Selam dostlar! Bu konuşmalarımla sakın boş yaptığımı düşünmeyin ya da düşünün. Çünkü öyle! Neyse siz okumaya devam edin!
Ben: Ben bilmiyorum.
Blossom: Haydi ama!Birden yine bir ses uçuştu aklımda ama bu sefer benim değil Blossom'ın sesiydi!
Hayal Blossom: Haydi ama Brick benim için!
Kötü Brick: Seni kadırıyor! Sakın bunu yapma!
Hayal Blossom: Bence buna o karar versin. Değil mi Brick?
İyi Brick: Onun tatlı suratına kanma!Sonra aklımdaki o sesler uçup gitti ve gerçek dünyaya geçiş yaptım. Blossom hala benim cevabımı bekliyordu. Sonra ben de ona cevap verdim!
Ben: Sizin saçma akşamınıza gelmek istemiyorum. Fakat bir süper kahraman olarak bir kötü karaktere yalvardığını görmek eğlenceliydi.
Blossom'un Gözünden
Çok komik ha ha ha! Şanslısın! Çünkü iyi günümdeyim.
Ben: Eeeee?
Brick: Yani geliyorum!
Ben: Tamam o zaman sen gelirsin! Görüşürüz!
Brick: Görüşürüz pembeli!Brick'in Gözünden
Birkaç dakika sonra gitti ve ben de artık rahat bir nefes almıştım. Ya da öyle sandım. Çünkü o sesler tekrar kafamda yankılandı.
Hayal Blossom: Doğru şeyi yapacağını biliyordum!
İyi Brick: Doğru şeyi benim söylemem lazım ve söyledim ama birileri beni dinlemek istemedi.
Ben: Kendi kendime konuşmayı kesmeliyim!
Kötü Brick: Emin misin? Çünkü sana bizden başka kimse yardım edemez!
Ben: Siz öyle sanın!
Kötü Brick: Sanmıyoruz dostum! Çünkü yanlız olduğunu biliyoruz! Onu ne kadar sevdiğini ve dostların için sevgini bir kenara attığını da! Sen onlardan önce aşık oldun ama şimdi tek sap kalan sensin! Sence buna bir son verme vakti gelmedi mi?
İyi Brick: Dostum ona bakma o senin sadece kafanı karıştırıyor!
Hayal Blossom: Evet sen o pis şeytanı dinleme!
Ben: Siz ikiniz susun! O haklı onlar için aşkımı gizledim ama onlar bir an bile tereddüt etmediler. Benim için bir şey yapmadılar!
Hayal Blossom: Hayır onların lideri sendin ne dersen onu yapıyorlardı ama sen söyleyemediğin için şuan suçu onlara atıyorsun!
İyi Brick: Aynen dostuum. Artık ona söyleme vakti geldi. Senle birlikte olsun olmasın bundan artık kurtulmalıyız.
Ben: Haklısınız! Bunu ona söylemem gerek ama eğer bana kızarsa ne yapacağım? Ara sıra geldiği günler artık benim için bir hayal olursa?
Hayal Blossom: Denemeden bilemeyiz!
İyi Brick: Şimdi hazırlan ve oraya çık kaplan!
Ben: Tamam!Blossom'un Gözünden
Sonunda eve gelmiştim ama bir şeyler unutmuş gibiydim. Sonra Bubbles yanıma geldi.
Bubbles: Blas ama sen hazırlanmamışsın!
Doğruya! O kadar şamatadan sonra aklımdan çıkmış! Fakat iyi Bubbles var!
Ben: Şey bana yardımcı olursun artık!
Bubbles: Tabiki olurum! Haydi biraz tarz yaratalım.Bubbles ne kadar tatlı ve iyi kalpli olsa da moda onu tam bir tasarım canavarına dönüştürüyordu. Yani konu modaya gelince asla kimseye acımaz! Mesela ben daha kendimi bile görememiştim! Neyse ki Bubbles'ın işi bitmişti ve bana göstermeye hazırdı!
Bubbles: İşte!... Nasıl olmuş?
Ben: Ben ne diyeceğimi bilemiyorum Babs!
Bubbles: Bir teşekküre ne dersin?
Ben: Elbette teşekkür ederim! Sen olmasan ne yapardım bilemiyorum Babs!
Bubbles: Bunu boşver şimdi haydi gidelim!Kızlarla beraber evden çıkmıştık ve sözleştiğimiz yere gittik. Erkekler oradaydı ve Brick'in elinde bir demet gül vardı. Benim tahminlerin yine doğruydu yani! Sonra Dekster ve Brick bana doğru yöneldiler. Dekster sevgilisi olduğum için yanıma geliyordu ama Brick neden bana doğru geliyordu, bilmiyorum. Galiba Prenses'i soracaktı. Sonra zaten Prenses geldi.
Prenses: Bunlar benim için mi Brick!
Onlar konuşurken Dekster yanıma gelmişti ve ben gözlerimi ondan almadım ve gerisini pek göremedim ama olanları duydum.
Brick: E-e-evet senin için ama benim şimdi lavaboya gitmem gerek.
Prenses: Tamam ben burada bekliyoruuuuum!Brick'in Gözünden
İyi Brick: Hani onları Blossom'a verecektin! Ne oldu?
Ben: Ben....DEVAM
EDECEKUmarım beğenmişsinizdir dostlar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretimin İçindeki Aşkın
RomanceBir Ppg ve Rrb hikâyesidir. En sevilen ikilinin aşkı! 22. Bölümde karikatürler bile var.