Herkese tekrardan merhaba! Güzel tahminler içinde teşekkür ederim. Haydi devam!
Bubbles ve Boomer bize yardım etmeye çalışıyorlardı ama her seferinde ben ve Butch bunu değiştiriyorduk. Yemek vakti gelmişti ama ben çok sıkılıyordum!
Boomer: Haydi ama suratları asmayın artık!
Butch: Buradayken nasıl surat asmam?
Ben: İlk kez buna katılıyorum.
Bubbles: Haydi ama yemek sizi iyi hissettir!
Boomer: Aynen!
Butch: Bu iş bittikten sonra Brick'i bitireceğim!
Ben: Senden önce ben bitireceğim!
Boomer: Evet bence de hemen yemekleri bitirsek iyi olur!
Butch: Yarış istiyorsan Boomer, kaybedeceğini biliyorsun!
Boomer: Yok, teşekkürler! Belki Buttercup ister!Sonra fısıldayarak konuşmaya başladılar ama ne kadar böyle konuşsalar da söyledikleri çok net duyuluyordu.
Bubbles: Ne yapıyorsun Boomer?
Boomer: Merak etme, bu en iyisi! Haydi biz de kalkalım. Yoksa bizde delireceğiz!Bubbles ve Boomer bu konuşmadan sonra gittiler. Biz ikimizde yanlız başımıza kaldık.
Butch: Nereye gidiyorsun Boomer? Bu mu beni yenecek?
Ben: Yoksa korktun mu?
Butch: Ben mi korkacağım? Yarışta kimin kazandığını unuttun galiba!
Ben: Hayır ama bu senin o toynak ellerin yüzündendi!
Butch: Yani rövanş istiyorsun!
Ben: Sen ne diyorsan artık.
Butch: Tamam kaybeden hesabı öder o zaman!
Ben: Bana uyar!
Butch: Sana uyarsa bana tam uyar!... Garson!
Garson: Efendim beyfendi!
Butch: Şu menüden 2 tane!
Garson: Ama beyfendi bu menüyü ikiniz yeseniz bile bitiremezsiniz! Hanımefendi bir şey söyleyin erkek arkadaşınıza!
Ben: 1. olarak o benim erkek arkadaşım değil ve 2. olarak da ben bu menüyü bitirebilirim o kendini düşünsün!
Garson: Siz ikiniz de delisiniz!
Ben ve Butch: Deliysek deliyiz! Sen yemeği getir!İkimiz de birbirimize baktık ve galiba 6-7 saniye. Sonra önüme döndüm ve o da döndü. Yemek gelene kadar susmuştuk!
Garson: İşte istedikleriniz! Bu arada hesabı kim ödeyecek.
Ben: Burada bulunan kişi!
Butch: Merak etme garson kaybeden kişi ödeyecek ve o ben olmayacağım.
Garson: Pekiiiiii!... Bir şey isterseniz ben şurada olacağım.
Butch: Dur bekle sen bize hakemlik yapacaksın!
Garson: Ben mi?
Ben: Duymadın mı? Sen işte!
Garson: Tamam peki!Birkaç dakika sonra başladık!
Garson: 3-2-1 ve Başla!
Bu yarışı ben kazanacağım. Bu yarışı ona bırakmam. Bu çok önemli!
Garson: Buttercup önde durun Butch önde! Buttercup, Butch, Buttercup, Butch ve kazanan Buttercup!!!!
Buttercup: Hesaplar senden. Kapak olsun!
Butch: Offf olamaz!
Gorson: İşim bittiyse ben gidiyorum.
Butch: Gelirken hesabı da getir.
Garson: Tamam efendim!
Ben: Hahahahaaha!
Butch: Gülme!
Ben: Tamam, tamam gülmüyorum.Oh olsun hesabı ödesinde Buttercup ile uğraşmak nedir öğrensin! Garson geldi ve Butch'un gözleri fıldır fıldır döndü. Sonra elini cüzdanına uzattı ve elindeki parayı titrete titrete garsona verdi. O an gülmemek için kendimi zor tuttum. Sonra lavaboya gittim ama tuhaf olan o da aynısını yapmıştı. Lavaboya gittim ve üstümü değiştirdim. Sonra futbol sahasına doğru yöneldim. Arkamdan bir ses duydum. Arkama baktım ve Butch'u gördüm.
Ben: Neden beni takip ediyorsun?
Butch: Seni takip etmiyorum. Futbol sahasına gitmeye çalışıyorum.
Ben: Oraya gidemezsin!
Butch: Nedenmiş?
Ben: Çünkü ben gidiyorum!
Butch: O zaman planları ertele. Çünkü ben gidiyorum!Koşmaya başladım.
Ben: Sahayı istiyorsan oraya benden önce varmalısın.
O da koşmaya başladı.
Butch: Hile yapmış olsan da ben kazanacağım.
Ben: Göreceğiz!Sahaya yaklaşmıştım ama Butch tam arkamdaydı. Birden ayağım bir taşa takıldı ve yere düştüm. Butch da sahayı kaptı.
Butch: Sana söylemiştim.
Ben: Düşmeseydim, görürdün gününü..aaah
Butch: Hep bahane!Konuşurken dizimin acıdığını hissettim. Bakınca ise kanadığını gördüm. Butch beni görmüştü ama yine de hiçbir şey yapmadı. Benimde düşündüğüm şeye bak bir kötüden yardım dilenmek. Ne acınası!
DEVAM
EDECEKDaha çok yazmak isterdim ama günlük yazma kotamı geçmek istemedim. Merak etmeyin sizin için yarın 2 bölüm yapmayı planlıyorum. Bir şey olmazsa yayımlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.