Love Hate | 19
KLEK!
Sofia menoleh ke pintu kamar mandi yang baru saja yang terbuka. Muncul Jungkook dengan tuala mandi yang melilit dipinggangnya.
Lelaki itu tersenyum, menyerlahkan lagi kekacakannya tambahan lagi dengan rambutnya yang agak panjang dan basah itu.
Lelaki itu menapak menuju ke almari lalu tuala kecil diambilnya dan digunakan untuk mengelap rambutnya.
“Sayang kenapa ni? Muka monyok aje.” ucap Jungkook dengan sengihan nakalnya.
Tuala kecil dia letakkan atas meja lalu dia labuhkan punggung dibiraik katil bersebelahan dengan Sofia.
“What's your plan after this?” soal Sofia acuh tak acuh, dia berpeluk tubuh.
Baru saja dia mahu menjarakkan dirinya dengan lelaki itu, pinggangnya sudah dipeluk Jungkook yang akhirnya membataskan pergerakannya.
“What you want me to do?” soal Jungkook, suaranya agak deep dan kedengaran agak menggoda. Namun Sofia bukanlah jenis wanita yang senang untuk digoda.
“I'm not happy with this marriage. Jadi tolong beritahu saya apa rancangan awak selepas ni. Awak akan ceraikan saya? Bila?”
“Hey, tenang- tenang. Terlalu awak untuk awak tanya soalan macam tu sayang. We just married. Jadi apa kata kita nikmati dulu malam pertama-”
“Please-lah Jungkook! Awak dah nampakkan 'ketidaksudian' saya nak kahwin dengan awak tempoh hari? Dan sekarang awak fikir saya sudi ke nak bersama dengan awak?” ucap Sofia, tubuh lelaki ditolak agar menjauhi.
Makin lebar sengihan nakal Jungkook. Dia sukakan wanita yang jual mahal, macam Sofia.
“Macam nilah, sayang. Saya akan buatkan awak jatuh cinta pada saya, lambat atau cepat you'll fall for me.”
“Kalau tak?”
“Kalau benda tu tak menjadi, dan kita betul- betul dah tak sehaluan. Saya dengan relanya akan lepaskan awak.” ujar Jungkook lembut.
Mereka berpandangan seketika dan senyuman nakal Jungkook yang kembali bertayang buatkan Sofia cepat-cepat ingin beredar dari situ. Namun Jungkook lebih pantas.
Belum sempat Sofia menjarakkan diri, lengan gadis itu sudah ditarik lalu tubuh gadis itu jatuh diatas katil.
Kedua pergelangan Sofia ditekan Jungkook yang kini sudah berada diatas gadis itu.
“Please.. don't do this.”
“Saya ada hak keatas awak.”
“Awak gunakan saya sebab nak lepaskan nafsu awak je! Sama macam awak buat dengan perempuan lain! Please let me go. Saya tak rela..” ucap Sofia separuh merayu.
“You know what? This is the first time i see a lady begging me for not touching her. What's wrong sayang?”
“Please let me go.. Saya bukan perempuan yang boleh awak guna dan buang sesuka hati awak. I'm your wife. Please respect me as your wife.”
“Tolonglah lepaskan saya, Jeon Jungkook..” rayu Sofia. Air matanya sudah mengalir membasahi pipi putih kemerah- merahannya.
Jungkook terpana. Dia renung lama mata biru Sofia. Tangisan gadis itu buatkan dia perlahan- lahan menjarakkan diri dari Sofia. Rambutnya diraup kebelakang.
Sofia baring membelakangi Jungkook, dia masih lagi terisak- isak menangis.
“I'm sorry, sayang..” bisik Jungkook, dia baringkan tubuhnya disamping Sofia sebelum pinggang gadis itu dipeluknya.
Salahnya juga sebab memaksa.
Yalah, selama ini dia tahu buat je. Tanpa ada rasa bersalah, tapi bila dia tengok Sofia menangis selaku isteri dia buatkan hati lelakinya sedikit tersentuh.
“I'm so sorry..”
.
Take care awak semua, jangan kerap sangat keluar rumah. Cuci tangan sentiasa dan elakkan berada dalam kumpulan orang.
Kalau kita bekerjasama, insyaallah penyebaran virus Covid 19 ni akan berkurangan. Banyakkan berdoa.
Jaga diri❤
Dan tolonglah nasihatkan kawan- kawan anda kalau mereka masih degil.
Ingat, nyawa tak boleh dibeli ya sayang?
[👿]
Hai, sila tekan vote serta komen jika anda sudi.
Thank you❤
[💝]
YOU ARE READING
[C] Love Hate | JJK ✓
RomanceDapatkah seorang playboy seperti Jeon Jungkook mencuri hati gadis cantik namun dingin, Sofia Edler Park? Jatuh suka pada pandangan pertama itu normal untuk lelaki playboy seperti dia, tapi lama kelamaan dia menjadi ketagih untuk berjumpa dengan gad...