Arkadaşlar sizce hikayem kötü mü gidiyor? Kötü gidiyorsa lütfen yazın! Sizce neleri değiştirmeliyim? Eleştirilerinizi yazın lütfen!
Lunaparktan çıktık ve o üstünü değiştirdi. Sonra gitti. Tabi ben de peşinden gizlice gitmeye çalıştım ama -yine- bir el beni durdurdu. Bu Dekster'dı!
Dekster'ın Gözünden
Brick: Dekster senin burada ne işin var!
Ben: Deney iptal oldu.
Brick: Neden?
Ben: Bu seni ilgilendirmez Brick! Buraya sadece o.....
Brick: Minik zımbırtıları almaya geldin!
Ben: Evet! Hemen alıp gideceğim.Alıp gittim de! Zaten canavar alarmını da ben çalıştırmıştım. Onların böyle olması sinirimi bozuyor!
İyi Dekster: Gidince mi kıymet bildin! Bırak o kızı! Hem Brick Blossom'ı senden daha çok hak ediyor! Bunu biliyorsun!
Kötü Dekster: Daha çok mu hak ediyor? Biliyorsunuz ki o bir şeytan ve şeytanlar hakkında bildiğim bir şey varsa o da kötü olduklarıdır! Ben de bir şeytanım ve bu işler benden sorulur!
İyi Dekster: Şeytan olduğunu biliyoruz! O yüzden seni dinlememeliyiz!
Kötü Dekster: Ama benim açımdan bakarsak sadece bir kötüye kötülük yapmış oluyoruz. Yani Brick'e! Hem Blossom'ı da kurtarıyoruz ve iyilik ediyoruz!
İyi Dekster: Ama...
Ben: Buna bir son verin! Galiba sen haklısın Brick kötü biri ve aşkı hak etmiyor!
İyi Dekster: Asıl kötü sensin!Düşüncelerim yavaş yavaş netleşti ve artık ne yapacağımı biliyorum ama ilk önce Blossom'ın yanına gitmeliyim.
Blossom'ın Gözünden
Telefonda belirtilen yere gelmiştim ama hala bir canavara rastlamamıştım! Birkaç dakika sonra ise kardeşlerim ve erkek arkadaşları gelmişti.
Bubbles: Alarmı kim gönderdi?
Ben: Bilmiyorum!
Buttercup: Ben de bilmiyorum ama öğrenince onu mahvedeceğim!
Bubbles: Galiba sadece birkaç şakacı! Neyse Blas sen neredeydin?
Ben: Kütüphaneye gittim ama sonra kapalı olduğu aklıma gelince biraz dolaşıyım dedim.İyi kıvırmıştım. Çünkü giderken bugünün pazar olduğu aklıma gelmişti. Eğer aklıma gelmeseydi ne yapacağımı bilemiyorum! Sonra birden Dekster geldi.
Dekster: Sizin burada ne işiniz var?
Buttercup: Bu seni ilgilendirmez!
Dekster: Tamam! Sadece bir soru sordum. Bu arada Blossom seninle biraz konuşabilir miyiz?
Bubbles: Bizim işimiz var!
Dekster: Sadece biraz konuşacağım!
Buttercup: Sen...
Ben: Tamam kızlar sakin olun! Ne istiyorsun Dekster?
Dekster: Sadece biraz konuşmak!
Ben: Tamam geliyorum!Dekster ile oradan uzaklaştık ve Dekster konuştu!
Brick'in Gözünden
Ona asla güvenemeyeceğimi biliyordum. Neden Dekster'a yardım ettim ki? Şimdiki planı ne acaba? Buraya kadar takip ettim. Fakat şimdi ne olacağını ben bile kestiremiyorum.
Dekster: Senden özür dilemeye geldim Blossom! Haklısın bu çok duygusuz bir robotun yapacağı bir şeydi! Sen bunu haketmiyordun ve ben tamamen aptallık ettim!
Blossom: Evet Dekster aptallık ettin ve en kötüsü bunu bildiğim halde hala sana olan duygularımı bastıramıyorum. Ancak aynı zamanda da senden nefret ediyorum. Seni affediyorum ama birkaç hafta lütfen gözüme görünme!
Dekster: Blossom ben bunu yapamam. Hem merak etme deneyi de sonlandırdım.
Blossom: Bunu bana neden söylüyorsun?
Dekster: Blossom bildiğin üzere ben bir bilim insanı olmak istiyorum ve bunun içinde çok çalışıyorum. Çoğu deney benim için çok kolayken çoğu ise çok zor! Sana yapmak istediğim deney ilk başta gözüme kolay görünmüştü. Hatta insanların neden bu kadar uğraştıklarını bile merak etmiştim ama sonra deneye başladığımda ne kadar zor olduğunu anladım.Sadede gel artık!
Blossom: Yani ne demeye çalışıyorsun Dekster?
Dekster: Aşk imkansız bir şey Blossom! Bir kerede oluyor ve nasıl olduğu diye bir şey de yok. Bilim ise şuan onu çözecek kapasitede değil ve ben bunu öğrendim. Çünkü sana aşık oldum Blossom! Ne olduğunu biliyorum ama bunları nasıl değiştireceğimi de biliyorum. Bana o şansı verebilecek misin Blossom? Unutma herkes 2. bir şansı hak eder!DEVAM
EDECEKLütfen eleştiri yapmaktan korkmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.