Bab 29🐾

2.7K 386 26
                                    

Love Hate | 29



BUNYI bising dari dentuman muzik yang remix dipasang didalam kelab tersebut sedikitpun tidak menganggu konsentrasi Sofia untuk meneguk alkohol yang dihidang dihadapannya.

Gadis itu stress dengan masalah yang dihadapinya sekarang. Satu persatu masalah timbul disebabkan kerakusan Jungkook.

Playboy tak guna itu.

Ini kali keempat dia melangkah masuk kedalam kelab malam untuk meneguk air kotor itu.

Air yang dapat melegakan rasa sakit dikepalanya.

Kali terakhir dia kesini adalah disebabkan putus cinta. Kali ini dia datang disebabkan masalah yang membelengu dirinya.

Stupid guy.” bisik Sofia.

Air kotor itu dia teguk sekali lagi. Deringan telefon bimbit miliknya dia biarkan saja.

Tak sakitkah kepala Jungkook memikirkan perkara tersebut?

Tak ada perasaan bersalahkah didalam hati lelaki itu hingga dia sanggup menelantarkan saja gadis- gadis yang dia tidur hingga mengandung begitu saja?

Jeon Jungkook, lelaki paling durjana dia pernah jumpa.

“Sofia?” samar- samar dia terdengar satu suaranya menegurnya. Sofia pekakkan telinga.

“Fya, what are you doing here?” soal lelaki itu lagi dan tetap tak mendapat respon dari gadis itu.

Tangan Sofia ditahan bila gadis itu hendak meneguk segelas lagi minuman yang memabukkan itu.

“Jangan kacau saya, Ver.” datar nada suara Sofia mengucapkan perkataan itu pada Vernon.

Tubuh tinggi lampai Vernon dia pandang sekilas sebelum tapak tangan Vernon dia tepis perlahan.

You will drunk.

So what?

Vernon mengeluh kecil, dia menarik kerusi bar sebelum melabuhkan punggung disisi gadis itu. Sofia cuma mendiamkan diri.

Why are you acting like this? He hurts you?

“Saya dah lama disakiti dengan manusia bernama lelaki. Jangan buat- buat tak tahu, Ver-”

“Ya, but if you forgive me and get back to me, everything will be fine. I'll treat you like a princess.” dagu Sofia dia sentuh lembut, lagi- lagi gadis itu menepis.

Sofia tersengih kecil.

Come back to him?

Berhenti berangan.

“Fya, enough! Awak dah mabuk. Tak perlu minum lagi.Kata Vernon sebelum cawan berisi alkohol dia ambil dari pegangan gadis itu sebelum diteguknya.

Done. Let's go. Saya hantar awak balik.” ujar Vernon, gelas kaca dia letakkan atas meja sebelum lengan Sofia dia tarik. Sedikit memaksa buatkan gadis itu meringis sakit.

“Let me go, Ver!

“Lepaskan dialah bodoh!”

Serentak lengan Sofia terlepas dari pegangan Vernon. Lelaki itu tersentak, Jungkook sudah berada dihadapannya dengan muka bengang.

“Kau buat apa kat sini?”

“Nak ambil hak aku. Mind your own bussiness please, she's mine.” balas Jungkook sebelum pinggang Sofia dipeluknya.

Melihatkan wajah keruh Sofia buatkan Jungkook tersengih kecil.

I'm your hero, Miss Sofia.

Asshole.” bisik Sofia seraya menarik telinga Jungkook. Lelaki itu meringis kecil, tubuh Sofia dia cempung lalu dia melangkah keluar dari situ.

Tubuh Sofia dimasukkan kedalam perut kereta di seat hadapan.

“Kenapa tiba-tiba sayang nak ke kelab malam?” soal Jungkook bila dia memasangkan seatbelt pada pinggang gadis itu.

Mereka berpandangan seketika, mata layu Sofia buatkan Jungkook tersenyum kecil.

You're the one who make me like this.

Me?

Kolar baju Jungkook ditarik Sofia buatkan wajah lelaki itu sangat hampir dengan wajah gadis itu.

Jungkook diam.

Because of your stupidness, playboy.

Jungkook tersengih, tak mahu melepaskan peluang. Bibirnya dia lekapkan pada bibir Sofia. Laju saja gadis itu menolak tubuh Jungkook agar menjauhinya.

“You bastard!

“Yes, a bastard that loves you.

.

Idea tu dah ada.
Tapi tetiba jadi malas nak menaip pula.

Agrh!

[👿]
Hai, sila tekan vote serta komen jika anda sudi.
Thank you❤
[💝]

[C] Love Hate | JJK ✓Where stories live. Discover now