Bab 43🐾

3.1K 403 40
                                    

Love Hate | 43

Rated 18+
Please read it at your own risk.




JUNGKOOK cuma memerhati sekeliling ruang didalam kondominium milik Sofia itu. Cantik dan kemas.

“Awak tinggal kat sini selama ni?” soal Jungkook.

“Ya.”

Sofia cuma mengangguk kecil, cawan kopi dia hulurkan pada Jungkook.

Lelaki itu menjuihkan bibir, meminta agar cawan kopi diletakkan diatas meja kaca diruang tamu tersebut.

“Eh!”

Tubuh Sofia ditarik hingga terduduk diatas riba Jungkook. Dahi gadis itu berkerut, Jungkook cuma tersenyum.

“Saya masih tak puas nak lepaskan rindu dekat awak.” bisik Jungkook.

Bibirnya melekap di leher Sofia, posisi mereka berubah, kini Jungkook sudah ontop Sofia.

Bibirnya masih tak dilepaskan dari leher Sofia.

Sofa yang agak sempit itu tak menghalang Jungkook untuk menjedakan perbuatannya.

Dua butang kemeja bahagian atas dilepaskan sambil satu tangannya menahan tangan Sofia dari menolak dadanya.

“Jungkook..”

I miss you sayang, i miss you.” bisik Jungkook. Nafas kasarnya menderu- deru mengenai pipi gadis itu.

I know, tapi awak bukan milik saya seorang.” ucapan Sofia membuatkan perbuatkan Jungkook berhenti.

W- what do you mean?” soal Jungkook, riak wajahnya mula berubah. Mata biru Sofia yang merenung anak matanya itu buatkan Jungkook sedikit tenggelam.

Renungan yang mempunyai banyak makna.

You belong to Mia's too” bisik Sofia. Pipi Jungkook disentuhnya. Lelaki itu terpana, dia menggeleng kecil.

“T- tak. No, sayang. No.. I'm yours, only yours.” bisik Jungkook.

Pipi Sofia ditekupnya menggunakan kedua tapak tangan, dia mahu meyakinkan Sofia bahawa dirinya kini hanya milik gadis itu seorang.

Hanya Sofia.

Please sayang, don't say that.

I want you to marry Mia. She deserve it. Untuk kebaikan awak, untuk anak yang dia kandung.” bisik Sofia.

Jungkook mendengus geram. Dia jarakkan dirinya dari Sofia sebelum kopi yang berada diatas meja dia teguk kasar. Geram.

“Saya tak boleh. Saya tak boleh jadi suami perempuan lain. I just want you. Why can't you understand that?” rendah saja suara Jungkook menyoal.

Tubir matanya mula penuh dengan air mata. Wajahnya diraup geram.

“Awak cakap awak cintakan saya, Sofia. Kalau awak cintakan saya, awak tak boleh buat saya macam ni. Awak tak boleh seksa perasaan saya macam ni.” kata Jungkook.

Sofia cuma mendiamkan diri, dia jarakkan diri dari Jungkook sebelum berdiri hadapan tingkap.

“Awak boleh hukum saya dengan cara lain, awak boleh pukul saya, sebat saya, maki saya, tapi awak tak boleh minta saya kahwini wanita lain.” kata Jungkook.

“Saya nak tegakkan keadilan, Jungkook.”

If you can marry me, why can't you marry other woman? If you can love me, why can't you.. love other woman?” soal Sofia.

Jungkook mendiamkan diri. Tapak tangannya dikepal geram.

Cause my heart only belong to Sofia Edler Park.” jawabnya.

Lelaki itu mengangkat punggung, langkah kaki dibawa melangkah merapati Sofia. Tubuh gadis itu ditarik rapat dengannya.

Tangannya mencengkam dagu Sofia, meminta agar gadis itu memandangnya. Sentuhan yang agak kasar kerana dia mula geram.

and if i love someone, it would be forever..

Bibir Jungkook melekap di bibir Sofia, tangannya meraba- raba bahagian belakang gadis itu. Tangisan Sofia dia biarkan saja.

You belong to me, tonight.

.

Whoops.

Nanti watak yunho akan beraksi, be ready.

And, Seola too😏

[👿]
Hai, sila tekan vote serta komen jika anda sudi.
Thank you❤
[💝]

[C] Love Hate | JJK ✓Where stories live. Discover now