Merhabalar herkese! (Aklıma bu sefer bir şey gelmedi. O yüzden siz okumaya devam edin!) Ya da durun ilk önce size kendi yaptığım bir resmi göstermek istiyorum.
YİN ve YANG
Kendim çizmedim belki ama en ince ayrıntısına kadar boyadım. (Ne yazık ki renkler kısıtlıydı. O yüzden idare ediverin!)Blossom: Bunların olacağını hiç düşünür müydün?
Ben: Ben mi?... Şey aslında hiç düşünmezdim! Bir sürü olaylar gelişti ve şimdi burada kendi düğünümdeyim!
Blossom: Kendi düğünün mü¿
Birden bir ses bizim konuşmamazı böldü. Bu ses benim şahidimindi!
Butch: Damat Bey eğer biraz daha geç kalırsanız...
Ben: Tamam geliyoruz!
Bu konuşmadan sonra yavaş yavaş nikah masasına yürüdüm ve yerime geçtim. Ardından müstakbel karım geldi ve düğün başladı.
Nikah Memuru: Bayan Prenses Bay Brick'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Prenses tereddüt etmeden cevapladı.
Prenses: Evet, evet, evet!
Sonra memur bana baktı ve bana da sordu ben biraz tereddütte kaldım. Bir anda gözüm Dekster ve Blossom'un olduğu masaya kaydı.
Dekster, Blossom'a bir şeyler yediriyodu. Sonra birden Blossom bana baktı ve bana bağırdı.
Blossom: Brick!
Birden herkes ona baktı ama onun umrunda değildi ve devam etti.
Blossom: Bundan emin misin? Hiç istemiyor gibisin. Eğer kötü bir şey olmuşsa söyle!
Sonra bütün gözler bana döndü.
Ben: Ben, şey...
Blossom: Yoksa bana hala aşık mısın? Bunu artık unutmalısın Brick! Seni asla sevmeyeceğimi biliyorsun! Neden önündeki fırsatları değerlendirip mutlu olamıyorsun?
Birden bir sallantı hissettim ve önümde Butch ve Boomer'ı gördüm.
Butch: Eeeeeee cevabın nedir?
Biran şaşkın şaşkın baktım ve olanların sadece bir hayal olduğunu anladım.
Butch: Eeeeeee?
Ben: Neye eeeeeee?
Boomer: Prenses'e aşık mısın?
Ben: Siz deli misiniz?
Butch: Bağırmadı veya çağırmadı! Boomer kaç!
Ben: Siz neyden bahsediyorsunuz veeeee gitmişler!
Galiba ne zaman Blossom'a aşık mısın dediklerinde kızdığım için şimdi böyle tepki veriyorlar. Ama şuan buna gülecek vaktim yok. Bu ikisi kesin ben bağırmadım diye sahiplerine haber verirler.Bubbles'ın Gözünden
Biz Buttercup ile konuşurken bir anda kapı çaldı. Kapıyı açtığımızda ise sevgililerimizi gördük.
Boomer: Evet Blas haklı!
Butch: Canımızı zor kurtardık.
Ben hemen limonumun boynuna sarılıp onu sevmeye başladım.
Ben: Sen benim için tehlikeli bölgeye mi girdin? Yerim seni!
Birden tatlı köpek taklidi yaparak beni yine güldürdü. Sonra Butch konuşmaya başladı.
Butch: Offff tam bir köpeksin. Neyse bana bir öpücük yok mu kas torbam?
Konuşması bittikten sonra gözlerini kapatıp dudaklarını büzmüştü. O kadar komikti ki gülmeye başladım. Boomer ise cevap verdi.
Boomer: Aynen Buttercup! Baksana köpüşün ödül istiyor!
Der demez Butch hariç hepimiz gülmeye başladık ama sonra Butch ayağa kalktı ve Boomer'ı yakalamaya çalıştı. Boomer ise kaçıyordu. Ta ki Blas onları durdurana kadar!Blossom'un Gözünden
Ben: Tam hazırlanıp Dekster'ı arayacaktım ki bir ses duydum ve aşağı indim. Aaa bir de ne göreyim. SİZ İKİNİZ! Şimdi cevap verin! NEDEN EVİ DARMADAĞIN EDİYORSUNUZ?
İkisi Birden: Ama o başlattı!
Ben: Umrumda değil! Ben eve gelene kadar bura tertemiz olacak o kadar!
Birden kapı çaldı.
Ben: Buttercup sen bakar mısın?
Buttercup kapıyı açtı ve Dekster bana seslendi.
Dekster: Blossom hazır mısın?
Ben: Evet geliyorum!
Sonra Butch ve Boomer'a bakarak
Ben: Ev tertemiz olsa iyi olur.Boomer'ın Gözümden
Blossom bize bağırıp Dekster ile gitmişti. Biz ise Butch ile birbirimize baka kalmıştık. Sessizliği bozan ise benim balım olmuştu!
Bubbles: Hahahahaaha! Aferin size!
Birden hepimiz gülmeye başladık. Ama sonra ben durdum.
Ben: Şimdi ne yapacağız? Sonuçta hala Prenses ve Brick'i birleştireceğiz!
Bir anda herkes sessizleşmeye ve çözüm aramaya başladı. Aynı zamanda ben de!DEVAM
EDECEKBeğenmeyi unutmayalım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.