İvit dostlar yeni bir hikaye yeni bir macera!
Blossom'ı eve bırakıp akşamın karanlığında yürüyordum ki bir ses duydum ve o anlık bir refleksle ağaca çıktım. Sonra çıkan şey bana bir tebessüm ettirmişti.
Boomer: Brick neredesin?
Butch: Köpek mi bu Boomers¿ Şimdi beni dinle! Bricki haydi geeeel!
Boomer: Bu daha mı iyi?Onlar kavgaya tutuşmadan aşağı indim ve omuzlarından tuttum.
Ben: Bence Boomer haklı!
Boomer: Sana söylemiştim Butch!Onun anlaması için Butch ile birkaç dakika bekledik ve sonunda Boomer'ın jetonu düştü!
Boomer: Dur bi saniye!... Brick bu sensin! Her yerde seni aradık!
Butch: Sonunda anladın Einstein!Beraber güldük ve onlar tekrar konuştu!
Butch: Şimdi bize söyle, neredeydin sen?!
Boomer: Aynen!
Ben: Sadece dolaşıyordum.
Boomer: Hani hastaydın sen!
Ben: Evet hastaydım amaaaaaaaaaaaa... şuan kendimi daha iyi hissediyorum.
Butch: Tamam boşverelim bunu! Haydi eve gidelim. Boomer ve ben seni evde sandığımız için oraya bir sürü abur cubur getirmiştik. Fakat sen orada değildin.
Boomer: Yani abur cuburlar evde yenmeyi bekliyorlar. O yüzden hızlı olalım.Beraber eve doğru koşuşturduk. İnsan böyle arkadaşlar için neler vermez ki?
Butch: Haydi Bricki!
Ben: Geliyorum sizi kafasızlar!
Boomer: İşte bizim Brick!Blossom'ın Gözünden
Sabah uyandığımda yataktaydım ama Brick ile olduğumdan emindim o yüzden kızlara sormaya karar verdim.
Ben: Kızlaaaar!
Bubbles: Ne oldu Blas?
Ben: Benim buraya nasıl geldiğimi biliyor musunuz?
Buttercup: Galiba camdan gelmiştin!
Ben: Yanımda biri var mıydı?
Buttercup: Aslında bilmiyorum. Senin odana geldiğimizde yatakta uyuyordun!
Ben: Tamam sağolun!
Bubbles: Ne oldu ki?
Ben: Sadece dün çok üzgündüm de pek hatırlamıyorum şuan! O yüzden sordum.
Buttercup: Neden üzgünsün?
Ben: Dekster beni kullanmış!
İkisi Birden: Nee?Dün olanları onlara da anlattım ama Brick ile olan kısmı atladım. Çünkü eğer Brick bu olanları duyarsa yumuşak kalbi açığa çıkar! Bence şuan o buna hazır değil. Hem bana yaptıklarından sonra bunu ona yapamam.
Bubbles: Bu Dekster tam bi #-#&#+₺;#8!
Buttercup: Vay canına Bubs! Bu benim için bile fazlaydı.
Bubbles: Umrumda değil! O şey bu muameleyi hakediyor.Dekster'ın Gözünden
Galiba Brick haklıydı. Bunu düşünmek bile iğrenç! Blossom'ı çok üzdüm. Sonuçta o benim arkadaşım.
İyi Dekster: Yoksa birisi aşık mı oluyor?
Ben: Ne elbette ki hayır!
Kötü Dekster: Tabi ya!... Sen sadece deneynelere önem veren bir kişiyken şuan ki haline bak!
Ben: Gerçekten öyle miydim?
İyi Dekster: Evet! Ne oldu pişman mı oldun?Birden o sesler gitmişti.
Ben: İyice Brick'e benzedim. Şuna bak kendi kendime konuşuyorum.
Birden gelen bir ses ile irkildim.
Brick: Sen de haklısın. Senin yerinde olsam ben de aynaya her baktığımda bana benzemeye çalışırdım.
Ben: Ha ha ha çok komik!
Brick: Bence öyle!
Ben: Neyse buraya gel yapman gerekenleri söyleyeceğim!Brick yanıma geldi.
Brick: Ne yapmamı istiyorsun?
Elimdeki küçük çipi ona uzattım ve yapması gerekenleri anlattım.
Brick: Tekrar...
Ben: Tamam tekrar anlatacağım. Tek yapman gereken sevdiğin kişinin yanına gidip ki o Blossom oluyor. Sevgili şeyleri yapacaksın.Bunu dememle çipimden bilgisayarıma bilgiler akmaya başlamıştı bile!
Ben: Çok sevdiğin anlaşılıyor.
Brick: Dalga geçmeyi kes!
Ben: Tamam sustum.
Brick: Gidiyorum!
Ben: Tamam ve.... Eh teşekkür ederim!
Brick: Bunu senin için yapmıyorum Einstein!... Unutma her şey Blossom için! Sakın kendini önemli zannetme yani!
Ben: Tamam zannetmem!Ve gitti ama bu konuşmalar beni acayip rahatsız ediyordu.
İyi Dekster: Demiştiiiiiiiiiim!
Hayır bu olamaz. Yoksa olabilir mi?....
DEVAM
EDECEKİVVİT bugünün hikayesini da yazdım. Haydi beğenelim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.