Selam arkidişler yine ben ve yine yeni bir olay!
Bubbles: Senin istenen yeter canım!
Ben: Tamam o zaman, erkeklere haber verin! Sonuçta bunu onların da bilmeye hakkı var!
Onlar bana nedense bugün çok garip davranıyorlardı ama bu benim umrumda değil! Hayalim gerçekleşmiş bundan daha iyi ne olabilir? O yüzden Brick'e yardım ediyorum. Yoksa onunla hiç uğraşamam! Neyse Dekster'ı arasam mı acaba?Bubbles'ın Gözünden:
Ben: Hani Brick, Blas'dan hoşlanıyordu?
Buttercup: Ben de anlamadım ki! Butch ile de az önce konuştum onlarda hareketlerinden çıkarmışlar!
Ben: Offfff şimdi biz ne yapacağız?
Buttercup: Erkekleri bi arayalım da ondan sonra düşünürüz!
Ben: Tamam!
Buttercup bunu söyledikten sonra Butch'u aradı ve bir yer belirledi. Sonra beraber oraya gittik. Birkaç dakika sonrada erkekler gelmişti zaten! Onlar gelir gelmez ben bağırmaya başladım.
Ben: Sizin yüzünden....
Ama fazla bağırmıştım galiba. Çünkü herkes bize bakmaya başlamıştı!
Buttercup: Babs biraz sessiz ol!
Ben: Pardon!
Boomer: Biz de ne olduğunu anlamadık! İki de bir Blossom'a bakıyor ve dalıyordu! Biz de düşündük ve onun....
Buttercup: Blas'a aşık olduğunu sandınız ama sizin sayenizde Brick ve Prenses'i birleştirmek zorundayız!
Boomer ve Butch: Ne?.... Neden?
Ben: Çünkü Blas'ın da bir erkek arkadaşı var ve Brick'in yanlız dolaşmasını istemiyor!
Boomer ve Butch: Blossom'ın bir sevgilisi mi var? Ne zamandan beri?
Ben: Şu ikili konuşmayı kesin! Ne kadar harika görünse de şuan pek zamanı değil Asıl soru biz Prenses ve Brick'i nasıl birleştireceğiz.
Boomer: İşte bu zor bir soru!Blossom'un Gözünden:
Ben: Acaba arasam mı? Yok aramıyayım ya da arasam mı?
Birden telefon çaldı ve tahmin edin kim aradı.
Dekster: Alo Blas!
Ben: Evet Dekster!
Dekster: Senin için sıkıntı olmazsa bu öğlen 5'de parkta buluşalım mı?
Ben: Bir randevu gibi mi?
Dekster: Evet öyle de diyebilirsin!
Ben: O zaman orada görüşürüz!
Dekster: Yo hayır ben seni almaya gelirim!
Ben: Tamam bekliyor olacağım. Görüşürüz!
Dekster: Görüşürüz!
Dekster telefonu kapattı ama ben hala şok içindeydim. Az önce olanlar rüya mıydı yoksa Dekster bana gerçekten çıkma teklifimi etti? Ne diyorum ben? Elbette ki bu bir çıkma teklifi!Butch'un Gözünden:
Bu konuşma çok uzun sürdü ve ben artık sıkılmıştım. Fakat konuşma durmak bilmiyordu!
Boomer: Belki bunu Brick'e sormalıyız! Prenses'den hoşlamıyorsa bunu yapmamıza gerek kalmaz!
Ben: Evet tabi! Bunu öldükten önce mi yoksa sonra mı sormayı planlıyorsun?
Boomer: Galiba haklısın ama artık sormak zorundaydız!
Ben: O da sana hemen söyleyecekti de!
Buttercup: Boomer ile aynı fikirde olmak istemiyorum ama o haklı!
Boomer: Teşekkür ederim!... Dur bi saniye benimle alay mı geçiyorsun?
Bubbles: Hayır tatlı limonum Buttercup sadece şaka yapıyordu değil mi Buttercup?
Buttercup: Evet tabi? Hehehee!
Bu planı uygulamaya karar verdik ama şimdiden söyleyeyim eğer ölürsem video oyunlarımı Buttercup'a verin! Birkaç dakika sonra Brick'in yanına gelmiştik ve Boomer ile kim söyleyecek diye taş-kağıt-makas oynuyorduk. Ta ki Brick gelene kadar!
Brick: Siz neyin peşindesiniz!
Boomer: Biz mi hiçbir şeyin hem bunu da nereden çıkardın biz senden bir şey saklar mıyız? Bunu mu ima ediyorsun çünkü eğer bu....
Boomer'ın ağzını kapattım ve Brick'e dönerek konuşma başladım.
Ben: Her zaman ki Boomer işte!
Brick: Siz bana kötü bir şey söyleyecemeden önce hep taş-kağıt-makas oynarsınız. O yüzden dökülün!Brick'in Gözünden:
Bana olanları anlattılar ve ben öfkeden deliye dönüyordum! Haklılardı onları şuan gebertebilirim ama bunu yapmayacağım. Tek şunu merak ediyorum. Prenses ve ben mi? Gelecekte acaba böyle bir şey olur mu?
Evet arkidişler bu günkü bölüm de bu kadardı umarım beğenmişsinizdir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.