Final Bölümü ile karşınızdayım! Finale yakışır fotoğraflarda koydum ve ek olarak da iki karikatür!
Birden gözlerimde hafif bir sıcaklık hissettim ve sonra her şey karardı.
Ben: Ne yapıyorsun?
Blossom: Ellerimle gözlerini kapatıyorum sevgilim. Gideceğimiz yere kadar böyle kalacaksın.
Ben: Sevgilim?
Blossom: Aaaaa buraya ilk geldiğimizde bana söylediğin şeyi unuttun mu yoksa?Anlaşılan polis gelmişti ve Blossom da beni korumak için yüzümü kapatmıştı. Ne kadar rol olduğunu bilsem de bana "Sevgilim" demesi çok hoşuma gidiyordu. Ona uydum ve yolumuza devam ettik.
Ben: Tamam aşkım anladım bu bir sürpriz ama biraz hızlı olsan daha iyi olmaz mı gözlerim acıyor!
Blossom: Geldik zaten haydi bin!Tekne gibi bir şeyin üzerine bindik ve yola koyulduk. Çok karanlıktı ve hiçbir şey görünmüyordu.
Ben: Bu nasıl korku tüneli? Çocuk gibi karanlıkta bekletiyorlar. Blossom yoksa sen korku tünelinden çok korktuğun için bu tünelimi yaptırttın?
Blossom: Of Brick sence ben milyarder miyim de bunları yaptırayım?
Ben: O zaman bize kabus yaşatacak şeyler nerede?
Blossom: Bize kabus yaşatacak bir şey yok burada!
Ben: Ne yaşatacak o zaman bu tünel bize?
Blossom: En büyük ve güzel rüyalarını Brick!
Ben: Ne demek istiyorsun biraz açık konuş! Yoksa yine mi rüya görüyorum?
Blossom: Bana aptal diyen sendin ama senin de benden farkın yok!
Ben: Tamam kesin rüya görüyorum ben! Peki hangi cehennemdeyiz biz?
Blossom: Bu bir rüya değil!
Ben: O zaman neden bilmece gibi konuşup aklımı karıştırıyorsun?
Blossom: Dün olanları hatırlıyor musun?Dedi ve bana bakmaya başladı. Dün olanlar gerçek miydi hayal miydi gözlerinden anlaşılmıyordu! Eğer olanları anlatırsam ve o başka bir şeyden bahsediyorsa mahvolurum ama....
Hayal Blossom: Biraz basit düşün Brick! Bu kadar vakit harcarsan gemiye vaktinde yetişemezsin! Hayatı bazen uçlarda yaşamalısın. Bazen riskler iyidir! Hayat bazı planlar için çok kısa!
Artık ne yapacağımı biliyordum ama hala cesaret edemiyordum. Ne mutlu ki cesaret etmeme gerek kalmadan Blossom her şeyi açıkladı.
Blossom: Yoksa cafeye gittiğimizi ve bana nasıl imalarda bulunduğunu hatırlamıyor musun?
Ben: Onlar gerçek miydi?
Blossom: Benim kadar gerçekti Brick!
Ben: Peki tişörtümü tuttuktan sonra ne oldu?
Blossom: Bayıldın ve bir şey kaçırdın!
Ben: Neyi?
Blossom: Bunu!
Ben: Ne deme....Birden dudaklarımın üstünde tatlı bir sıcaklık hissettim. Bu Blossom'ın dudaklarıydı. Birkaç dakika sonra her şey gibi bu da bitti ama bu birkaç dakika benim için bir asıra deknti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.