Kedves Naplóm!
Mark, mikor meglátta, hogy beérkeztem a liveba, elnyúlt a gépe felé és elindított egy számomra ismerős, kedvenc zenét. Post Malon- Circles, ami hasonlít a mi sztorinkra. Úgy kezdte, hogy nem nézett bele a kamerába. Woooow... Nem hittem volna hogy ilyen szép hangja van.
- We couldn't turn around. 'Til we were upside down. I'll be the bad guy know. - itt felnézett- but know I ain't too proud.Karba tett kézzel néztem, majd amint véget ért a dal, kinyomta a liveot.
Dóri csörgetett.
- Uhh láttad Mark liveját? Mondd, hogy semmi jelentősége...Luca... Mi történt?
És akkor elmeséltem Dórinak mindent. Egy két könnycsepp közben azért legördült. Na jó talán egy kicsit több. Nagyon kedves volt és azt kívántam bár ő is itt lenne velem. Úgy sokkal egyszerűbb lenne. Annyian szeretnek. Mindenem megvan, de úgy érzem, hogy semmim sincsen.-----------------------------------------------------------
Kedves Naplóm! Ne haragudj, hogy ennyi ideig nem írtam, de nagyon nagyon sok teendőm volt. Felvettük az Obsession-t és a Kill this love-ot is.
Az utóbbinál fekete, hálós topp, fehér nadrág, és a combomra egy fekete kiegészítő került. A hajam tetejét két parkettába fonták, a végét kiengedték. Így a sokadik felvétel után derekamig érő szőke hajam kicsit akadájozott a táncban.
Szünetet tartottunk.
- Minden rendben?- adott Mark egy palack vizet a kezembe.
- Kösz, igen.- feleltem hűvösen.
- Eddig halogattam, hogy elmondjam, miért kell ilyen sürgősen felvenni.
- Hallottam, hogy egy projekt miatt kell.
- Igen. De... Ez óriási megtiszteltetés. A DIWP már többször dolgozott kisebb Kpop bandák táncosaiként, ott leszerződtették őket.
- Magyarul, ti csak a kezdő löketet adjátok nekik.
- Igen. De most többről van szó. A BTS egyik tagjának Jinnek kijött egy szóló száma, a Moon.
Elmosolyodtam. Nagy kedvenc, ahogy a srácot is bírtam. Mikor általános 8.osztályos voltam, a felesége akartam lenni. Szép emlékek.
- De hogy jön ez ide? Neki is a számára kell csinálni egy koreót?
- Nem egészen.- húzta el a száját Mark. - Ti négyen vagytok a legjobbak, ezt te is tudod. A kisfilmet megkapja a banda, meg a Bighit Entertainment. És ők kiválasztják, hogy melyikőtök kap egy szóló táncot Jinnel, míg a Moont énekli. A tánc koreográfiája félig modern, félig balettos. És 50% esélyed van arra, hogy megnyered.- hadarta el.
-Hogy mi?!- nyeltem félre a vizet és őrült köhögésbe kezdtem, amire felkapta a fejét az egész stáb, a sminkesektől kezdve a kamera manig.
- Ott nem lesz az mint itt. Neked semmi beleszólásod nem lesz a dolgokba, ha aláiratnak veled egy szerződést. Ha azt mondják, hogy tépd le Jinről a pólót, akkor le kell tépned.
Így már értelmet nyert, miért harcol mindenki ennyire foggal körömmel és miért akart Elena kibuktatni amikor beértem a terembe.
- De mivel nem csak a DIWP tánc egyesület létezik, ezért máshonnan is hívnak majd be táncosokat. Úgyhogy sokkal több koreográfiát meg kell tanulnod. Miket tudsz?
- Jopping, Solo, Boy with luv, Obsession, Kill this love- soroltam.
- Tudom, hogy nem akarsz velem dolgozni és megértem. De egy tanácsot fogadj el. A Fake love- ot és a Black Swan-t tanuld meg.Még most sem tudom elhinni. Annyi ideig rajongtam érte, posztereim voltak róla, ő volt a hátterem, a könyvjelzőm is. Minden nap úgy mentem iskolába, hogy tudtam, ő valahol ott van a világban. Aztán középiskolában a nagy szerelem elmúlt a banda iránt, de leginkább Jin iránt. Most mit csinálok? Egy nagy tál popcorn- nal ülök a TV előtt és nézem az Idol egyik koncert felvételét. Annyira lehetetlennek tűnt ez az egész. Magamban tudtam, hogy sosem találkozhatok vele. A szüleim nem dúsgazdagok, akik tudnának fizetni nekem egy koncert jegyet, én meg nem dolgozok. Most meg. Boldog vagyok, meg nem is. Vajon milyen élőben? Tényleg olyan vicces és helyes? Míg ezen agyaltam nyomott el az álom.
ESTÁS LEYENDO
I must be dreaming
RomanceKedves Naplóm! "A bőrönd pakolása közben, mikor a tankönyveimet hajigáltam ki eszeveszett állapotban a fiókomból, előkerült egy bőrkötéses könyv ( ez te lennél).De kezdjük az elejéről: Szeretnék kellőképpen bemutatkozni, hamár olyan őrültnek tűnök...