Love Hate | 31
Rated 18+
Please read it at your own risk.JUNGKOOK duduk di birai katil, Sofia yang sedang berbaring membelakanginya itu dia pandang sekilas.
Timbul rasa bersalah didalam hatinya.
Haih, isteri dah merajuk, takkan tak nak pujuk?
“Sayang.. okay saya jujur. There's nothing happen between us last night.” ucap Jungkook, dia merangkak naik ke atas katil lalu menyandarkan tubuhnya pada kepala katil.
Rambut Sofia dia elus perlahan. Seharian gadis itu begitu, tak keluar dari bilik langsung.
Sebenarnya disebabkan hari ini adalah cuti umum, jadi Jungkook berniat untuk mengajak Sofia keluar. Together gether giteu.
Tapi niatnya terpaksa dia kaburkan bila Sofia mendiamkan diri. Makan tak nak, keluar bilik pun tak nak.
“Saya tukar baju awak sebab awak muntah, dan disebabkan nak cepat saya tukar dengan baju saya. Believe me, tak ada apa yang berlaku.” ucap Jungkook sebelum dia merebahkan tubuhnya diatas katil.
Tubuh Sofia yang masih membelakanginya itu dia pandang.
“Sayang..”
Lengan Jungkook melingkar di pinggang Sofia. Menjadikan jarak mereka sangat rapat. Jungkook sembamkan wajahnya dileher gadis itu.
“Hiks.. go away..” bisik Sofia sebelum pelukan Jungkook pada pinggangnya dia leraikan. Lelaki itu mengeluh.
“I know i'm wrong, jadi tolong bagi saya peluang untuk perbetulkan semuanya. Saya janji akan perbetulkan semuanya. Please, don't act like this.”
“How?”
Jungkook terdiam, dia tak tahu nak perbetulkan macam mana. Tadi tu hanyalah ucapan yang dia lontarkan untuk menyedapkan hati Sofia saja.
“Tell me how?” soal Sofia lagi, kini gadis itu sudah duduk diatas katil. Dengan matanya yang sembab dan baju t-shirt yang sedikit longgar.
“I- I don't know.”
Terus saja mata biru Sofia tajam merenung wajah Jungkook. Tapak tangannya dikepal menjadi penumbuk. Jungkook jadi kecut perut.
Sofia, nampak garang. Tapi tetap cantik dimata dia.
“A- apa?”
“Macam mana awak nak betulkan kesalahan awak? Berapa banyak perempuan yang awak dah tiduri?” soal Sofia. Jungkook mendiamkan diri.
“Why?”
“I want you to marry them.”
“All of them? Sayang, kalau saya kahwin dengan mereka, isteri saya akan lebih dari empat dan saya tak-”
“Then?”
“I just don't want to lose you.”
“Saya tak pernah letakkan kepercayaan saya pada awak Jungkook. Sama sekali tak pernah.” ucapan Sofia buatkan Jungkook tersentak.
Pedas ayat gadis itu. Menusuk hingga ke sudut hatinya.
“So, what's the point of afraid for losing me when i doesn't even have feeling for you?”
“You will, one day-”
“When?” soal Sofia.
Jungkook mendiamkan diri, wajah cantik Sofia dia renung dalam, jantungnya berdegup kencang.
Bibirnya diketap, ucapan Sofia kali ini benar- benar menguji kesabarannya.
“Now.”
Jungkook menarik tubuh Sofia rapat dengannya, bibirnya dilekapkan pada bibir gadisnya.
Rontaan Sofia dia biarkan saja, kedua tapak tangan gadis itu ditekan diatas katil dengan tangan kanannya sementara tangan kiri Jungkook menyusup masuk kedalam baju Sofia.
“Let me go!”
“Never.”
Bibir Jungkook kali ini mengecup- ngecup leher Sofia. Imejnya sebagai seorang playboy bagai tercalar saat itu.
Sofia, patut tahu siapa dirinya.
Tok! Tok!
Bunyi ketukan pada pintu bilik menghentikan perbuatan Jungkook.
Lelaki itu diam, begitu juga Sofia.
“Maaf menganggu, em. Puan Jeon minta Tuan Jeon turun sekarang, ada seseorang nak jumpa.” ucap pembantu rumahnya.
“You're safe. Just for today.” bisik Jungkook sebelum menjarakkan diri dari gadis itu. Sofia menangis diatas katil.
“You're crazy..”
“Only when i'm you.” ucap Jungkook sebelum dia melangkah keluar dari bilik.
Nafas ditarik sebelum dilepaskan.
Haih, melepas lagi kau, Jungkook!
Langkah kaki dibawa ke ruang tamu dan disitu dia berhenti.
“M- Mia?”
.
Maaf kalau chapter ni agak wild.
By the way, did you miss me?
[👿]
Hai, sila tekan vote serta komen jika anda sudi.
Thank you❤
[💝]
YOU ARE READING
[C] Love Hate | JJK ✓
RomanceDapatkah seorang playboy seperti Jeon Jungkook mencuri hati gadis cantik namun dingin, Sofia Edler Park? Jatuh suka pada pandangan pertama itu normal untuk lelaki playboy seperti dia, tapi lama kelamaan dia menjadi ketagih untuk berjumpa dengan gad...