick sen de garson olacaksın!
Brick: Neden ben?
Blossom: Çünkü ben Boomer'ı gözlemleyip neleri yanlış yaptığını gözlemleyeceğim!
Brick: Offfff tamam ama sadece Boomer için!
Ben: Yaşa Brick!.... Yani bu mütevazılığınızdan dolayı size ki teşekkür ederim Brick!
Blossom: Bey!
Ben: Teşekkür ederim Brick Bey!
Brick: Gerçekten bu saçmalıklarla mı etkileyeceksiniz o kızı?
Blossom: Saçmalık mı? Asıl senin yaptıkların saçma!
Brick: Öyle mi dersin?.... Boomer şimdi de beni dinle. Sonra karar verirsin! Önce bir tane gül al ve kızın yanına git. Koşarken sen de yanından koş ve gülü ver. Sana nedenini soracaktır zaten. Sen biraz utangaç bir şekilde duracaksın emin ol o da duracak ve sen de ona anlatacaksın gerçeği! "Bir de bu tavsiyeye kendi uysa ne güzel olacak!" Ya sana hayatın boyunca yemediğin bir tokat atıp gider ya da tatlı bir şekilde kikirder!
Blossom: Senin planın da anca bu kadar!
Brick: Ne güzel olan işte! Gitmezse senindir giderse hiç senin olmamıştır zaten!
Ben: Bence ilk Blossom'ın planını deniyelim olmazsa senin planını deneriz Brick! Ne dersin?
Brick: Benim için uygun!
Blossom: Benim için de! Sonuçta ben senden daha zekiyim.
Brick: Dedim ya ben de stratejik zeka var!
Blossom: O zaman bir satranç maçına var mısın?
Brick: Varım!
Ben: Brick sen satranç bilmezsin ki!
Brick: Ben hemen öğrenirim zaten ve sonra da onu yenerim.
Blossom: Görücez!
Brick: Aynen öyle görücez!Sonra ben Bubbles'ın yaptığı kıyafetleri giydim. Oldukça yetenekli galiba. Çünkü üstüme cuk oturdu. Daha sonra Blossom'ın planı için parka gittik.
DEVAM
EDECEKBugün ki bölüm de bitti. Bu arada sorularınız varsa yorumlara yazın ben cevaplarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.