Because you loved me

16 3 15
                                    

Sziasztok!!! Mielőtt elkezdenéd olvasni, javaslom, hogy indítsd el Celine Dion: Because you loved me című számát :) )

Sziasztok!!! Mielőtt elkezdenéd olvasni, javaslom, hogy indítsd el Celine Dion: Because you loved me című számát :) )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedves Naplóm!
A lábamnak egy hét kellett, hogy teljesen összeszedje magát. Utána viszont gőzerővel próbáltunk. Nem haragudtam Harinra. Pedig lett volna rá okom. De szerintem a harag nem megoldás.
Már indultunk volna egy nagy terepjáróval a forgatásra, amikor Suga megállított.
- Várj, Luca! Ti nem ezt táncoljátok?- nyomta arcomba a telefont. Jin és Winwin a Lovely- ra táncolt. Nevetséges. A koreográfia szinte egy az egyben az ő táncuk koppintása volt, nyilván hogy ne ennyire fájón egyezzen, ezért egy kicsit alakítottak rajta.

Viszonylag hamar odaértünk a forgatási helyszínre. Egy csodálatos hegyvidékre értünk, ahol csak elvétve volt egy falucska mellettünk, mi két utcára mellé kaptunk helyet a stábbal egy faházba.

Óriási fekete felhők gyűltek az égre.
Egy lakos odajött hozzánk és azt mondta:
- Menyjenek be azonnal a házba!
- De hát a szél sem fúj.- mondták a filmesek.
- Ez a vihar előtti csend.- mondta a férfi sejtelmesen. És elment.

A rendező elővette a telefonját.
- Mindenki nyugalom!!! Nem mondd ide esőt. Remélem elmegy, mert így nem fog látszani a hold.- bosszankodott.

Mivel még a nap nem ment le, és a filmet alkonyatkor, leginkább amikor a hold jön fel, akkor kezdjük el felvenni, Jinnel úgy döntöttünk, hogy a tavaszi időben egy kicsit kisétálunk a házból.

A fákkal szegélyezett erdei ösvényre emlékeztető útra vettük az irányt, ami elvezetett minket a faluig.

Utunk viszonylag csendesen telt.
Éreztem egyfajta feszültséget kettőnk között. Jin a kezét az enyémhez súrolta, majd beszélni kezdett.

- Nem tudom, hogy hogy kezdjek neki. Már az első pillanattól tudtam, hogy te más vagy mint a többi lány. Végre valaki, aki nem esett össze csak mert meglátott.- erre mindketten felnevettünk. Ha tudná az igazat.. gondoltam magamban.-És azóta csak rád tudok gondolni, mióta azon az estén sírva bejöttél a szobámba és nálam töltötted az éjszakát, arról nem is beszélve ,mikor én fürdettelek meg. Utólag bevallom, hogy rengeteg önuralmat kellett  összeszednem.  Mielőtt megjöttél, az életem felszínes volt. Persze, ott vannak a srácok, akik a családom. De csak éltem bele a világba. Mindenem megvolt, de úgy éreztem, semmim sincsen. - mondta egy keserű mosollyal az ég felé nézve.- Mostmár úgy érzem, hogy az életem beteljesedett. Már mindenem megvan.

A szemem könnybe lábadt. Még soha, senki nem mondott nekem ilyen szépet. Az arcomat maga felé fordította, majd mutató ujjával végig simított rajta és elmosolyodott. Ajkát lassan a számhoz emelte. A világ megfordult velem. Biztonságban éreztem magamat a karjában.
Hatalmasat villámlott és nem sokkal később ostorként dörgött az ég. Rólam tudni kell, hogy nagyon szeretem az ilyen időjárást. Fedett helyről. De mi a szabad ég alatt voltunk.

- Gyere!- fogta meg a kezemet Jin és elkezdett velem rohanni az egyik hasonló farönkű ház előtti tornáchoz, ami menedéket adott nekünk.

Az egyik házból a szomszédban üvöltött egy Celine Dion szám. Because you loved me.
" You were my voice when I couldn't speak."
Jin megérezte, hogy mire gondolok. Szorosan mögém állt, és átölelte a hasamat, állát a nyakamra illesztette. Így néztük a záport.

Hiába villámlott és dörgött. Úgy éreztem magam, mint hogyha ő lenne az, aki a váram lenne. Az, aki biztonságot nyújt.

( Köszönöm a segítséget ismeretlen27 -nek, aki már rengetegszer bemutatta, hogy léteznek igaz barátok, akkor is, hogyha mindenki más hátat fordít. Szeretném megköszönni azt, hogy mindig meghallgatsz, legyen szó bármiről. [Dóri])

I must be dreamingWhere stories live. Discover now