Evvet fazla konuşmadan hikayemize dönelim.
Blossom'ın Gözünden
Herkes Brick'in kağıda ne yazdığını merak ediyordu ama yarışın sonuna kadar beklemek zorundaydık. Sonunda yarış başladı. Biz çok heyecanlıydık ve Buttercup'a tezahürat ediyorduk.
Bubbles: Buttercup! Buttercup!
Ben ve Bubbles: Buttercup! Buttercup!Birkaç dakika sonra son düzlüğe geldiler. Buttercup ilerdeydi ama Butch da hızla ardından geliyordu. Butch gitgide Buttercup'a daha çok yaklaşıyordu ve ona yetişti. Neredeyse aynı anda yarışı bitirmişlerdi ve sonuç bir fotoğraf karesine kalmıştı. O sırada Buttercup ve Butch nefes nefese sonucu bekliyordu. Yerde süründükleri içinde üstleri toprağa bulanmıştı. Üstüne birde kan ter içinde kaldıkları için korkunç görünüyorlardı. Onlar dinlenirken sonuçların açıklanma vakti geldi. Ve kazanan el farkıyla (Aslında parmak farkıyla) Butch'du! Sonra Buttercup itiraz etmeye başladı!
Buttercup: Bu olamaz! Hem bu haksızlık. Benim de toynak kadar elim olsa ben kazanırdım.
Müdür Bey: Üzgünüm Buttercup ama kazanan Butch! Bu arada merak etme çok az bir farkla kaybettiğin için yarışmalara katılmanı engellemeyeceğim!
Bubbles: Teşekkürler müdür bey!
Buttercup: Ama ben kazanmak üzereydim. Hepsi o toynak elleri yüzünden!
Butch: Ama kaybettin ve şimdi Brick ne yazdıysa onu yapmak zorundasın.
Brick: Kağıtları okumadan önce size bir şey söylemek istiyorum! Bunu yazarken çok düşündüm ve.... Neyse okuyun!Okuma görevi bendeydi ve Buttercup'ın kağıdını seslice okudum!
Ben: 5 dk önce yenildiğin kişiyle romantik bir randevuya çık!
Herkes birden şaşkın şaşkın Brick'e baktık!
Brick: Butch'un kazanacağını biliyordum ama intikam da almak istiyordum ve en iyi çözüm buydu! Diğer kağıtta da aynısı yazıyor zaten!
Ben: Haklı yazıyor!
Butch: Briiiiiiick!
Brick: Benim sandiviçimi kimse yiyemez! Hem siz de onayladınız. Yani yapmak zorundasınız!
Butch: Ama bu bana da ceza olur. Ben ödül almalıydım!
Brick: Sandiviçimi almadan önce düşünecektin!
Butch: Ne sandiviçmiş arkadaş!Sonra Butch'un ödül töreni yapıldı. Daha sonra ise eve gittik.
Buttercup: Ben onunla buluşmam!
Bubbles: Hani sen sözünün eri biriydin? Hem bakarsın gelecekteki eşin olur!Bubbles ile birlikte güldük.
Bubbles: Merak etme Boomei ile ben de sizle geleceğiz! Belki siz de bizim gibi olursunuz!
Buttercup: Mucuk çifti mi yani? Kalsın!
Bubbles: Artık bilmiyorum! Haydi hazırlanalım!Bubbles ve Boomer zaten sevgiliydi ama Buttercup ve Butch ebedi düşman gibilerdi! Tamam belki kişilikleri aynıydı ama birbirlerini hiç sevmezlerdi. Neyse sonunda akşam oldu ve onlar gitti. Ben ise yine evde sıkıntıdan patlamak üzereydim!
Buttercup'ın Gözünden
Neden ben ya? Neden? Hem kazansam bile aynı kaderi yaşayacaktım. Bu ne biçim bir şey. Brick'e neden böyle bir şey dedim ki? Aslında Butch'a bir azap yaşatıyor ama benim suçum ne? Bu elbise de berbat! Neyse bu randevudan sonra futbol sahasına ineceğim zaten! İyi ki çantama futbol kıyafetlerim sığıyor. Yoksa ne yapardım bilmiyorum! Akşam akşam kimsede olmaz hem! Saha sadece benim olur! Ben bunları hayal ediyorum ama ilk önce şu randevuyu halletmem gerekiyor.
Bubbles: Buttercup ne yapıyorsun geldik!
Ben: Ne... Tamam.
Bubbles: Hazır mısın?
Ben: Hayır. Geri mi dönsek acaba!
Bubbles: Buttercup!
Ben: Tamam!İçeri girdik ve bir masada Boomer ve Butch'u gördük. Boomer ayağa kalktı ve Butch'u da zorla kaldırdı.
Boomer: Hoşgeldiniz! Biz de sizi bekliyorduk! Çok güzel olmuşsun Bal Peteğim! Sen de Buttercup! Di mi Butch?
Butch: Ha, bakıyım! Evet evet her zaman ki gibisin. Yani canavar gibi.
Ben: Seni..
Bubbles: Buttercup'ın demek istediği sizde çok yakışıklı görünüyorsunuz! Di mi Buttercup?
Ben: Evet evet, yakışıklı ama öküz kadar.
Butch: Hiçte bile!
Ben: Haklısın! Öküz daha yakışıklı!Bana kızgın kızgın baktı ve galiba bu daha başlangıç!
DEVAM
EDECEKSizce neler olacak? Bakın ipucu bile verdim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.