Solo

31 5 7
                                    

Kedves naplóm!

Reggel mikor felkeltem a fürdőszoba meglátogatása után, felöltöztem az edzős cuccomba. Szoros csuri a szőke hajamnak, egy kék topp ami kiemeli a szemem színét és egy rövid nadrág.
Utamat pedig az egy szinttel lejjebb lévő edző terem felé vettem.
A folyosón voltak elszállásolva a versenytársaim. Szinte nem volt olyan csaj ,de srác is (!!!) aki nem arcmaszkban szaladgált a nyújtókhoz a baletterem felé.
Nevetve léptem be az edzőterembe. Senki nem volt ott, ahogy számítottam is rá. Megcéloztam a futó padot és lekocogtam 5 km-t, miközben Billie Ellish - bad guy című száma ment folyamatos lejátszáson és nem tudtam kiverni a fejemből a Lucas hasonmást aki a tánctanárom lett. És még mindig nem tudom a nevét... Annyira kínos.

Felértem a szobámba a szokásos reggeli rutinom után és letusoltam, majd az órára néztem. Kb. 10 perc alatt odaérek a DIWP stúdiójába.

A gyomrom remegett, de erősnek kellett mutatkoznom. Meglepetésemre nem volt egyedül a Lucas hasonmás.
Éppen az NCT Regular számát táncolták. Ha eddig helyesnek tartottam akkor most...
Vállammal megtámasztottam a táncteremnek az ajtaját.
Befejeződött a tánc ő pedig rám nézett és annyit mondott a srácoknak ( angolul kommunikáltak) , hogy később folytatják.
A terem egy perc alatt kiürült. Belőlem meg elpárolgott az összes magabiztosság. De neki ezt nem kellett tudnia.
- Gyere be! - mondta.
- Szia! Sárvári Luca- fogtam meg a kezét. Hirtelen olyan érzésem lett mintha megrázott volna.
- Lee Mark. Szóval Luca. Szorít minket az idő. Tehát arra gondoltam, hogy csapjunk bele már az elején.

Ahogy ilyen közel állt hozzám egyre inkább észrevettem a hasonlóságot közte és Lucas között. Valószínűleg feltűnt neki, hogy nem figyelek... Egy ideje
- Mi az?- röhögött fel.
- Semmi csak annyira hasonlítassz...
- Lucasra?
- Igen - nevettem fel.
-  Nem te vagy az első aki ezt mondja.
Olyan átható volt a pillantása, hogy el kellett kapnom a tekintetemet.
- Szóval azt kezdtem el neked mondani, hogy megnézném a teknikádat és el is kezdhetnénk egy új táncot. A Jopping jó lesz?
- Persze. - és eltáncoltam, ő közben egy szót sem szólt.
- Más vagy mint a többi táncos. Izmos a lábad, és a hasad is, ami jó. Nem vagy nagyon hajlékony, de ezen tudunk változtatni. Jó ritmusérzéked van. 3 hónapunk van. Ezalatt én meg akarom neked tanítani Jennie Soloját, az EXO Obsessionét és a  BTS Black Swanét. Kezdjük a Soloval!

Ezen magamban nagyon jól szórakoztam, hiszen már láttam a táncot. De hogy ezt egy fiú előadásában?
Mégis ha lehet valamit férfiasan előadni, akkor azt Mark tudja.

Elkezdtem leutánozni nem is olyan rosszul.
- Nyújtsd ki a karodat! I'm a shining Solo! És itt told ki a csípődet így! - majd megfogta a csípőmet nagyon óvatosan de mégis biztosan és kétszer kibillentette.
Hirtelen eszméletlenül éreztem magamat. Mint aki a föld felett lebeg. Mark rámkacsintott.
- Tudod, hogy Jennie miről énekel? - megráztam a fejem. Nem tudok koreaiul a lyricset meg még nem hallgattam. - Ez egy hisztis lány szólója, aki szakít a barátjával, mostantól egyedül éli az életét. Ez nem egy megható szerelmes történet. Inkább egy olyan, ami mindenki életében van. Széttört szív. Szóval legyen keménység az arcodon, amikor táncolod!

Ekkor bejött egy lány a szigorú nővel tegnapról. Vagy már hamarabb is itt álltak? Nem tudom.
- Hát megzavartak minket - kacsintott Mark. - Holnap folytatjuk!
Elköszöntem tőle és kifelé indultam, amikor az orosz vetélytársam odahívott magához:
- Nagyon ügyesen táncolsz! Elena vagyok!
- Luca- mosolyogtam rá, egy időben akkor amikor Mark eljött mellettem átölelt hátulról és belesúgta a fülembe.- Ellenséggel nem barátkozunk.
Te jó ég, még jó, hogy nem értenek a többiek magyarul!!
Az orosz lány nagyon kedves volt, megbeszéltük, hogy este átmegyünk egymáshoz és feltesszük az arc maszkot ( hogy mi ez az arcápoló őrület!)

Este videochatben mindenről beszámoltam Dórinak, de most nem hallok a fél fülemre, annyira örült nekem. Vagy Marknak . Nem tudom :))

I must be dreamingWhere stories live. Discover now