Hiçbir şey bulamadım bugün! Oyüzden siz devam edin. Bu arada tekrar etmek istiyorum karmaşa, macera ve eğlence istiyorsanız "KARDEŞ" adlı hikayeme bakabilirsiniz!
Giderken Bubbles ile biraz konuştuk anlaşılan ikimizin de pek çok ortak yönü vardı. Belki başka şartlarda tanışsaydık arkadaş bile olabilirdik!
Bubbles: Ne düşünüyorsun?
Ben: İkimizin de çok ortak yönü olduğu düşünüyordum. Sence de başka şartlarda tanışmış olsaydık arkadaş olabilir miydik?
Bubbles: Biliyor musun az önce ben de aynı şeyi düşünüyordum! Neyse geldik şimdi o kızı bekleme zamanı!
Ben: O zaman birazdan gelir. Her zaman bu saatlerde geliyor. Aslında şuan buraya doğru geliyor baksana!Bubbles o yöne baktı ve biraz şaşırdı.
Ben: Ne düşünüyorsun?
Bubbles: Şey Boomer...
Ben: Çok güzel bir kız di mi?... Neyse plan başlasın!
Bubbles: Boomer dur!..Dedi ama ben artık plana başlamıştım. Şuan duramazdım.
Ben: Merhaba! Her zaman buraya gelir misin?
???: Sen ne yapmaya çalıyorsun?Dedi ve bana yumruğu çaktı.
???: Gay insanlara saygım var ama bir sürü insanın önünde de böyle bir şeye müsade edemem!
Ben: Gay mi?
Bubbles: Pardon erkek arkadaşım sadece sizin çok yorulmuş olabileceğinizi düşündü ve limonata tezgahımıza çağıracaktı sizi!
???: Siz onun kız arkadaşı mısınız? Pardon bana asılmaya çalıştığını düşündüm. Özür dilerim.
Bubbles: Asıl biz özür dileriz! Neyse biz gidelim değil mi sevgilim!
Ben: Ha evet evet!Oradan bir kaç metre uzaklaştıktan sonra Bubbles gülmeye başladı!
Bubbles: Hahahahaha sana inanamıyorum! Gerçekten onu kız mı zannettin!
Ben: E-evet neden ki tamam sesi epey kalındı ama....
Bubbles: Hala onun kız olduğunu mu sanıyorsun?
Ben: Tamam artık komik değil!
Bubbles: Ay tamam ayyyyy hiç bu kadar gülmemiştim. Sanırım gözlerinde bir problem var. Seni bi doktora götürsek iyi olur!Doktora gittik ve bana bir gözlük verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.